Премини към съдържание

Радиатор


Препоръчано мнение

Че има ли дизелови автоматици при този автомобил :unsure: Питай за водните радиатори при модификациите с автоматични кутии. Доколкото аз знам, дизелов галант автоматик фабрично не съществува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са...

на дизела радиатора е с парт номер: MR212454

На 6а13 се слага до 97ма MR281667 после края 1997-2000 е като на дизела MR212454 .. ама надали има съществена промяна :)

За по сигурно вземи VIN номера на колата донор и виж кой точно радиатор ползва, виж и твоя кой е и така ;) (може да ползваш http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat за справка)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........външно са еднакви, проблема е че единия работи на 0.9 атм налягане ,другия е на 1.1 атм. ........но мисля че ще изкара без проблем.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма да спомене, че радиатора на 6А13 автомат има отделна секция за охлаждане на маслото на автоматика, докато радиатора на дизела няма такава ?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това се подразбира от въпроса - радиатор за автоматик :) При много коли са различни радиаторите при механични и автоматични скорости и като се търси радиатор, изрично се казва "за автоматик".

 

Не знам дали има еднакви радиатори при модификациите с механични трансмисии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пффф... линка дето съм показал горе е за 2.5 ръчна скоростна кутия. (по навик съм го нацъкал като моята :( )

Ето го за автоматик .. радиатора е с парт номер: MR212455

При дизела има само 5 степенна ръчна скоростна кутия (автомат няма) :)

Както казах най-добре сравняваш по VIN :)

 

И още едно допълнение... принципно винаги гледаме да спестим някой лев ама аз до сега когато съм смянал радиатор винаги съм взимал нов. Нещо като консуматив е .. след определени години просто почват да имат проблеми и 2ра употреба рядко решава проблема.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така е съгласен съм,но колата загрява-минахме през капачка,тепмостат,водна помпа,а сега и радиатор и накрая ще се окаже глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше с това да започнеш.

Първо измий с водоструйка радиатора на климатичната с-ма. Не се оливай със струята да не повредиш ламелите, че не са много здрави. Радиаторът на климатика (поне при 2.5 е така) седи пред водния радиатор и обира всите пеперуди и буболечки. Там става нещо като хербарии и зимата може да разглеждаш различни видове насекоми.

Между двата радиатора също се формира завидно количество мръсотия, която пречи на обдухването на водния радиатор. Добре е да се свали радиатора на климатика (т.нар. кондензатор) да се види за наслояване на мизерия по водния.

 

Второ, допускам че не губи охладителна течност, но грее. Заради локално прегряване може да се образува нещо като възглавница, която възпрепятства движението на охл. течност по магистралите. Източи всичко, прецеди го и след това бавно го налей през капачката на радиатора. Като го напълниш до капачката, запали двигателя и го остави да бръмчи без да пипаш газта докато загрее добре и отвори термостата. Целта е охл. течност да премине бавно навсякъде и да изпълни всички пространства в системата. Като почне да пада нивото (капачката на радиатора е още отворена и ти следиш нивото) бавничко доливаш докато стабилизира. Двигателят си тропа на място. Сипваш течност и в разширителния казан до Max-имум белега. Излишния антифриз ще бъде изхвърлен на пътя, така че ти си сипи до белега за максимум.

 

Може да виниш главата ако губи антифриз или прави мехури докато работи двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мехури не прави, не надува, но губи по малко антифриз 100-200мл на 300км. А иначе това с радиаторите е направено просто, на моя са му сбити ламелите и направо се ронят. А относно загубата, ако сълзи от някъде не се вижда. Загрява само на байр иначе на градско каране няма проблем

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ви кажа че,радиаторите не са едни и същи този на GDI-то е доста по тънак,но проблема за съжаление не е от радиатора-ще се сваля глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ви кажа че,радиаторите не са едни и същи този на GDI-то е доста по тънак,но проблема за съжаление не е от радиатора-ще се сваля глава.

...........възможно е да не е от радиатора, за съжаление няма как да се разбере и категорично да се каже че е от глава,тъй като са много факторите, водещи до един и същ проблем.......за това се почва от най безболезненото ..........възможно е водната ти помпа да се е прецакала от надуването в системата от главата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

:help:.Свалихме главите,проверихме за спукано,сменени гумички,напаснати клапани-колата работи супер,ноооооооооооооо пак загрява на баир.Не остана за смяна,само втора степен на перките никой не се сети да провери.Ако не е от това вече незнам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърля ли нормално течност от разширителя до радиатора?

Питам те ,защото съм имал такъв проблем. При мене губеше течност като при теб. И вдигаше температура. Сменях капачки гледах за балончета. И един ден забелязах ,че не връща течност а само гълта а маркуча е надут. Проверих си маркуча от радиатора до разширителя. Оказа се ,че се е натрупала мръсотия и действа като клапан. Когато дърпа течност няма проблем но когато трябва да я върне не става и изхвърля от всевъзможни места. И при горния маркуч става въздушна възглавница. Надявам се да съм ти помогнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...