ciklene Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Колеги, моля за малко помощ еднакви ли са водните радиаторите на 6А13 автоматик 2000г и 2ТДИ автоматик 2000г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Че има ли дизелови автоматици при този автомобил :unsure: Питай за водните радиатори при модификациите с автоматични кутии. Доколкото аз знам, дизелов галант автоматик фабрично не съществува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 21 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2014 http://olx.bg/mitsubishi-viento-galant-na-chasti-i42523663 това имам впредвид,вярно не е дизел,но радиаторите ми излизат същите.Вярно ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 (редакция) Еднакви са... на дизела радиатора е с парт номер: MR212454На 6а13 се слага до 97ма MR281667 после края 1997-2000 е като на дизела MR212454 .. ама надали има съществена промяна За по сигурно вземи VIN номера на колата донор и виж кой точно радиатор ползва, виж и твоя кой е и така ;) (може да ползваш http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat за справка) Редактирано 21 Май 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 ........външно са еднакви, проблема е че единия работи на 0.9 атм налягане ,другия е на 1.1 атм. ........но мисля че ще изкара без проблем....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 (редакция) Никой ли няма да спомене, че радиатора на 6А13 автомат има отделна секция за охлаждане на маслото на автоматика, докато радиатора на дизела няма такава ? Редактирано 21 Май 2014 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2014 Сподели Публикувано 22 Май 2014 Това се подразбира от въпроса - радиатор за автоматик При много коли са различни радиаторите при механични и автоматични скорости и като се търси радиатор, изрично се казва "за автоматик". Не знам дали има еднакви радиатори при модификациите с механични трансмисии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 22 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2014 благодаря,колеги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 22 Май 2014 Сподели Публикувано 22 Май 2014 (редакция) Пффф... линка дето съм показал горе е за 2.5 ръчна скоростна кутия. (по навик съм го нацъкал като моята :( )Ето го за автоматик .. радиатора е с парт номер: MR212455При дизела има само 5 степенна ръчна скоростна кутия (автомат няма) Както казах най-добре сравняваш по VIN И още едно допълнение... принципно винаги гледаме да спестим някой лев ама аз до сега когато съм смянал радиатор винаги съм взимал нов. Нещо като консуматив е .. след определени години просто почват да имат проблеми и 2ра употреба рядко решава проблема. Редактирано 22 Май 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 22 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2014 така е съгласен съм,но колата загрява-минахме през капачка,тепмостат,водна помпа,а сега и радиатор и накрая ще се окаже глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2014 Сподели Публикувано 22 Май 2014 Трябваше с това да започнеш. Първо измий с водоструйка радиатора на климатичната с-ма. Не се оливай със струята да не повредиш ламелите, че не са много здрави. Радиаторът на климатика (поне при 2.5 е така) седи пред водния радиатор и обира всите пеперуди и буболечки. Там става нещо като хербарии и зимата може да разглеждаш различни видове насекоми.Между двата радиатора също се формира завидно количество мръсотия, която пречи на обдухването на водния радиатор. Добре е да се свали радиатора на климатика (т.нар. кондензатор) да се види за наслояване на мизерия по водния. Второ, допускам че не губи охладителна течност, но грее. Заради локално прегряване може да се образува нещо като възглавница, която възпрепятства движението на охл. течност по магистралите. Източи всичко, прецеди го и след това бавно го налей през капачката на радиатора. Като го напълниш до капачката, запали двигателя и го остави да бръмчи без да пипаш газта докато загрее добре и отвори термостата. Целта е охл. течност да премине бавно навсякъде и да изпълни всички пространства в системата. Като почне да пада нивото (капачката на радиатора е още отворена и ти следиш нивото) бавничко доливаш докато стабилизира. Двигателят си тропа на място. Сипваш течност и в разширителния казан до Max-имум белега. Излишния антифриз ще бъде изхвърлен на пътя, така че ти си сипи до белега за максимум. Може да виниш главата ако губи антифриз или прави мехури докато работи двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 22 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2014 (редакция) Мехури не прави, не надува, но губи по малко антифриз 100-200мл на 300км. А иначе това с радиаторите е направено просто, на моя са му сбити ламелите и направо се ронят. А относно загубата, ако сълзи от някъде не се вижда. Загрява само на байр иначе на градско каране няма проблем Редактирано 22 Май 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2014 Сподели Публикувано 22 Май 2014 Щом е така, сменяй. И да кажеш какво си направил :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 22 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2014 (редакция) Ще сменям и ще пиша пак Редактирано 22 Май 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 Май 2014 Сподели Публикувано 22 Май 2014 ще сменям и ще пиша пакСменяй главата, ще се окаже най-накарая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 22 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2014 Така и аз предполагам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 25 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2014 Първо да ви кажа че,радиаторите не са едни и същи този на GDI-то е доста по тънак,но проблема за съжаление не е от радиатора-ще се сваля глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2014 Сподели Публикувано 25 Май 2014 Първо да ви кажа че,радиаторите не са едни и същи този на GDI-то е доста по тънак,но проблема за съжаление не е от радиатора-ще се сваля глава............възможно е да не е от радиатора, за съжаление няма как да се разбере и категорично да се каже че е от глава,тъй като са много факторите, водещи до един и същ проблем.......за това се почва от най безболезненото ..........възможно е водната ти помпа да се е прецакала от надуването в системата от главата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 26 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2014 възможно е ама не е.и водна помпа смених Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 4 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2014 :help:.Свалихме главите,проверихме за спукано,сменени гумички,напаснати клапани-колата работи супер,ноооооооооооооо пак загрява на баир.Не остана за смяна,само втора степен на перките никой не се сети да провери.Ако не е от това вече незнам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 6 юли 2014 Сподели Публикувано 6 юли 2014 Прехвърля ли нормално течност от разширителя до радиатора?Питам те ,защото съм имал такъв проблем. При мене губеше течност като при теб. И вдигаше температура. Сменях капачки гледах за балончета. И един ден забелязах ,че не връща течност а само гълта а маркуча е надут. Проверих си маркуча от радиатора до разширителя. Оказа се ,че се е натрупала мръсотия и действа като клапан. Когато дърпа течност няма проблем но когато трябва да я върне не става и изхвърля от всевъзможни места. И при горния маркуч става въздушна възглавница. Надявам се да съм ти помогнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 8 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2014 ще проверя колега,но едва ли.благодаря все пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciklene Публикувано 13 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2014 писна ми от тая кола май ще ходи на части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.