Премини към съдържание

Колт 1.3 или 1.6


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Намислил съм да си взема Колтче идните месеци и се колебая кой двигател да бъде. Става въпрос очевидно за V-та генерация. Видях, че последните модели на тази генерация от 2003-2004г. са с 84 коня или нещо такова, имате ли информация за тях?

Та въпроса ми е: Коя бихте ми препоръчали да си взема? Какви плиусове и минуси имат?

Редактирано от Muramasa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Намислил съм да си взема Колтче идните месеци и се колебая кой двигател да бъде. Става въпрос очевидно за V-та генерация. Видях, че последните модели на тази генерация от 2003-2004г. са с 84 коня или нещо такова, имате ли информация за тях?

Та въпроса ми е: Коя бихте ми препоръчали да си взема? Какви плиусове и минуси имат?

:mitsu-smiley: Единият от минусите на 1.6 е по-големият данък.Аз съм с такъв двигател и от техническа гледна точка досега съм нямал никакви проблеми.Разходът на гориво е нормален(6л/100км извънградско и 8-10л/градско).За други плюсове и минуси да се изкажат по компетентните. :mitsu-smiley:

Лек ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.6 двигателя е по-добрия избор, но по трудно се намира. Наблегнете на състоянието на автомобила, и най-вече на това в какъв вид са слабите му места.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това как го установи? И Колт съм имал и две Каризми. Разхода за гориво е еднакъв по моя преценка, с малката разлика, че Каризмата е по-висок клас от Колта. Слаби места на колта са ръждата, едни завряни тампони на стабилизиращата щанга, но двигателите са им чук. 1.6 ебза предпочитане има повече живец в него от 1.3 а като подръжка нямат разлика. Изчети темите в раздела Колт, там има много информация,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега забелязах, че това малко колтче харчи повече от Каризмата. Кои са слабите места на Колта? :mitsu-smiley:

Като се разрових наистина е така, DI-D двигателя го водят много по-икономичен. Но Каризмата ми се струва голяма кола и не знам дали ще мога да свикна с такава, така, че Колтчето си е ок според мен.

Видях, че имаш един пост в който питаш за ето този модел: http://olx.bg/mitsubishi-colt-1-3-i41972299 можеш ли да ми кажеш какво научи, защото ми стана интересно и на мен.

 

Колко харчи 1.3 в сравнение с 1.6? Дали си заслужава по-високия данък?

Редактирано от Muramasa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделът CJ за който питате, спира производството си 2003-та година. На този модел не се монтира дизелов агрегат. ДИД мотора се монтира на колт 6 (това е мерцедес мотор). Между 1.3 моторите 12 клапана (75 к.с.) и 1.3 с 16 клапана (84 кс.с.) няма да усетите осезаема разлика във вървенето. 1.6 мотора както вече споменахме е за предпочитане, но е по-рядко срещан. Разликата в данъка не е фрапираща, все пак и двата мотора са под 100 к.с. Основно слабо място на 5-та генерация са задните рога в областта на малките горни носачи. Там гният, и ако не е останал метал, карането става опасно без изкърпване. Слабо място също е и синхронизатора на 2-ра скорост. Като цяло ако случите на читав колт, ще останете много доволен, автомобила е изключително издържлив. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделът CJ за който питате, спира производството си 2003-та година. На този модел не се монтира дизелов агрегат. ДИД мотора се монтира на колт 6 (това е мерцедес мотор). Между 1.3 моторите 12 клапана (75 к.с.) и 1.3 с 16 клапана (84 кс.с.) няма да усетите осезаема разлика във вървенето. 1.6 мотора както вече споменахме е за предпочитане, но е по-рядко срещан. Разликата в данъка не е фрапираща, все пак и двата мотора са под 100 к.с. Основно слабо място на 5-та генерация са задните рога в областта на малките горни носачи. Там гният, и ако не е останал метал, карането става опасно без изкърпване. Слабо място също е и синхронизатора на 2-ра скорост. Като цяло ако случите на читав колт, ще останете много доволен, автомобила е изключително издържлив. Поздрави!

Благодаря за изчерпателния отговор. Този модел CJ има ли нещо общо с онзи от обявата? Как стоят нещата с разхода? Всеки пише различен по постовете(почват от 6-7 и се стига до 9-10).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, колта от обявата е моделът CJ (5-та генерация). Произвежда се между 96-2003-та година като 98-а година претърпява фейслифт. Разхода е относително нещо. Аз имам този модел и с двата мотора, разликата в разхода в градски условия е между 1-2 литра/100 км. в полза на по-малкия мотор. Аз лично във Варна, с два цола размер над заводския под 10 с по-големия мотор почти не падам, ако я кара жената вероятно ще слезе до 9. Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е CJ модела, защо пише, че е 75 коня а не 84? Наистина е по-привлекателен макар, че решетката и дръжките на вратите не си отиват с колата много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ги и с двата мотора след 2000 год. На мен също не ми харесва изобщо варианта с хромираните решетки и лайсни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се из сайтовете за части и никъде не намерих да продават такъв волан, нито някакъв друг въобще за Колт. Може ли да се вземе волан например от друго Митсу и да го сложа на Колт? Просто много ми харесва този който е на CJ модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах...за кой волан държите, на колт-а волана не е нищо особено :) Другия уикенд ако се събираме, елате на сбирката. Ще можете да зададете подробно въпросите си и да видите въпросния колт на живо :)

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img06.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/44049987_9_800x600.jpg ето този волан. С удоволствие бих дошъл, но не мисля, че ще се вписвам, защото съм на 18 и предполагам ще съм най-малкия.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img06.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/44049987_9_800x600.jpg ето този волан. С удоволствие бих дошъл, но не мисля, че ще се вписвам, защото съм на 18 и предполагам ще съм най-малкия.

 

Дали ще се впишеш от теб зависи, ние не се делим на млади и стари :) Пък ако ти идваме стари, ще покараш картинг с нас и после ще ни отсвириш за кръчмата ;) Относно волана от снимката, той не е стандартен за колт 5...рядко се се среща, но на всеки колт волана може да стане чудесен след посещение при кожен тапицер. Колегата Илиев ако пази снимки на неговия може да ти предостави ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички колтове от този модел (с различната решетка) имат такъв волан, но и с тапициране е вариант. Като има среща може да дойда да ви правя компания и да разгледам колите, да видя каква да си вземам и аз. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички колтове от този модел (с различната решетка) имат такъв волан, но и с тапициране е вариант. Като има среща може да дойда да ви правя компания и да разгледам колите, да видя каква да си вземам и аз. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Всеки е добре дошъл ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...