gentco Публикувано 4 март 2014 Сподели Публикувано 4 март 2014 Здравейте, и аз да кажа моята болежка,та ако може някой да помогне.Имам колт 4 от 93 година 1,3 12в75кс карам го от почти 5 години но напоследък ми прави следните проблеми,сутрин пали от раз на БЕНЗИН/на газ трудничко/та значи паля на бензин изфорсирам да мине на газ и тръгвам, работи безупречно минавам около километър спирам да си купя закуска или да оставя детето на градина връщам се паля и почва проблема, на обороти на място работи безупречно но като тръгна почва едно прекъсване най вече на средните обороти ако форсирам е по добре,това и на газ и на бензин като на газ е по зле,минавам още километър и половина до работата оставям я и после цял ден си върви без проблем,това го прави почти винаги в дъждовни, мъгливи,студени дни,миналата седмица беше по топличко и десетина дни не съм имал проблеми тези дни заваля и пак почнаха проблемите,свещите са /денсо/ на около 2000км,кабелите са на около 35000 км.гледах я на тъмно не искрува никъде даже пипах кабелите с голи ръце барим ме удари ток, пак нищо.на скоро отварях дистрибуторната капачка няма пукнато/поне не видях/ единствено имаше много нагар и го почистих.Може ли да е емулатор ли както там се казваше или нещо да смесва горивата направо незнам.Помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 (редакция) Здравейте, и аз да кажа моята болежка,та ако може някой да помогне.Имам колт 4 от 93 година 1,3 12в75кс карам го от почти 5 години но напоследък ми прави следните проблеми,сутрин пали от раз на БЕНЗИН/на газ трудничко/та значи паля на бензин изфорсирам да мине на газ и тръгвам, работи безупречно минавам около километър спирам да си купя закуска или да оставя детето на градина връщам се паля и почва проблема, на обороти на място работи безупречно но като тръгна почва едно прекъсване най вече на средните обороти ако форсирам е по добре,това и на газ и на бензин като на газ е по зле,минавам още километър и половина до работата оставям я и после цял ден си върви без проблем,това го прави почти винаги в дъждовни, мъгливи,студени дни,миналата седмица беше по топличко и десетина дни не съм имал проблеми тези дни заваля и пак почнаха проблемите,свещите са /денсо/ на около 2000км,кабелите са на около 35000 км.гледах я на тъмно не искрува никъде даже пипах кабелите с голи ръце барим ме удари ток, пак нищо.на скоро отварях дистрибуторната капачка няма пукнато/поне не видях/ единствено имаше много нагар и го почистих.Може ли да е емулатор ли както там се казваше или нещо да смесва горивата направо незнам.Помогнете..........според мен , причината е в ЕКУ-то или комутатора на мотора....... Редактирано 6 март 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gentco Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 .........според мен , причината е в ЕКУ-то или комутатора на мотора....... набързо да кажа от къде най вероятно е проблема,но ще ми трябват 2-3 дена за тест.значи копчето което обръща от бензин на газ вътре се скапал един транзистор и пуска ток/понякога/ и на газта и на инжекторите за бензин днес цял ден карам без копчето и е добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 набързо да кажа от къде най вероятно е проблема,но ще ми трябват 2-3 дена за тест.значи копчето което обръща от бензин на газ вътре се скапал един транзистор и пуска ток/понякога/ и на газта и на инжекторите за бензин днес цял ден карам без копчето и е добреСъдейки по първият ти пост, сазовата состема е обикновенна с изпарител, и копчето за обръщане ГАЗ-Бензин е "АВТОМАТИЧНА-ГЛУПОСТ" , изхвърли това изчадие, творение на гламави газаджии. Трябва ти обикновен прежключвател(механичен ) със ТАЙМЕР!-Защо?!..Ами защото в студено време, палиш на бензин и докато я изфорсираш и тя прехвърли на газ, какво се случва,,,,, газта студена изпарителя студен - сам си отговори, поне изчакай стрелката на температуромера да мръдне малко от крайно полужение!-Лятото не е проблем да я палиш директно на газ но тогава температурите са в плюс на 18-20 градуса.Така че или препрограмиране (след ремонта) на Копчето, да работи само с тайминг или едно ново копче механично с таймер, е най доброто решение за обикновенна газова, ако искаш да нямаш проблем в студените дни и нощи и да си запазиш за по дълго време изпаритяля жив и системата в изправност! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Абсолютно вярно...... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Аз си направих едно ключе с напълно ръчно управление и много си ме кефи - най-обикновени превключващи ключета от 50 ст. (същите, които при газаджиите се продават в кутийка за 10-тина лв.) + светодиоди - да показват на какво е превключено. Даже навързах светодиодите да взимат минус през неактивните устройства - клапаните за газ/бензин, които в момента не са включени. Това за да не прекарвам повече жици до ключето само заради светодиодите (нормално до неавтоматичните ключета не ходи маса, а само плюс и връзки до клапаните).Ако си изтърбушиш твоето и го направиш с ръчно превключване ще видиш, че не е чак такова неудобство, а предимството е че винаги можеш да се съобразиш с околните условия и да решиш кога е уместно да се превключи на газ.Друг вариант е да вземеш някакъв термо-ключ (термо-реле) - може електронен, а може и какъвто има по някои битови ел-уреди - механичен. И да го ашладисаш към превключването на газ - да пали на бензин и когато на изпарителя се вдигне определена температура - напр. 20 оС да превключи само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gentco Публикувано 14 март 2014 Автор Сподели Публикувано 14 март 2014 Съдейки по първият ти пост, сазовата состема е обикновенна с изпарител, и копчето за обръщане ГАЗ-Бензин е "АВТОМАТИЧНА-ГЛУПОСТ" , изхвърли това изчадие, творение на гламави газаджии. Трябва ти обикновен прежключвател(механичен ) със ТАЙМЕР!-Защо?!..Ами защото в студено време, палиш на бензин и докато я изфорсираш и тя прехвърли на газ, какво се случва,,,,, газта студена изпарителя студен - сам си отговори, поне изчакай стрелката на температуромера да мръдне малко от крайно полужение!-Лятото не е проблем да я палиш директно на газ но тогава температурите са в плюс на 18-20 градуса.Така че или препрограмиране (след ремонта) на Копчето, да работи само с тайминг или едно ново копче механично с таймер, е най доброто решение за обикновенна газова, ако искаш да нямаш проблем в студените дни и нощи и да си запазиш за по дълго време изпаритяля жив и системата в изправност! Значи копчето за мен си е съвсем добре, защото има три положения 1 пали на бензин и върви на бензин 2 пали на газ и върви на газ 3 пали на бензин и при изфорсиране над 1800-2000 оборота обръща на газ зимата като запаля на бензин работи 5-10 минути и тогава обръщам на газ. ТА сега по същество в това копче издумкал един кондензатор за 10 стотинки /на всичкото отгоре и теливизиония техник който ми го смени каза че заводски е бил объркан +и - и затова е думнал/ та толкова проблеми ми създаде това нещо че то не бяха свещи,кабели ,делка,компютри,и т.н. и т.н. а то пустото му копче пускало ток и на газта и на бензина. НО СЕГА ВСИЧКО Е НАРЕД. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.