Премини към съдържание

Lachko

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

За Lachko

  • Рожден ден 4 юли

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.8 GDI

Посетили профила

68 посетили

Lachko's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега, доста прочетох за този наклон , също така в ютюб има доста добре обяснено значението на този наклон ! От значени за износването на гумата са показателите : Camber и Separat Toe ! Ъгълът на амортисьора помага за по лесното връщтаме а колелата при излизане от завой ! Този ъгъл не товари гумата повече в дясно или в ляво ! Също така при автомобили с предно предаване(с някой изключения) е не възможно регулирането на този ъгъл ! Дори в Workshp Manual на Carisma е написано че този ъгъл е заводски фиксиран и НЕ може да бъде регулиран !
  2. Здравейте колеги ! Преди 2 дни смених зимните гуми с летни и забелязах че предна лява е износена неравномерно от вътрешната страна ! Днес посетих сервиз за реглаж където ми казаха че всичко било наред , но аз забелязах че един от показателите свети в червено и попитах какво означава ! В сервиза ми казаха че това което свети в червено е наклон на амортисьора който не оказвал влияние на износването на гумите и ъгълът на колелата ! Също така ми обясните че това не може да бъде регулирано , което малко ме усъмни ! Моля за мнения и съвети ! Прикачил съм снимка от монитора на стенда ! Предварително благодаря !
  3. Lachko

    Технически въпрос

    Колеги проблема е решен ! Сложих ремъка от модела без климатик които е 1080 мм. , Ремъкът пасна идеално , но оптяжната ролка беше отпусната максимално за да влезне ремъка ! Със ролката от модела със климатик (моята си ролка) натегнах ремъка от външната му гладка страна ! Хода на оптяжната ролка е достатъчно голям за целта ! Така че ако имате подобен проблем може да минете само със по къс ремък ! Понеже не живея в България ремонта тук на компресора на климатика щеше да ми излезне колкто половината кола затова закърпих положението докато се прибера и ремонтирам компресора !
  4. Lachko

    Технически въпрос

    По схемите които гледам стойката на оптяжната ролка е еднаква и на модела с клима и на този без ! Като намеря ролката с улеите ще пасне ли на болта които я държи и на стойката изобщо ? Какво може да се получи ако ползвам тази без улеите !
  5. Lachko

    Технически въпрос

    Дали ще има проблем ако ползвам ролката от модела с климатик за модела без климатик ? Понеже ми блокира лагера на компресора на климатика и купих ремъка за модела без климатик но нямам ролката !
  6. Здравейте колеги ! Става дума за Митсубиши Каризма 1,8 ГДИ 1998 ! Искам да попитам каква е разликата между оптяжната ролка на пистовия ремък на Каризма със климатик и Каризма без Климатик ! Предварително благодаря !
  7. Преди малко пробвах да сваля пистовия ремък , но без успех при разхлабване на болта на оптяжната ролка тя не помръдна дори милиметър , както и ремъка !
  8. Здравейте колеги ! Карам Каризма 1,8 ГДИ 1998 125к.с. ! Преди около 3 месеца опитах да запаля колата но се чу силен пищящ звук от ремъците и така 3-4 опита след което се оправи и проблема изчезна !След това се появи звук като жужене (най-вероятно от сервото) ! Проверих серво маслото беше на между мин. и макс. , но все пак му долях малко декстрон 2! на следващия ден жуженето изчезна ! Месец по късно смених маслото на двигателя ! Когато опитах да запаля пак започна да пищи ремъка но този път като чели нещо затягаше двигателя и го гасеше ! И пак след 3-4 опита проблема изчезна ! за малко пак се появи жуженето но изчезна ! За последните месец и половина навъртях на колата около 5 000 км предимно по магистрали и проблем нямаше, но последните няколко сутрини като паля колата проблема се появява отново и сега жуженето не изчезва ! Преди 20 тина дни бях на сервиз и там майсторите забелязаха че един болт от стойката на сервото е развит напълно ,единствено рогът на купето не му позволяваше да изпадне , но тогава колата си работеше перфектно! Забелязах също че последните 2000 км с един резевоар минавам 70-80 км по малко ! Моля ако някой знае нещо да помага ! Благодаря !
  9. Значи мога за използвам от червения силикон ! Когато напълня улея на полуоската трябва ли да изчакам да засъхне или мажа и направо слагам полуоската ?
  10. Пише го в ръководството !
  11. Здравейте колеги ! От 2-3 дни се разтрака дясната полуоска и специално вътрешното каре ! Искам да сменя цялата полуоска но в ръководството на производителя е описано че се използва силикон които образува уплътнение с номер MD970389 ! Въпроса ми е има ли някакъв заместител на този силикон и ако може някакви съвети около подмяната на полуоската ? Предварително благодаря !!!
  12. Lachko

    Централно...

    Няколко човека по нагоре споменаха проблема , когато с ключ централното работи (отключва и заключва) , но със дистанционното не става ! Батерията е сменена диода свети при натискане но пак не работи ! Някакви идеи ?
  13. Колега изпълних всичко 1:1 както ми каза и колата запали ! Хиляди благодарности http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gif ! Всичко което ми остава сега е да отида на ключар да ми направи една заготовка без чип , на която да прехвърля внимателно чипа на заготовката !
  14. Благодаря колега ! Ако колата утре запали със стария ключ ще преместя чиповете ! Пък като се прибера в България работата е лесна !
  15. Колега ключа ми е малко по различен иначе щеше да е доста по лесно !
×
×
  • Създаване...