vlad enev Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Галант 2,0 tdi, 90к.с 2002г.. Искам да Ви питам няколко неща:1. Нормално ли е турбото му да се включва на 1700-1800 оборота (регулира ли се това, на каризмата знам че може но тя е с рено двигател)2. Струва ми се, че гори над 10/100 л градско при положение, че не правя ластици3. Носачите + шарнир или има само шарнири за тези коли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 1- Не е нормално да се включва турбото на тези обороти, то трябва да си е включено още със запалването на мотора ..2- За зимно време и на къси разстояния, 10/100 градско е нормален разход за тази кола ..3- Носача си върви заедно с шарнира .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 По първа точка, на така зададения въпрос, на Марио коментара е точен, друг е въпроса, на какви обороти се развърта и достига работното си налягане...Та, другояче казано - да, около тези обороти е нормално да го усещаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Напролет ще падне разхода. Сега е нормален.Шарнири се продават за горните носачи - U-образните. По спомен 40 лева за комплект (40 за левия и още за 40 за десния). Кривите носачи позволяват рециклиране. Правите трябва да се сменят с нови, защото са много отговорни.Имаш проблем с ходовата част или питаш информативно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 25 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2014 (редакция) Напролет ще падне разхода. Сега е нормален.Шарнири се продават за горните носачи - U-образните. По спомен 40 лева за комплект (40 за левия и още за 40 за десния). Кривите носачи позволяват рециклиране. Правите трябва да се сменят с нови, защото са много отговорни.Имаш проблем с ходовата част или питаш информативно? долният го смених ( U-образен, т.нар. "крив" е 100лв шарнир-носач), казаха ми че и горния (прав - 140лв) е тръгнал да заминава а видях някъде из сайтовете само шарнири и за това питам, много съм бос в автосветът 1. странно ми е за турбото, защото съм свикнал да го усещам след 2500 оборота на предното мицубиши, но както казах по-горе двигателя му беше на рено за 140км градско си заминаха 14-15 литра гориво ( и двигателя загрява до работна температура за има няма 5 мин) Редактирано 25 януари 2014 от vlad enev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Какъв прав носач взе за 140 лева? Дано не си взел Delphi! В драйв.бг предлагат като резервна част шарнира на правия носач, което ми е много чудно какво представлява. Според мен е някаква грешка. Разход се засича на дълъг път. Градско е много, много относително и различно всеки път. Зависи на колко пъти си минал 140-те километра. Ако ги минеш наведнъж или на два-три пъти, разходът ще е един. Ако ги минеш 14 пъти по 10, като 5 км са ти в посока, колата изстива, палиш и пак 5 км, тогава ще е съвсем друг. В първия случай може да е 8, но в последния - над 10. Затова първо виж какъв разход ти дава на дълъг път.Моята е бензинова, на дълго харчи ~8/100, а градско сега зимата е от 14 нагоре. Стигала е и 22/100 бензин. При бензиновите мотори сместа при студено време и първи старт е от 5:1 до 1:1 въздух:бензин. Аз тогава я карах при -10-17 градуса на къси отсечки и така.Затова не може да се каже еди си колко харчи градско кола х модел y модификация z с кутия еди си каква, гуми такива и такива, махнат катализатор, дпф, с чип, без чип, колко е натоварена и пр и пр. Различно е всеки път и варира в много широки граници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 (редакция) За градското Анди е прав, но 10 трябва да са ти горна граница.Турбото си се върти откакто запалиш двигателя но се усеща от 1800 нагоре. Силата му е между2000-3000 об. до 3500. Нагоре става "плато". Редактирано 25 януари 2014 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.