Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Colt 1.1 2007 / Звуков сигнал за грешка


Препоръчано мнение

Понякога при движение се включва звуковия сигнал, еднократно. Не мога да хвана никаква зависимост - има бензин, коланите са сложени, по таблото нищо не присветва. Звука е същия, както когато светва лампичката за горивото, но в случая ситуацията не е такава. Случва се рядко, при нормално движение.

 

Някакви идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро съм собственик на такъв Colt 1.1 от 2008. Открих, че при движение ръкохватката на ръчната спирачка отскача леко нагоре (има някакъв луфт), което е достатъчно да задейства датчика. Реално лампата в светва за по-малко от секунда, а когато шофираш е почти невъзможно да я видиш. Съвсем случайно я съзрях докато погледа ми минаваше през скоростомера. Иначе и на мен дава някаква звукова сигнализация еднократно, малко след тръгване, която не мога да разбера от какво е.

ПС: На мен ми е интересно защо разхода по бордовия компютър шари ту нагоре, ту надолу, дори при равен път и неподвижен крак на педала за газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро съм собственик на такъв Colt 1.1 от 2008. Открих, че при движение ръкохватката на ръчната спирачка отскача леко нагоре (има някакъв луфт), което е достатъчно да задейства датчика. Реално лампата в светва за по-малко от секунда, а когато шофираш е почти невъзможно да я видиш. Съвсем случайно я съзрях докато погледа ми минаваше през скоростомера. Иначе и на мен дава някаква звукова сигнализация еднократно, малко след тръгване, която не мога да разбера от какво е.

ПС: На мен ми е интересно защо разхода по бордовия компютър шари ту нагоре, ту надолу, дори при равен път и неподвижен крак на педала за газта.

 

Да нямаш предупреждение за превишаване на скорост? Аз на една друга кола случайно го бях настроил на 20 км/ч и се скъсах, докато открия че е от това и как се исключва. Нямах книжка с упътване.

Моментния разход изобщо не го гледам, гледам само средния колко е. Моментния зависи от страшно много неща, а и се движи с леко закъснение, т.е. ако си имал незабележима бабунка на пътя, след няколко секунди скача. Има и съвсем незабележими промени в нивото, нагоре и надолу, което пак влияе на разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито е, че съм същата ситуация с книжките. Този, от който купих колата я беше обрал отвсякъде. Беше взел оригиналното радио, бутилката с разтвора за гумите, компресора, халката за теглене, дори крушката на десния фар не поиска да смени, за да може спокойно да се отиде до КАТ... после открих защо - беше откъсната фасунгата на крушката. Както и да е, това са бели кахъри. Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понякога при движение се включва звуковия сигнал, еднократно. Не мога да хвана никаква зависимост - има бензин, коланите са сложени, по таблото нищо не присветва. Звука е същия, както когато светва лампичката за горивото, но в случая ситуацията не е такава. Случва се рядко, при нормално движение.

 

Някакви идеи?

 

При мен също понякога се включва еднократно звуков сигнал и това се случва когато термометърът за външна температура отчете 3градуса. Забелязахме го случайно и е така откакто сме купили колата. Нямам представа как се настройва това и може ли да се изключи. Но му свикнахме и не ни пречи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eднократен звуков сигнал издава при преминаване от 4 на 3 градуса, като предупреждение за възможен заледен или заскрежен участък от пътя. Обратно, от 3 към 4 градуса, че е отминала опасността. Тъпото е, че го прави и при -3 към -4 градуса и обратно, от -4 към -3.

От моментен към среден разход, към оставащо гориво за колко километра и средна скорост се преминава от дясното голямо копче на радиото, което сменя честотите, но се натиска горният му край.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито е, че съм същата ситуация с книжките. Този, от който купих колата я беше обрал отвсякъде. Беше взел оригиналното радио, бутилката с разтвора за гумите, компресора, халката за теглене, дори крушката на десния фар не поиска да смени, за да може спокойно да се отиде до КАТ... после открих защо - беше откъсната фасунгата на крушката. Както и да е, това са бели кахъри. Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа.

 

 

Копчето за смяна на режимите на борд компютъра е на радиото, горе дясно - Disp. Ако нямаш оригинално радио, нямам представа как може да се смени.

По-добре си вземи някоя патерица за резервна гума, че този разтвор... Не съм чувал добри думи за него.

 

Аз имам проблем с часовника - постоянно се размества. Дори при изключване от контакт / включване след няколко минути, дава разлика от няколко часа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да си сложил нещо тежко на предната дясна седалка и от време на време да ти пищи алармата за колана. На мен ми се е случвало не веднъж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колтовете нямат предупреждение за скорост. Звуковият им сигнал е един и същ за всички ситуации. Ако нищо не ти свети по таблото, причините обикновено са две, както са казали колегите по-горе. Едната е да е станало под 4 градуса, другата е да имаш нещо на седалката до теб, което при ускорение/спиране/дупка да активира за секунди датчикът за тежест и да писка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа.

 

Не може да се превключи без оригиналното радио. Единствено то има бутон. Вариант е да помолиш някой да го извади, да превключиш и пак да си сложиш твоето. Настройките ще ги запомни.

Няма такъв режим за смяна на час. Часът се сменя от малките бутони до дисплея.

 

 

Аз имам проблем с часовника - постоянно се размества. Дори при изключване от контакт / включване след няколко минути, дава разлика от няколко часа.

Проблемът ти най-вероятно е от функцията сверяване на часовника по радиостанции. Има такова нещо, но в БГ радиата дори РДС не поддържат като хората, какво остава за допълнителни екстри. Просто изключи на OFF всички опции и виж дали пак ще се променя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Захранването 90% съм сигурен, че е както при рисийвърите (заради начина по който работи). Има 2 кабелчета - единият кабел е с памет и основно захранване. Той идва директно от акумулатора подава постоянно ток /до 10A/. Другият кабел е през ключа и подава ток при завъртане на първото положение. Тока при него е по-малък и служи за подаване на сигнал за включване. Доста често една камара "специалисти" връзват двата кабела на радиото или дисплея(ако е сменян) директно с кабела от контактния ключ. Необяснимо е за мен, но е факт. При липса на захранване се губят паметта (в това число настройките). Провери си инсталацията. Бях решил да си пооправя моята на Audi-то и на такива неща се нагледах, че се чудя как не съм пламнал като факла някъде по пътя.

 

ПС: Успях само с комбинацията от малките бутончета да направя някакви корекции. В крайна сметка от бутоните на дисплея може да се направи само:

- смяна на час;

- смяна на режимите на часовника 12/24 часов;

- превключване от L/100km към KM/1L;

- смяна на режимa - miles/km;

- настройка на осветеността на дисплея;

Редактирано от radoy_myankov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...