Премини към съдържание

Разбиха ми Каризмата моля помогнете!


Lachko

Препоръчано мнение

Преди няколко дни ми разбиха Каризмата ключалките на вратите бяха разбити , патрона за запалването беше брутално разкъртен , поне антената за ключа беше останала здрава, Все пак успях да запаля колата и да я преместя ! Намерих Патроните и дръжките на вратите , също така и комплект корпус ,антена и патрон със оригинален ключ. Юастите ги взех 2-ра употреба !

 

Монтирах новия ключ за запалване , навързах всичко и опитах да запаля , но колата само въртеше и се опитваше да запали но нестана ! Също така спря да ми работи и дистанционното за централно заключване , като натисна някои бутон светва продължително лампичката на дистанционното в червено ! Моля помогнете колеги !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би има имобилайзер и транспондер в стария ключ? Сложи стария ключ някъде близо до новия, с който се опитваш да палиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвах и това ! Също върнах стария патрон и опитах да запаля но и със оригиналнияр патрон и ключ не се получи !!!

Може би има имобилайзер и транспондер в стария ключ? Сложи стария ключ някъде близо до новия, с който се опитваш да палиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвах и това ! Също върнах стария патрон и опитах да запаля но и със оригиналнияр патрон и ключ не се получи !!!

Ако са опитвали да я запалят и не са могли имобилайзера е блокиралл и няма да запали.Аз лятото по погрешка опитах да запаля с резервния ми ключ и блокира,чек енджина свети постоянно и въртеше но не пали.Запази си час в Ратола и я карай там, не ходи по ключари и автосервизи.На мен ми взеха около 40лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са опитвали да я запалят и не са могли имобилайзера е блокиралл и няма да запали.

Аз до колкото разбирам от описанието - той сам е опитвал да я запали с друг ключ.

Ако през това време оригиналният ключ не е бил наоколо, колата какво да си помисли - освен че се опитват да я откраднат.

 

Не съм много сигурен, но можеш да пробваш с откачане на акумулатора за няколко минути. И след като закачиш акумулатора, май трябваше да се включи на контакт с оригиналния ключ, да изчакаш в продължение на поне 35 мин. и след това, без да изключваш от контакт да се опиташ да я запалиш.

(1. да не те подведа, но така или иначе нищо не пречи да го пробваш..)

(2. може да пробваш същото и без откачане на акумулатора, но май е по-добре със.)

(3. сигурно в книжките за колата пише как точно да се подкара след заключване на имобилайзера при опит за кражба.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбирам от описанието - той сам е опитвал да я запали с друг ключ.

Ако през това време оригиналният ключ не е бил наоколо, колата какво да си помисли - освен че се опитват да я откраднат.

 

Не съм много сигурен, но можеш да пробваш с откачане на акумулатора за няколко минути. И след като закачиш акумулатора, май трябваше да се включи на контакт с оригиналния ключ, да изчакаш в продължение на поне 35 мин. и след това, без да изключваш от контакт да се опиташ да я запалиш.

(1. да не те подведа, но така или иначе нищо не пречи да го пробваш..)

(2. може да пробваш същото и без откачане на акумулатора, но май е по-добре със.)

(3. сигурно в книжките за колата пише как точно да се подкара след заключване на имобилайзера при опит за кражба.)

 

Значи като намерих колата разбита пухнах стария ключ в патрона или поне каквото беше останало от него и колата запали ! Вчера смених целия патрон със корпуса защото и той беше разбит (на снимката е целия механизъм които смених) ! Новият механизъм си беше със оригинален ключ от колата която е свален , опитах да запаля но нищо не стана , доближих и и старият ключ но пак не запали ! После върнах обратно разбитият патрон и пак опитах с моя си ключ и пак не запали ! В мануала на колата прочетох че ако се подмени имобилаизера цялата информация за ключовете се премахва и наново трябва да се въвеждат кодовете на ключовете с МУТ-2 ! Но аз не съм махал имобилаизера а само антената която засича ключа ! Колата сега е паметник и не може да помръдне , не мога и да я закарам на сервиз !

Ако има начин да премахна имобилаизера и това е вариант поне докато я закарам до сервиза !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали имобилайзера не "прочете" и двата ключа? Този номер става, като палиш със заготовка без чип

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали имобилайзера не "прочете" и двата ключа? Този номер става, като палиш със заготовка без чип

 

Ами то до така степен беше разбит патрона че и с отверка се палеше но само с приближен ключ ! Незнам като се разкачат буксите на патрона дали чисти информацията за ключовете от имобилайзера ! В мануала пише че само при изключване на имобилаизера се чисти информацията ! Незнам какво да правя !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво да правя !!!

Послушай съвета ми,звънни в Ратола или пиши на Мирослав да ти каже по точно какво се прави и търси платформа.Ще спестиш пари и нерви.На мен един ключар искаше да ми разкача имобилайзера да го праща някъде и 200пари и 2 седмици без кола:звъннах в Ратола, платих на платформа за 60км и ми излезе наполовина.Иска се специфичен софтуер който рядко ключарите имат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Послушай съвета ми,звънни в Ратола или пиши на Мирослав да ти каже по точно какво се прави и търси платформа.Ще спестиш пари и нерви.На мен един ключар искаше да ми разкача имобилайзера да го праща някъде и 200пари и 2 седмици без кола:звъннах в Ратола, платих на платформа за 60км и ми излезе наполовина.Иска се специфичен софтуер който рядко ключарите имат

 

 

 

Варианта които предлагаш е перфектен ако бях в България !

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новият механизъм си беше със оригинален ключ от колата която е свален , опитах да запаля но нищо не стана , доближих и и старият ключ но пак не запали ! После върнах обратно разбитият патрон и пак опитах с моя си ключ и пак не запали !

Всичко, което ти написах не съм го пробвал лично, но беше от някакви съвети в нет-а, както и от едно ключарско ръководство - пак от нет-а. Мисля, че това с изчакването от 35 минути е вярно, защото го прочетох на няколко различни места. Когато си сменил патрона и си завъртял с новия ключ, колата е помислила, че се опитват да я откраднат и е блокирала всякакви следващи опити за запалване, дори и с истинския си ключ. Така действа имобилайзерът на Mitsubishi.

 

Реално имобилайзерът отчита завъртян в патрона ключ, който обаче не е нито един от неговите. Все едно някой е взел някакъв ключ (бланка), снел е по някакъв начин отпечатък от твоя, без ти да разбереш - изчовъркал си е по него нов ключ (новият ключ може да завърти патрона), обаче точно затова е имобилайзерът - да не може всеки, дето има подобие на ключ, влизащо в патрона и въртящо го - да може да отключи и запали колата.

 

Сега ако си със стария патрон, нищо, че е счупен. Просто изпълни процедурата - може пък да стане. От гледна точка на електрониката няма никакво значение дали си със стария патрон, или новия. Проблемът идва от ключа, с който въртиш новия патрон - не е програмиран в колата.

 

Имобилайзерът в момента е в режим "опит за кражба". Ако след като изпълниш процедурата с изчакването от 35 мин. успееш да си подкараш колата, после вече ще го мислиш:

1. - ако стане, може да прехвърлиш чипа от единия ключ на другия.

2. - или пък да отидеш при ключари - може за малко пари да ти нарежат ключ без чип за новия патрон, а стария да го държиш наблизо докато палиш (или да изтърбушиш чипа от стария и да го преместиш на новия, който е без чип.)

3. - може също да пробваш дали с двата ключа един до друг пак ще запали. Не знам дали ще е проблем, че ще чете кодовете едновременно и на двата - с проба трябва да се установи дали това е вариант.

 

И в крайна сметка винаги ще можеш да закараш колата до някой сервиз на Mitsubishi, за да ти програмират нови ключове. Но не виждам, ако има някаква друга възможност, защо трябва това да става с репатрак.

 

edit: ако чипът е една ампулка под това червеното капаче на ключа от снимката - по-добре ги размени между двата ключа и си прави пробите направо с новия патрон. Може би е най-добре да подходиш според случая. Аз например не знам кой патрон в момента ти е монтиран на колата

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което ти написах не съм го пробвал лично, но беше от някакви съвети в нет-а, както и от едно ключарско ръководство - пак от нет-а. Мисля, че това с изчакването от 35 минути е вярно, защото го прочетох на няколко различни места. Когато си сменил патрона и си завъртял с новия ключ, колата е помислила, че се опитват да я откраднат и е блокирала всякакви следващи опити за запалване, дори и с истинския си ключ. Така действа имобилайзерът на Mitsubishi.

 

Реално имобилайзерът отчита завъртян в патрона ключ, който обаче не е нито един от неговите. Все едно някой е взел някакъв ключ (бланка), снел е по някакъв начин отпечатък от твоя, без ти да разбереш - изчовъркал си е по него нов ключ (новият ключ може да завърти патрона), обаче точно затова е имобилайзерът - да не може всеки, дето има подобие на ключ, влизащо в патрона и въртящо го - да може да отключи и запали колата.

 

Сега ако си със стария патрон, нищо, че е счупен. Просто изпълни процедурата - може пък да стане. От гледна точка на електрониката няма никакво значение дали си със стария патрон, или новия. Проблемът идва от ключа, с който въртиш новия патрон - не е програмиран в колата.

 

Имобилайзерът в момента е в режим "опит за кражба". Ако след като изпълниш процедурата с изчакването от 35 мин. успееш да си подкараш колата, после вече ще го мислиш:

1. - ако стане, може да прехвърлиш чипа от единия ключ на другия.

2. - или пък да отидеш при ключари - може за малко пари да ти нарежат ключ без чип за новия патрон, а стария да го държиш наблизо докато палиш (или да изтърбушиш чипа от стария и да го преместиш на новия, който е без чип.)

3. - може също да пробваш дали с двата ключа един до друг пак ще запали. Не знам дали ще е проблем, че ще чете кодовете едновременно и на двата - с проба трябва да се установи дали това е вариант.

 

И в крайна сметка винаги ще можеш да закараш колата до някой сервиз на Mitsubishi, за да ти програмират нови ключове. Но не виждам, ако има някаква друга възможност, защо трябва това да става с репатрак.

 

edit: ако чипът е една ампулка под това червеното капаче на ключа от снимката - по-добре ги размени между двата ключа и си прави пробите направо с новия патрон. Може би е най-добре да подходиш според случая. Аз например не знам кой патрон в момента ти е монтиран на колата

 

Звучи логично колега, утре ще сложа стария патрон да видим какво ще стане ! Само дано не са се изтрили кодовете от имобилаизера ! :)

Между другото ключа ми е с пластмасова отливка и за да извадя чипа ще трябва доста да подялкам !

А може ли през ОБД да се обучи ключ ?

Редактирано от Lachko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако чипът е една ампулка

 

Колега ключа ми е малко по различен иначе щеше да е доста по лесно !

Редактирано от Lachko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема, може да ти свърши работа за ключа. Снимал съм моя след като се разпадна.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31176&st=0&p=299364entry299364

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема, може да ти свърши работа за ключа. Снимал съм моя след като се разпадна.

 

http://www.mitsubish...64

 

Благодаря колега ! Ако колата утре запали със стария ключ ще преместя чиповете ! Пък като се прибера в България работата е лесна !

Редактирано от Lachko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че чипа е залепен и не излиза лесно. Аз моя така и не съм се занимавал да го вадя, че ме достараша да не го счупя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което ти написах не съм го пробвал лично, но беше от някакви съвети в нет-а, както и от едно ключарско ръководство - пак от нет-а. Мисля, че това с изчакването от 35 минути е вярно, защото го прочетох на няколко различни места. Когато си сменил патрона и си завъртял с новия ключ, колата е помислила, че се опитват да я откраднат и е блокирала всякакви следващи опити за запалване, дори и с истинския си ключ. Така действа имобилайзерът на Mitsubishi.

 

Реално имобилайзерът отчита завъртян в патрона ключ, който обаче не е нито един от неговите. Все едно някой е взел някакъв ключ (бланка), снел е по някакъв начин отпечатък от твоя, без ти да разбереш - изчовъркал си е по него нов ключ (новият ключ може да завърти патрона), обаче точно затова е имобилайзерът - да не може всеки, дето има подобие на ключ, влизащо в патрона и въртящо го - да може да отключи и запали колата.

 

Сега ако си със стария патрон, нищо, че е счупен. Просто изпълни процедурата - може пък да стане. От гледна точка на електрониката няма никакво значение дали си със стария патрон, или новия. Проблемът идва от ключа, с който въртиш новия патрон - не е програмиран в колата.

 

Имобилайзерът в момента е в режим "опит за кражба". Ако след като изпълниш процедурата с изчакването от 35 мин. успееш да си подкараш колата, после вече ще го мислиш:

1. - ако стане, може да прехвърлиш чипа от единия ключ на другия.

2. - или пък да отидеш при ключари - може за малко пари да ти нарежат ключ без чип за новия патрон, а стария да го държиш наблизо докато палиш (или да изтърбушиш чипа от стария и да го преместиш на новия, който е без чип.)

3. - може също да пробваш дали с двата ключа един до друг пак ще запали. Не знам дали ще е проблем, че ще чете кодовете едновременно и на двата - с проба трябва да се установи дали това е вариант.

 

И в крайна сметка винаги ще можеш да закараш колата до някой сервиз на Mitsubishi, за да ти програмират нови ключове. Но не виждам, ако има някаква друга възможност, защо трябва това да става с репатрак.

 

edit: ако чипът е една ампулка под това червеното капаче на ключа от снимката - по-добре ги размени между двата ключа и си прави пробите направо с новия патрон. Може би е най-добре да подходиш според случая. Аз например не знам кой патрон в момента ти е монтиран на колата

 

 

Колега изпълних всичко 1:1 както ми каза и колата запали ! Хиляди благодарности http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gif !

Всичко което ми остава сега е да отида на ключар да ми направи една заготовка без чип , на която да прехвърля внимателно чипа на заготовката !

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Много се радвам, че е станало. :drinks:

А точно си мислех да ти напиша да не разваляш новия ключ, понеже от стария така или иначе можеш да ползваш само чипа.

Най-уместно е да се направи точно това, което си решил. По-късно може да ти се програмира и кода на новия, за да си имаш два ключа.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...