Muramasa Публикувано 27 август 2014 Сподели Публикувано 27 август 2014 (редакция) Здравейте колеги!Намислил съм да си взема Колтче идните месеци и се колебая кой двигател да бъде. Става въпрос очевидно за V-та генерация. Видях, че последните модели на тази генерация от 2003-2004г. са с 84 коня или нещо такова, имате ли информация за тях?Та въпроса ми е: Коя бихте ми препоръчали да си взема? Какви плиусове и минуси имат? Редактирано 27 август 2014 от Muramasa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lentqq Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Здравейте колеги!Намислил съм да си взема Колтче идните месеци и се колебая кой двигател да бъде. Става въпрос очевидно за V-та генерация. Видях, че последните модели на тази генерация от 2003-2004г. са с 84 коня или нещо такова, имате ли информация за тях?Та въпроса ми е: Коя бихте ми препоръчали да си взема? Какви плиусове и минуси имат? :mitsu-smiley: Единият от минусите на 1.6 е по-големият данък.Аз съм с такъв двигател и от техническа гледна точка досега съм нямал никакви проблеми.Разходът на гориво е нормален(6л/100км извънградско и 8-10л/градско).За други плюсове и минуси да се изкажат по компетентните. :mitsu-smiley: Лек ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 (редакция) 1.6 двигателя е по-добрия избор, но по трудно се намира. Наблегнете на състоянието на автомобила, и най-вече на това в какъв вид са слабите му места. Редактирано 28 август 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Сега забелязах, че това малко колтче харчи повече от Каризмата. Кои са слабите места на Колта? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Това как го установи? И Колт съм имал и две Каризми. Разхода за гориво е еднакъв по моя преценка, с малката разлика, че Каризмата е по-висок клас от Колта. Слаби места на колта са ръждата, едни завряни тампони на стабилизиращата щанга, но двигателите са им чук. 1.6 ебза предпочитане има повече живец в него от 1.3 а като подръжка нямат разлика. Изчети темите в раздела Колт, там има много информация, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 28 август 2014 Автор Сподели Публикувано 28 август 2014 (редакция) Сега забелязах, че това малко колтче харчи повече от Каризмата. Кои са слабите места на Колта? :mitsu-smiley: Като се разрових наистина е така, DI-D двигателя го водят много по-икономичен. Но Каризмата ми се струва голяма кола и не знам дали ще мога да свикна с такава, така, че Колтчето си е ок според мен.Видях, че имаш един пост в който питаш за ето този модел: http://olx.bg/mitsubishi-colt-1-3-i41972299 можеш ли да ми кажеш какво научи, защото ми стана интересно и на мен. Колко харчи 1.3 в сравнение с 1.6? Дали си заслужава по-високия данък? Редактирано 28 август 2014 от Muramasa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Моделът CJ за който питате, спира производството си 2003-та година. На този модел не се монтира дизелов агрегат. ДИД мотора се монтира на колт 6 (това е мерцедес мотор). Между 1.3 моторите 12 клапана (75 к.с.) и 1.3 с 16 клапана (84 кс.с.) няма да усетите осезаема разлика във вървенето. 1.6 мотора както вече споменахме е за предпочитане, но е по-рядко срещан. Разликата в данъка не е фрапираща, все пак и двата мотора са под 100 к.с. Основно слабо място на 5-та генерация са задните рога в областта на малките горни носачи. Там гният, и ако не е останал метал, карането става опасно без изкърпване. Слабо място също е и синхронизатора на 2-ра скорост. Като цяло ако случите на читав колт, ще останете много доволен, автомобила е изключително издържлив. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 28 август 2014 Автор Сподели Публикувано 28 август 2014 Моделът CJ за който питате, спира производството си 2003-та година. На този модел не се монтира дизелов агрегат. ДИД мотора се монтира на колт 6 (това е мерцедес мотор). Между 1.3 моторите 12 клапана (75 к.с.) и 1.3 с 16 клапана (84 кс.с.) няма да усетите осезаема разлика във вървенето. 1.6 мотора както вече споменахме е за предпочитане, но е по-рядко срещан. Разликата в данъка не е фрапираща, все пак и двата мотора са под 100 к.с. Основно слабо място на 5-та генерация са задните рога в областта на малките горни носачи. Там гният, и ако не е останал метал, карането става опасно без изкърпване. Слабо място също е и синхронизатора на 2-ра скорост. Като цяло ако случите на читав колт, ще останете много доволен, автомобила е изключително издържлив. Поздрави!Благодаря за изчерпателния отговор. Този модел CJ има ли нещо общо с онзи от обявата? Как стоят нещата с разхода? Всеки пише различен по постовете(почват от 6-7 и се стига до 9-10). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Да, колта от обявата е моделът CJ (5-та генерация). Произвежда се между 96-2003-та година като 98-а година претърпява фейслифт. Разхода е относително нещо. Аз имам този модел и с двата мотора, разликата в разхода в градски условия е между 1-2 литра/100 км. в полза на по-малкия мотор. Аз лично във Варна, с два цола размер над заводския под 10 с по-големия мотор почти не падам, ако я кара жената вероятно ще слезе до 9. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 28 август 2014 Автор Сподели Публикувано 28 август 2014 Ако това е CJ модела, защо пише, че е 75 коня а не 84? Наистина е по-привлекателен макар, че решетката и дръжките на вратите не си отиват с колата много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 август 2014 Сподели Публикувано 29 август 2014 Има ги и с двата мотора след 2000 год. На мен също не ми харесва изобщо варианта с хромираните решетки и лайсни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 29 август 2014 Автор Сподели Публикувано 29 август 2014 Поразрових се из сайтовете за части и никъде не намерих да продават такъв волан, нито някакъв друг въобще за Колт. Може ли да се вземе волан например от друго Митсу и да го сложа на Колт? Просто много ми харесва този който е на CJ модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 август 2014 Сподели Публикувано 29 август 2014 (редакция) Нещо не разбрах...за кой волан държите, на колт-а волана не е нищо особено Другия уикенд ако се събираме, елате на сбирката. Ще можете да зададете подробно въпросите си и да видите въпросния колт на живо Редактирано 29 август 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muramasa Публикувано 29 август 2014 Автор Сподели Публикувано 29 август 2014 http://img06.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/44049987_9_800x600.jpg ето този волан. С удоволствие бих дошъл, но не мисля, че ще се вписвам, защото съм на 18 и предполагам ще съм най-малкия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 август 2014 Сподели Публикувано 29 август 2014 http://img06.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/44049987_9_800x600.jpg ето този волан. С удоволствие бих дошъл, но не мисля, че ще се вписвам, защото съм на 18 и предполагам ще съм най-малкия. Дали ще се впишеш от теб зависи, ние не се делим на млади и стари Пък ако ти идваме стари, ще покараш картинг с нас и после ще ни отсвириш за кръчмата ;) Относно волана от снимката, той не е стандартен за колт 5...рядко се се среща, но на всеки колт волана може да стане чудесен след посещение при кожен тапицер. Колегата Илиев ако пази снимки на неговия може да ти предостави ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 30 август 2014 Сподели Публикувано 30 август 2014 Всички колтове от този модел (с различната решетка) имат такъв волан, но и с тапициране е вариант. Като има среща може да дойда да ви правя компания и да разгледам колите, да видя каква да си вземам и аз. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 август 2014 Сподели Публикувано 30 август 2014 Всички колтове от този модел (с различната решетка) имат такъв волан, но и с тапициране е вариант. Като има среща може да дойда да ви правя компания и да разгледам колите, да видя каква да си вземам и аз. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Всеки е добре дошъл ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.