ishtako Публикувано 20 февруари 2014 Сподели Публикувано 20 февруари 2014 (редакция) Здравейте, колеги! Преди време съединителя почна да буксува във високи обороти, караше се и така,но в разстояние на една седмица почнаха да не включват скоростите. Съединителя е на около 20 000 и според мен е здрав, за това смених долната помпа на съединителя. Обезвъздуших и почна да работи горе долу добре. Решихме да регулираме педала, който е свързан с горната помпа(която мисля, че е сменявана преди мен) и стана идеално! Съединителя отделяше по средата, усещаше се как колата дърпа напред! После решихме последен оборот да направиме да стане още "по-добре" и така развалихме всичко... и сега се опитвам да го регулирам на кое положение отделя най-хубаво, без да буксува съединителя над 2000об/мин. Скоростите се включват добре при всяко положение на педала. Обаче буксува постоянно над 2000 об/мин. Къде трябва да застане гайката? Горе, долу или по-средата? Махам шпленда и нита, завъртам на 180 градуса, слагам пробвам и не става и така много опити! Карах я на така наречените "майстори" в един сервиз в Разлоч(Разлог)! Взеха ми пари за регулиране на педала и едвам се прибрах... Казаха,че проблема е бил в скоростите и че скоро ще ме остават на път. Да-проблеми си имат - изтъркани синхронизатори за от 3та на 2ра и ромоли лагер на първичния вал, но така карам от 20 000! Колата е Галант 6та генерация 2.0 дизел 1997! Редактирано 20 февруари 2014 от ishtako Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 февруари 2014 Сподели Публикувано 20 февруари 2014 (редакция) Е,пробва ли да отпуснеш шпилката до положение, в което едвам влиза първа и комай при натиснат съединител иска да тръгва?т.е. да намалиш хода на помпата докрай, по тоя начин да видиш дали ще ти боксува над 2000об?Макар, че сега като се замисля, ти като отпуснеш съединителя, горната помпа се връща в изходна позиция и не прави налягане за да сработи долната помпа??? :icon_hmm: Проблема надали е в реглажа на тая шпилка... Редактирано 20 февруари 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 февруари 2014 Сподели Публикувано 20 февруари 2014 Щом е боксувал, най-вероятно е заминал феродовия диск. Ти го гледаш на 20 000 км, но боксуването му ... мамата. Феродото свършва като сняг в планина под напора на юнжяк снегояд. Замазва се, заглажда се и се оцветява в тъмни багри от прегряване и приключва.Досега не съм сменял съединител на нито една кола, но според мен от шпилката на горната помпа само регулираш къде да отделя (на педала). Разбира се може да не съм прав и да има много каране в този съединител. Може притискателя да не работи коректно. И нов диск да сложи като няма кой да го натисне към маховика, сцепление нема да има и ще боксува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.