Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Предупредителна лампа за проверка на двигателя.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,не съм писал отдавна тъй като нямах сериозни проблеми. Колт 6 1,5 DID 95 к.с. 7 години,195000 км.Преди няколко дни се прибирах от Варна и по пътя ми светна жълтата синална лампа с форма на двигател, намираща се под оборотомера.Намалих за всеки случай скороста и продъжих за София. След около два часа лампата изгасна и така се прибрах. Нямаше разлика в работата на двигателя и в разхода на гориво. Въпрост ми е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем?

Редактирано от пейчев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега. Тази лампа е Чек енджина. Тя не е хубаво когато свети и може да е от много неща. Въпреки, че е изгаснала най - добре закарайте колата на диагностика. Дано не е нищо сериозно. Поздрави :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега. Тази лампа е Чек енджина. Тя не е хубаво когато свети и може да е от много неща. Въпреки, че е изгаснала най - добре закарайте колата на диагностика. Дано не е нищо сериозно. Поздрави :rulez:

Благодаря за отговора. Някой знае ли къде в София освен в "Балкан Стар" може да се направи диагностика на поносима цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

195000км. - дали не си заминава ламбда-сондата?

Ако е от нея е добре да я смениш, но може да изчакаш да светне хубаво лампата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Някой знае ли къде в София освен в "Балкан Стар" може да се направи диагностика на поносима цена?

При DJ Tymbi!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте Митсу фенове :mitsu-smiley: ! Подхващам темата отново, защото и аз се сблъсках със същия проблем и знам, че тук ще намеря разрешаване. Преди два дни при запалване на колата и работа на празен ход изгасна. При повторно запалване остана да свети лампата "чек енджин" и се прибрах веднага. При няколко последващи опита при запалване на автомобила лампата не изгасваше, но днес при потегляне за диагностика на проблема лампата изгасна. Компютърната диагностика показа "непозната грешка" 1961 или 1963 не помня точно коя от двете е точната, също така и втората сонда "реагирала" по - бавно от нормалното. Автомобила е :mitsu-smiley: колт 1.3 2006 г. С радост ще очаквам разгадаване на проблема ми. Благодаря предварително на отзоваите се! :icon_thumbup: :icon_clap:

Редактирано от TAZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С огорчение пиша този пост, защото днес отново се появи проблема с Чек енджина :icon_crying: . След тридневно безпроблемно каране :drive: преди малко лампата светна отново и колата не иска да се изфорсира повече от 3500 об/мин. и то с голяма мъка. За каране изобщо не става, защото няма мощност. Продължавам да се надявам някой да предложи някакъв "лек".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...