пейчев Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 (редакция) Здравейте колеги,не съм писал отдавна тъй като нямах сериозни проблеми. Колт 6 1,5 DID 95 к.с. 7 години,195000 км.Преди няколко дни се прибирах от Варна и по пътя ми светна жълтата синална лампа с форма на двигател, намираща се под оборотомера.Намалих за всеки случай скороста и продъжих за София. След около два часа лампата изгасна и така се прибрах. Нямаше разлика в работата на двигателя и в разхода на гориво. Въпрост ми е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем? Редактирано 28 януари 2014 от пейчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Здравейте колега. Тази лампа е Чек енджина. Тя не е хубаво когато свети и може да е от много неща. Въпреки, че е изгаснала най - добре закарайте колата на диагностика. Дано не е нищо сериозно. Поздрави :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пейчев Публикувано 28 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2014 Здравейте колега. Тази лампа е Чек енджина. Тя не е хубаво когато свети и може да е от много неща. Въпреки, че е изгаснала най - добре закарайте колата на диагностика. Дано не е нищо сериозно. Поздрави :rulez:Благодаря за отговора. Някой знае ли къде в София освен в "Балкан Стар" може да се направи диагностика на поносима цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 195000км. - дали не си заминава ламбда-сондата?Ако е от нея е добре да я смениш, но може да изчакаш да светне хубаво лампата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 Благодаря за отговора. Някой знае ли къде в София освен в "Балкан Стар" може да се направи диагностика на поносима цена?При DJ Tymbi! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 (редакция) Здравейте Митсу фенове :mitsu-smiley: ! Подхващам темата отново, защото и аз се сблъсках със същия проблем и знам, че тук ще намеря разрешаване. Преди два дни при запалване на колата и работа на празен ход изгасна. При повторно запалване остана да свети лампата "чек енджин" и се прибрах веднага. При няколко последващи опита при запалване на автомобила лампата не изгасваше, но днес при потегляне за диагностика на проблема лампата изгасна. Компютърната диагностика показа "непозната грешка" 1961 или 1963 не помня точно коя от двете е точната, също така и втората сонда "реагирала" по - бавно от нормалното. Автомобила е :mitsu-smiley: колт 1.3 2006 г. С радост ще очаквам разгадаване на проблема ми. Благодаря предварително на отзоваите се! :icon_thumbup: :icon_clap: Редактирано 22 септември 2014 от TAZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 24 септември 2014 Сподели Публикувано 24 септември 2014 С огорчение пиша този пост, защото днес отново се появи проблема с Чек енджина :icon_crying: . След тридневно безпроблемно каране преди малко лампата светна отново и колата не иска да се изфорсира повече от 3500 об/мин. и то с голяма мъка. За каране изобщо не става, защото няма мощност. Продължавам да се надявам някой да предложи някакъв "лек". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.