Премини към съдържание

gentco

Потребител
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

gentco's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,двигатела е 1.6 16кл.азиатската версия 126 к.с.,в отлично състояние.Код 4G61.Скоро е правена пълна ревизия на мотора,като са сменени:ангренажен комплект,основни и биелни лагери,клапани и гумички,пълен комплект гарнитури,нов съединител.продава се напълно оборудван с всичко по него.Готов за монтаж.Каран е с програмируема електроника Мегаскуирт,използвани са само рейсингови масла и горивни добавки.Много подходящ за тунинг проект.Каран е на състезателен автомобил тип БЪГИ. Може да се види в София. Цена за двигатела-1600лв Цена за електрониката с окабеляването-400лв 0876552722 0876552766
  2. gentco

    Питане за Lancer

    Затова има тел.в обявата.Звъниш,срещаме се,виждаш,пробваш,ако искаш вдигам я на подемника(работя в автосервиз),харесваш или не харесваш и чак тогава пишеш. Поздрави.
  3. gentco

    Питане за Lancer

    До колегата познавач на обявите. Как разбра,че има нещо гнило,след като не си виждал колата и не си запознат с историята и. Няма нищо гнило в обявата,колата си е моя още след вноса,регистрирана е,всичко е платено и се кара всеки ден.В София е,защото работя в София. И как разбра,че кола с проблем е по добра от тази. Така че ако има нещо гнило,то е в главата ти. Аман от разбирачи.
  4. gentco

    Колт IV Прекъсва

    Значи копчето за мен си е съвсем добре, защото има три положения 1 пали на бензин и върви на бензин 2 пали на газ и върви на газ 3 пали на бензин и при изфорсиране над 1800-2000 оборота обръща на газ зимата като запаля на бензин работи 5-10 минути и тогава обръщам на газ. ТА сега по същество в това копче издумкал един кондензатор за 10 стотинки /на всичкото отгоре и теливизиония техник който ми го смени каза че заводски е бил объркан +и - и затова е думнал/ та толкова проблеми ми създаде това нещо че то не бяха свещи,кабели ,делка,компютри,и т.н. и т.н. а то пустото му копче пускало ток и на газта и на бензина. НО СЕГА ВСИЧКО Е НАРЕД.
  5. gentco

    Колт IV Прекъсва

    набързо да кажа от къде най вероятно е проблема,но ще ми трябват 2-3 дена за тест.значи копчето което обръща от бензин на газ вътре се скапал един транзистор и пуска ток/понякога/ и на газта и на инжекторите за бензин днес цял ден карам без копчето и е добре
  6. Здравейте, и аз да кажа моята болежка,та ако може някой да помогне.Имам колт 4 от 93 година 1,3 12в75кс карам го от почти 5 години но напоследък ми прави следните проблеми,сутрин пали от раз на БЕНЗИН/на газ трудничко/та значи паля на бензин изфорсирам да мине на газ и тръгвам, работи безупречно минавам около километър спирам да си купя закуска или да оставя детето на градина връщам се паля и почва проблема, на обороти на място работи безупречно но като тръгна почва едно прекъсване най вече на средните обороти ако форсирам е по добре,това и на газ и на бензин като на газ е по зле,минавам още километър и половина до работата оставям я и после цял ден си върви без проблем,това го прави почти винаги в дъждовни, мъгливи,студени дни,миналата седмица беше по топличко и десетина дни не съм имал проблеми тези дни заваля и пак почнаха проблемите,свещите са /денсо/ на около 2000км,кабелите са на около 35000 км.гледах я на тъмно не искрува никъде даже пипах кабелите с голи ръце барим ме удари ток, пак нищо.на скоро отварях дистрибуторната капачка няма пукнато/поне не видях/ единствено имаше много нагар и го почистих.Може ли да е емулатор ли както там се казваше или нещо да смесва горивата направо незнам.Помогнете.
  7. Имам един,не е същия номер но е от 1600куб.Може и да ти свърши работа.
  8. gentco

    Компютър за Colt1.6 92г.

    Нямам нищо интересно.Може би скоро ще има дроселно тяло,стъпков мотор и инжектори,но това е при положение,че осъществя един поект по който работя в момента.Иначе мотора го купих от колега във форума и компютъра си вървеше към него.
  9. gentco

    Компютър за Colt1.6 92г.

    Аз имам от 1.6 16кл.код 4g61,ако не си уредиш проблема може да се разберем.Не ми е нужен понеже съм с мегаскуърт. Поздрави
  10. Здравейте, не знам до колко ще съм от полза,но мисля че проблема на колегата идва от замърсени повдигачи.Според мен е най добре да ги извади,разглоби и почисти,като същевременно провери за задирания или провлачвания по водачите им.Добре е да се проверят и маслените канали към повдигачите.Също и клапана за поддържане на постоянно налягане на маслото към повдигачите. Аз имам подобен двигател само че е 1.6 16кл.и съм имал подобен проблем.Не изключвам и маслото въпреки че е малко вероятно.Лично аз карам с Политрон 5/40 и намам никакъв проблем. Поздрави и дано съм полезен.
  11. Здравей,няма проблем да сложиш по-голям инжектор,но трябва да е със същото съпротивление като старите.Освен това мисля че ефекта няма да е много голям(не че няма да има някакъв резултат),защото ширината на импулса на инжеектора се коригира от информацията на л-сондата и дебитомера.Мисля че трябва да вдигнеш и налягането на горивото.Поправете ме ако греша. Поздрави.
  12. Здравей колега,пълна техническа информация и ремонти има тук във форума раздел Колт. Поздрави за проекта,аз също работя по проект на 1600 кубика,но двигатела е 4G61 два разпределителни вала и съм очарован от резултатите.Тествах го в дисциплина Автокрос-бъги-двигатела почти стандартен с мега скуирт.Продължавам да работя върху него като същевременно ще подготвям и 2000 турбо версия. Относно валове и други перфонмас части мога да те насоча ким цецо от Русе,кара пистамаз съм пазарувал от него валове на Кат Кам и съм много доволен.Ако може да сме си полезни с нещо за в бъдеше аз съм насреща със скромните си познания. Дано съм бил полезен. Поздрави
×
×
  • Създаване...