Dima Публикувано 20 Май 2014 Сподели Публикувано 20 Май 2014 Понякога при движение се включва звуковия сигнал, еднократно. Не мога да хвана никаква зависимост - има бензин, коланите са сложени, по таблото нищо не присветва. Звука е същия, както когато светва лампичката за горивото, но в случая ситуацията не е такава. Случва се рядко, при нормално движение. Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoy_myankov Публикувано 25 Май 2014 Сподели Публикувано 25 Май 2014 Отскоро съм собственик на такъв Colt 1.1 от 2008. Открих, че при движение ръкохватката на ръчната спирачка отскача леко нагоре (има някакъв луфт), което е достатъчно да задейства датчика. Реално лампата в светва за по-малко от секунда, а когато шофираш е почти невъзможно да я видиш. Съвсем случайно я съзрях докато погледа ми минаваше през скоростомера. Иначе и на мен дава някаква звукова сигнализация еднократно, малко след тръгване, която не мога да разбера от какво е. ПС: На мен ми е интересно защо разхода по бордовия компютър шари ту нагоре, ту надолу, дори при равен път и неподвижен крак на педала за газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dima Публикувано 26 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2014 Отскоро съм собственик на такъв Colt 1.1 от 2008. Открих, че при движение ръкохватката на ръчната спирачка отскача леко нагоре (има някакъв луфт), което е достатъчно да задейства датчика. Реално лампата в светва за по-малко от секунда, а когато шофираш е почти невъзможно да я видиш. Съвсем случайно я съзрях докато погледа ми минаваше през скоростомера. Иначе и на мен дава някаква звукова сигнализация еднократно, малко след тръгване, която не мога да разбера от какво е. ПС: На мен ми е интересно защо разхода по бордовия компютър шари ту нагоре, ту надолу, дори при равен път и неподвижен крак на педала за газта. Да нямаш предупреждение за превишаване на скорост? Аз на една друга кола случайно го бях настроил на 20 км/ч и се скъсах, докато открия че е от това и как се исключва. Нямах книжка с упътване.Моментния разход изобщо не го гледам, гледам само средния колко е. Моментния зависи от страшно много неща, а и се движи с леко закъснение, т.е. ако си имал незабележима бабунка на пътя, след няколко секунди скача. Има и съвсем незабележими промени в нивото, нагоре и надолу, което пак влияе на разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoy_myankov Публикувано 26 Май 2014 Сподели Публикувано 26 Май 2014 Кофтито е, че съм същата ситуация с книжките. Този, от който купих колата я беше обрал отвсякъде. Беше взел оригиналното радио, бутилката с разтвора за гумите, компресора, халката за теглене, дори крушката на десния фар не поиска да смени, за да може спокойно да се отиде до КАТ... после открих защо - беше откъсната фасунгата на крушката. Както и да е, това са бели кахъри. Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петко Карагрошев Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 Понякога при движение се включва звуковия сигнал, еднократно. Не мога да хвана никаква зависимост - има бензин, коланите са сложени, по таблото нищо не присветва. Звука е същия, както когато светва лампичката за горивото, но в случая ситуацията не е такава. Случва се рядко, при нормално движение. Някакви идеи? При мен също понякога се включва еднократно звуков сигнал и това се случва когато термометърът за външна температура отчете 3градуса. Забелязахме го случайно и е така откакто сме купили колата. Нямам представа как се настройва това и може ли да се изключи. Но му свикнахме и не ни пречи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDeliormanski Публикувано 29 Май 2014 Сподели Публикувано 29 Май 2014 Eднократен звуков сигнал издава при преминаване от 4 на 3 градуса, като предупреждение за възможен заледен или заскрежен участък от пътя. Обратно, от 3 към 4 градуса, че е отминала опасността. Тъпото е, че го прави и при -3 към -4 градуса и обратно, от -4 към -3. От моментен към среден разход, към оставащо гориво за колко километра и средна скорост се преминава от дясното голямо копче на радиото, което сменя честотите, но се натиска горният му край. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dima Публикувано 2 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2014 Кофтито е, че съм същата ситуация с книжките. Този, от който купих колата я беше обрал отвсякъде. Беше взел оригиналното радио, бутилката с разтвора за гумите, компресора, халката за теглене, дори крушката на десния фар не поиска да смени, за да може спокойно да се отиде до КАТ... после открих защо - беше откъсната фасунгата на крушката. Както и да е, това са бели кахъри. Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа. Копчето за смяна на режимите на борд компютъра е на радиото, горе дясно - Disp. Ако нямаш оригинално радио, нямам представа как може да се смени. По-добре си вземи някоя патерица за резервна гума, че този разтвор... Не съм чувал добри думи за него. Аз имам проблем с часовника - постоянно се размества. Дори при изключване от контакт / включване след няколко минути, дава разлика от няколко часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Другия вариант е да си сложил нещо тежко на предната дясна седалка и от време на време да ти пищи алармата за колана. На мен ми се е случвало не веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Колтовете нямат предупреждение за скорост. Звуковият им сигнал е един и същ за всички ситуации. Ако нищо не ти свети по таблото, причините обикновено са две, както са казали колегите по-горе. Едната е да е станало под 4 градуса, другата е да имаш нещо на седалката до теб, което при ускорение/спиране/дупка да активира за секунди датчикът за тежест и да писка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Евентуално знаеш ли как да превключа на среден разход? Борд компа вмомента е в режим на настройка на часовника. Каквото и да натисна започва да сменя часа. Не може да се превключи без оригиналното радио. Единствено то има бутон. Вариант е да помолиш някой да го извади, да превключиш и пак да си сложиш твоето. Настройките ще ги запомни.Няма такъв режим за смяна на час. Часът се сменя от малките бутони до дисплея. Аз имам проблем с часовника - постоянно се размества. Дори при изключване от контакт / включване след няколко минути, дава разлика от няколко часа.Проблемът ти най-вероятно е от функцията сверяване на часовника по радиостанции. Има такова нещо, но в БГ радиата дори РДС не поддържат като хората, какво остава за допълнителни екстри. Просто изключи на OFF всички опции и виж дали пак ще се променя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoy_myankov Публикувано 21 юни 2014 Сподели Публикувано 21 юни 2014 (редакция) Захранването 90% съм сигурен, че е както при рисийвърите (заради начина по който работи). Има 2 кабелчета - единият кабел е с памет и основно захранване. Той идва директно от акумулатора подава постоянно ток /до 10A/. Другият кабел е през ключа и подава ток при завъртане на първото положение. Тока при него е по-малък и служи за подаване на сигнал за включване. Доста често една камара "специалисти" връзват двата кабела на радиото или дисплея(ако е сменян) директно с кабела от контактния ключ. Необяснимо е за мен, но е факт. При липса на захранване се губят паметта (в това число настройките). Провери си инсталацията. Бях решил да си пооправя моята на Audi-то и на такива неща се нагледах, че се чудя как не съм пламнал като факла някъде по пътя. ПС: Успях само с комбинацията от малките бутончета да направя някакви корекции. В крайна сметка от бутоните на дисплея може да се направи само: - смяна на час; - смяна на режимите на часовника 12/24 часов; - превключване от L/100km към KM/1L; - смяна на режимa - miles/km; - настройка на осветеността на дисплея; Редактирано 21 юни 2014 от radoy_myankov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.