Премини към съдържание

Реле на бензинова помпа


Boiajo

Препоръчано мнение

Здравейте, може ли да ми кажете, къде е релето на бензиновата помпа. Колата е Галант комби 2.0 136коня 4G63.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е двойно реле - захранва бензиновата помпа и другата му половина захранва ннжекциона.

Намира се зад една кора, вдясно от краката на водача. Предполагам, че и при теб е така, но потърси все пак снимки из нет-а.

 

И кажи за какво ти трябва - да няма някакъв друг проблем (не самото реле).

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че изчезна тока до бензиновата помпа. Иначе помпата работи, това е проверено. Остана да намеря релето и бушони ако има за помпата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се командва от главното реле ..Би трябвало и отделен бушон да си има за нея ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е ,че извадих всички бушони и са здрави. Някакви идеи , защо няма ток до помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, но ток до помпата има само на стартер. Как го пробвате вие?

Освен отляво под капака, има едни бушони от лявата страна в купето под таблото.

От релето би трябвало да има възможност за подаване на ток чрез мост. Точно сега нямам време да се ровя за схеми. Ама първо виж за бушон в купето, ако вече не си гледал. Тествай ги с мултицет един по един, защото на вид и аз съм се лъгал че са здрави, пък те не са.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ток до помпата не идва на контакт, ами чак когато започнеш да въртиш на стартер. Но отпред има една висяща единична букса (в снопче с повече такива тестови букси), която е плюса на бензиновата помпа. Може да измериш дали идва ток до нея - ако идва, значи проблемът е някъде по-натам по инсталацията. Друго в книжката съветват да се подаде плюс от акумулатора на тази букса - ако помпата завърти, значи кабелите и връзките от отпред до помпата са добре. Но аз не мога да препоръчам на никого да ръга чист плюс от акумулатора, без да е абсолютно сигурен коя е буксата и какво прави. (Така се прескачат бушоните, може да уцели друга букса и т.н. Ако го правиш, първо три пъти мери - за по-сигурно..)

Но добре ми дойде тази букса отпред, за да подам плюс и принудително да източа бензина - веднъж, като сменях резервоара.

И не на последно място, буксата може да се използва за принудително включване на помпата - ако откаже реле, компютър и др.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...