WVO Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 Здравейте, някой свалял ли е кората на 5тата врата (багажник) на Spacestar- предполагам, че е на щипки, болтове не се виждат. Искам да я сваля понеже забелязах, че не работи подгрева на задното стъкло и през процепите между кората и вратата, видях че едната букса на реотана се е отпоила. Мисля да пробвам да я запоя с поялника, но ме е страх да не спукам стъклото. Някой правил ли е подобен ремонт ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Пробвай с елпроводимо лепило имаше тема някъде ,потърси я.Успех!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 (редакция) Както предложи колегата lesko пробвай с проводимо лепило,при мен се получи работи без проблем вече 2 год. Редактирано 28 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Не пробвай с поялник, да не търсиш после стъкло. Аз преди една седмица си взех такова лепило за 10лв.+ 3.20лв. за доставка, но така и не ми е останало време да си оправя реотаните. Лепилото е Pulsar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Здравейте, някой свалял ли е кората на 5тата врата (багажник) на Spacestar- предполагам, че е на щипки, болтове не се виждат. Искам да я сваля понеже забелязах, че не работи подгрева на задното стъкло и през процепите между кората и вратата, видях че едната букса на реотана се е отпоила. Мисля да пробвам да я запоя с поялника, но ме е страх да не спукам стъклото. Някой правил ли е подобен ремонт ? Аз свалях кората.На щипки е.И аз се ослушвах как да я сваля и като не видях глави на видии,казах нашенското заклинание в неопределеното време-,,е сега ти......" и я свалих.Трябваше да натегна ламаринката,която притиска патрона,че тропаше.Преди много време,когато нямаше толкова мазила,съм запоявал подгряването на L300 с 80 ватов поялник.Но днес има по-лесни начини.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Привет и от мен трябвa дa имa двa винтa тaм, където е ръкохвaткaтa зa зaтвaряне. Сaмо те сa и нa щипки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 1 март 2014 Сподели Публикувано 1 март 2014 Привет и от мен трябвa дa имa двa винтa тaм, където е ръкохвaткaтa зa зaтвaряне. Сaмо те сa и нa щипки. Точно така е захващането!След като я свалите вижте коя клема е откачена "+" или "-" . Ако е "+" задължително с ел. лепило цък, или поялник (слаб поялник и затоплено стъкло), ако е "-" може да го подпрете с ламарината на купето цък . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 1 март 2014 Автор Сподели Публикувано 1 март 2014 Кората я свалих без проблем, видях винтчетата преди да започна да напъвам . Пробвах да запоя клемата с поялника, но нищо не стана - даже стана по-зле - на места поялника прогори проводимата подложка :icon_blush: Остава да пробвам с лепилото. Кажете къде в Пловдив мога да намеря такова лепило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.