BlackWolf Публикувано 25 април 2014 Сподели Публикувано 25 април 2014 Здравейте. Преди малко колата ми направи проблем (Lancer 2008 DI-D). При ниските обороти колата вдига оборотите много бавно, без значение педалът на газта колко е натистнат (под ниски обороти имам в предвит между 800-1600). Някой има ли идея от какво може да е това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 5 Май 2014 Сподели Публикувано 5 Май 2014 Бавно вдига оборотите от 800 до 1600 без значение как натискаш педала или без да натискаш педала на газта сменя оборотите? Ако е първото нямам идея, но ако е второто, нека да ти погледнат датчика на дроселовата клапа да не е зацапан. Моята прави подобни чакмаци, като се присети. :-\ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 5 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2014 Разбрах откъде е проблема. Датчика, който следи температурата на DPF-а се е скапал. Не го прави постоянно, но когато го направи е доста кофти, особенно като стане на дълъг път. Проблемът е, че никъде го няма и доста се чака, докато го доставят. През това време решението е да се загаси колата за малко и след 5 минути си работи нормално. А относно оборотите - първото. Без значение колко го натискам - няма никакви разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 6 Май 2014 Сподели Публикувано 6 Май 2014 Решението е да разкараш DPF-а . Така или иначе никакви облекчения няма заради него. Освен това, не знам колко щади околната среда, но той всичко, което е насъбрал, го изхвърля наведнъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 Май 2014 Сподели Публикувано 6 Май 2014 Освен това, не знам колко щади околната среда, но той всичко, което е насъбрал, го изхвърля наведнъж. :haha: .......това е немска технология..... :tooth: събира,събира,събира и после боклука през оградата у съседа...... :tooth: ...най интересното е ,когато дойде тоз момент и ти да се озовеш зад него........ :hysterical: тогава става интересно,че и опасно....... :rijden: ,ама немска технология кво да праиш....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 7 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2014 Чакам DPF-а съшо да се развали, за да го изхвърля. Иначе като е здрав не виждам смисъл да го махам, макар че като гледам много хора го правят. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.