ganchoto Публикувано 23 декември 2013 Сподели Публикувано 23 декември 2013 Здравейте колеги, преди няколко дни ми докараха един Колт 1,3 2004г от Германия. Момчето, което го гледа там на място, ми каза, че е запалила от първия път. Понеже постоя доста време в Германия, след като пристигна тук и смених акумулатора. Случи се така, че явно си загуби настройките и имото е забравило ключа (не мога да цитирам всички грешки, които излизат в момента)и няма палене. Въпроса ми е дали на някой друг ми се е случвало това и дали има как през диагностика да се обучи ключа и изобщо някакви решения, различни от викането на ключар (по финансови причини). Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 24 декември 2013 Сподели Публикувано 24 декември 2013 Въпроса ми е дали има как през диагностика да се обучи ключа и изобщо някакви решения, различни от викането на ключар (по финансови причини). Мерси!-Да През диагностичният конектор или DLC(ако това наричаш "диагностика") може да се манипулира IMMO-то , тоест да се обучават ключове, трият се съществуващи добавят се нови, при смяна на двигателният контролер, присъединяване на новия към това шаси, и още доста неща!-Това става със подходящият "скенер-кодер, кодочетец" за :mitsu-smiley: и PIN код на Inkey(имобокса) на конкретния(твоя) автомобил!-Този проблем съм го наблюдавал при европейските "чикии"..(но Не ми се е случвало при Митсу)... , при оставане дълго време на стоянка със закачен акумулатор, който във времето плавно пропада и напрежението му се срива под 6.00 волта, се скапва Иммото , редовен номер при всички френски изчадия, а и при някои' немски котури :icon_devil: Автоджамбазите често ревът от този проблем, особенно зимата когато акумулаторите се сриват много по бързо.-Решението, ако колата ще стои две три или повече седмици без да се пали и кара и акумулатора е на пределна възраст, тоест полуумрял , ...- Разкачайте за да е "мирна" главата и живо Иммо-то! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaceto Публикувано 8 декември 2017 Сподели Публикувано 8 декември 2017 Здравейте колеги, и на мен се случи нещо подобно , но да не пускам нова тема. Колата е Мицубиши Колт 1.1 2011г ClearTech реших да и заредя акумолатора за предстоящата зима защото карам по 10км на ден. Свалих го сложих го за 12 часа сутринта го монтирах запалих колата да видя правилно ли е поставен и я изгасих. След 6 часа тръгвам за работа качвам се давам на контакт и светва лампичка която не съм виждал да свети до сега оранжева с автомобил с катинар вътре и колата върти но не пали. Мисля че е имобилайзера но какво съм му направил не знам :icon_crying: някакви идеи да имате? Колата съм я купил с резервния ключ и е само един :icon_crying: или нещо да съм занулил с това оставяне без акумулатор знам ли. Благодаря предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 10 декември 2017 Сподели Публикувано 10 декември 2017 Здравейте колеги, и на мен се случи нещо подобно , но да не пускам нова тема. Колата е Мицубиши Колт 1.1 2011г ClearTech реших да и заредя акумолатора за предстоящата зима защото карам по 10км на ден. Свалих го сложих го за 12 часа сутринта го монтирах запалих колата да видя правилно ли е поставен и я изгасих. След 6 часа тръгвам за работа качвам се давам на контакт и светва лампичка която не съм виждал да свети до сега оранжева с автомобил с катинар вътре и колата върти но не пали. Мисля че е имобилайзера но какво съм му направил не знам :icon_crying: някакви идеи да имате? Колата съм я купил с резервния ключ и е само един :icon_crying: или нещо да съм занулил с това оставяне без акумулатор знам ли. Благодаря предварително!!!При мен когато се е активирал имобилайзера изобщо не въртеше. Ако върти и не пали, сигурен ли си, че не е от аларма, която спира притока на гориво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaceto Публикувано 14 декември 2017 Сподели Публикувано 14 декември 2017 При мен когато се е активирал имобилайзера изобщо не въртеше. Ако върти и не пали, сигурен ли си, че не е от аларма, която спира притока на гориво?Здравейте оправи се сама :icon_rock: оставих я 2 дена без акумулатор и като го закачих лампата с катинара не светеше и си запали странни работи с тези компютри :icon_blush: иначе няма допълнителна аларма дано не светва повече тая гадина :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.