Премини към съдържание

Регулиране на педала на съединителя


ishtako

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги! Преди време съединителя почна да буксува във високи обороти, караше се и така,но в разстояние на една седмица почнаха да не включват скоростите. Съединителя е на около 20 000 и според мен е здрав, за това смених долната помпа на съединителя. Обезвъздуших и почна да работи горе долу добре. Решихме да регулираме педала, който е свързан с горната помпа(която мисля, че е сменявана преди мен) и стана идеално! Съединителя отделяше по средата, усещаше се как колата дърпа напред! После решихме последен оборот да направиме да стане още "по-добре" и така развалихме всичко... и сега се опитвам да го регулирам на кое положение отделя най-хубаво, без да буксува съединителя над 2000об/мин. Скоростите се включват добре при всяко положение на педала. Обаче буксува постоянно над 2000 об/мин. Къде трябва да застане гайката? Горе, долу или по-средата? Махам шпленда и нита, завъртам на 180 градуса, слагам пробвам и не става и така много опити! Карах я на така наречените "майстори" в един сервиз в Разлоч(Разлог)! Взеха ми пари за регулиране на педала и едвам се прибрах... Казаха,че проблема е бил в скоростите и че скоро ще ме остават на път. Да-проблеми си имат - изтъркани синхронизатори за от 3та на 2ра и ромоли лагер на първичния вал, но така карам от 20 000! Колата е Галант 6та генерация 2.0 дизел 1997!

Редактирано от ishtako
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,пробва ли да отпуснеш шпилката до положение, в което едвам влиза първа и комай при натиснат съединител иска да тръгва?

т.е. да намалиш хода на помпата докрай, по тоя начин да видиш дали ще ти боксува над 2000об?

Макар, че сега като се замисля, ти като отпуснеш съединителя, горната помпа се връща в изходна позиция и не прави налягане за да сработи долната помпа??? :icon_hmm:

Проблема надали е в реглажа на тая шпилка...

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е боксувал, най-вероятно е заминал феродовия диск. Ти го гледаш на 20 000 км, но боксуването му ... мамата. Феродото свършва като сняг в планина под напора на юнжяк снегояд. Замазва се, заглажда се и се оцветява в тъмни багри от прегряване и приключва.

Досега не съм сменял съединител на нито една кола, но според мен от шпилката на горната помпа само регулираш къде да отделя (на педала). Разбира се може да не съм прав и да има много каране в този съединител. Може притискателя да не работи коректно. И нов диск да сложи като няма кой да го натисне към маховика, сцепление нема да има и ще боксува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...