Boiajo Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Здравейте, може ли да ми кажете, къде е релето на бензиновата помпа. Колата е Галант комби 2.0 136коня 4G63.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 (редакция) При мен е двойно реле - захранва бензиновата помпа и другата му половина захранва ннжекциона.Намира се зад една кора, вдясно от краката на водача. Предполагам, че и при теб е така, но потърси все пак снимки из нет-а. И кажи за какво ти трябва - да няма някакъв друг проблем (не самото реле). Редактирано 13 октомври 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiajo Публикувано 13 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Проблема е , че изчезна тока до бензиновата помпа. Иначе помпата работи, това е проверено. Остана да намеря релето и бушони ако има за помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Помпата се командва от главното реле ..Би трябвало и отделен бушон да си има за нея .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiajo Публикувано 13 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Лошото е ,че извадих всички бушони и са здрави. Някакви идеи , защо няма ток до помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 (редакция) Не съм сигурен, но ток до помпата има само на стартер. Как го пробвате вие?Освен отляво под капака, има едни бушони от лявата страна в купето под таблото.От релето би трябвало да има възможност за подаване на ток чрез мост. Точно сега нямам време да се ровя за схеми. Ама първо виж за бушон в купето, ако вече не си гледал. Тествай ги с мултицет един по един, защото на вид и аз съм се лъгал че са здрави, пък те не са. Редактирано 13 октомври 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 (редакция) Наистина ток до помпата не идва на контакт, ами чак когато започнеш да въртиш на стартер. Но отпред има една висяща единична букса (в снопче с повече такива тестови букси), която е плюса на бензиновата помпа. Може да измериш дали идва ток до нея - ако идва, значи проблемът е някъде по-натам по инсталацията. Друго в книжката съветват да се подаде плюс от акумулатора на тази букса - ако помпата завърти, значи кабелите и връзките от отпред до помпата са добре. Но аз не мога да препоръчам на никого да ръга чист плюс от акумулатора, без да е абсолютно сигурен коя е буксата и какво прави. (Така се прескачат бушоните, може да уцели друга букса и т.н. Ако го правиш, първо три пъти мери - за по-сигурно..)Но добре ми дойде тази букса отпред, за да подам плюс и принудително да източа бензина - веднъж, като сменях резервоара.И не на последно място, буксата може да се използва за принудително включване на помпата - ако откаже реле, компютър и др. Редактирано 13 октомври 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiajo Публикувано 16 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2014 Благодаря за съветите , намерих проблема. Оказа се нагоряла кабелна обувка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.