todor Публикувано 7 април 2007 Сподели Публикувано 7 април 2007 Някой има ли опит с такава машина ? Интересно ми е дали е добър двигателя и скоростната кутия ? А конструктивно до какво се доближава ? Изглежда много добра лимузина, която вече не се произвежда и ми е интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 април 2007 Автор Сподели Публикувано 7 април 2007 За дизелите сме на едно мнение. И аз страдам ужасно, че няма на леките автомобили по-големи дизели. Много ми е странно, но ....мислил съм си няколко пъти, ако нещо стане с моя двигател , да метна едно 4D56, ако стане. А иначе преди малко четох че :mitsu-smiley: мислят да оборудват новия Лансер със собствен дизелов двигател някъде към 2010г. :icon_doh: ( оффф, може ли така да постъпват). И то заради северно-американския пазар, понеже Хонда по това време щяла да атакува пазара там също с дизелов модел. Ще я преведа статията и ще я постна да я прочетеш. Аз полудях направо. А колко излиза приблизително обслужването на Сигма при вас? Въртят ми се едни мисли в главата...Тя е с тракшън контрол нали? Има ли проблем с частите, като се има предвид че модела не е разпространен? Защото много ме блазни този 3.0 мотор, а цената втора ръка е.... за такава лимузина :first: .:D Щом е :mitsu-smiley: годините не са от голямо значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 април 2007 Автор Сподели Публикувано 7 април 2007 Вярно ще е акцизен след като е 170к.с. или 205к.с , но в това му е чара А това за което говориш май съм го виждал. Ако е това за което си мисля, веднъж му изгледах стоповете по бул."Тодор Александров". Споменавал ли е разхода на газ какъв е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 април 2007 Автор Сподели Публикувано 7 април 2007 Сега изчислих акциза и за 205к.с. е 1110лв., а за 170к.с. е 175лв. Това ако съм сметнал правилно. А комбито е направо огромно. Този разход е повече от поносим, дори в такъв случай автоматичните скорости биха били за предпочитане заради комфорта. А сега гледам че се произвеждат до към 95г. и освен че са със страшно много глезотийки изглеждат доста прилично. А и тези 205к.с. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 април 2007 Сподели Публикувано 7 април 2007 Не си, акциза се изчислява върху мощността на автомобила, а не върху конските сили над 163, така и аз се бях запалил но бързо ме охладиха около 4200 за 170к.с, а за 205 се смяташ с някаква друга ставка и отиваха над 6000. Между другото винаги съм се чудил защо Митсубиши пускат толко малко от моделите си за Европа или с ляв волан. Може да разгледаш следния сайт, има доста снимки на автомобилите които се продават, на за съжаление основно с десен волан. Защо Япония е с десен волан, всичко щеше да си е наред ако имаха нормално движение :( Ако колите в Япония бяха с ляв волан, сега щях да съм с Galant VR-4 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 април 2007 Автор Сподели Публикувано 7 април 2007 Не си, акциза се изчислява върху мощността на автомобила, а не върху конските сили над 163, така и аз се бях запалил но бързо ме охладиха около 4200 за 170к.с, а за 205 се смяташ с някаква друга ставка и отиваха над 6000. Може да съм сбъркал заради това че са написали: от 120kw до 150kw -35лв/к.с., и от 150kw и нагоре по 60лв/к.с. Живот си живеят в Германия, няма акцизи, няма ограничения на скороста по магистралите...какво му трябва на човека...- освен :mitsu-smiley: :plane: и писта Ако колите в Япония бяха с ляв волан, сега щях да съм с Galant VR-4 :good: :icon_crying: И не само ти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 8 април 2007 Сподели Публикувано 8 април 2007 Този модел на снимката не е ли Диамант? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 8 април 2007 Сподели Публикувано 8 април 2007 Може да съм сбъркал заради това че са написали: от 120kw до 150kw -35лв/к.с., и от 150kw и нагоре по 60лв/к.с. Живот си живеят в Германия, няма акцизи, няма ограничения на скороста по магистралите...какво му трябва на човека...- освен :mitsu-smiley: :plane: и писта :icon_crying: И не само ти...Сигма е наименованито за Европа, в щатите е Диамант! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 10 април 2007 Сподели Публикувано 10 април 2007 Тошко, ето ти една оферта от мобиле: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details Не знам дали е читав, но поне е на сносни пари, е верно че е чак във В.Търново но си е една екскурзийка :plane: Всеки ден минавам покрай един такъв красавец и страшно им се кефя. Но този акциз е супер много пари :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 април 2007 Автор Сподели Публикувано 10 април 2007 Тошко, ето ти една оферта от мобиле: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details Не знам дали е читав, но поне е на сносни пари, е верно че е чак във В.Търново но си е една екскурзийка :plane: Всеки ден минавам покрай един такъв красавец и страшно им се кефя. Но този акциз е супер много пари :icon_blush: Видях обявата. Но честно казано акциза е нечовешки и безумен. Може ли в Германия да струват между 1000 и 2000 евро, а тук... почти колкото един Галант. А и годините не са малко. Вярно че автомобила е чудесен, но идеята ми по принцип беше да се купи едно такова, малко рестайлинг по предницата, някой други необходими неща и ....ставаш притежател на уникална лимузина с доста мощен двигател, ако не беше акциза за около 5хил. лв. Всъщност първо ги видях в немското мобиле и това събуди интереса ми, но...а колко екстри имат само, това е била една от най-високо технологичните лимузини за вренето си.Първия автомобил с тракшън контрол и има също контрол на дистанцията от автомобила пред теб и каквото се сетиш още ...:respect: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 10 април 2007 Сподели Публикувано 10 април 2007 Видях обявата. Но честно казано акциза е нечовешки и безумен. Може ли в Германия да струват между 1000 и 2000 евро, а тук... почти колкото един Галант. А и годините не са малко. Вярно че автомобила е чудесен, но идеята ми по принцип беше да се купи едно такова, малко рестайлинг по предницата, някой други необходими неща и ....ставаш притежател на уникална лимузина с доста мощен двигател, ако не беше акциза за около 5хил. лв. Всъщност първо ги видях в немското мобиле и това събуди интереса ми, но...а колко екстри имат само, това е била една от най-високо технологичните лимузини за вренето си.Първия автомобил с тракшън контрол и има също контрол на дистанцията от автомобила пред теб и каквото се сетиш още ...:respect: :mitsu-smiley:Значи още веднъж ми затвържава мнението, че Сигма-та е уникален автомобил. :icon_thumbup: Такива екстри за времето си, просто :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 11 април 2007 Сподели Публикувано 11 април 2007 Аз лично знам поне 3 Сигми в София!!! А има и едно комби с черни стъкла и май калифорнииска регистрация- това май е Диамант! Уникални са!!! Така като се замисля- може моя Дядо Галант, да го превърна в Сигма и без това повечето екстри си ги има, че даже и задните му колелета завиват! Само муцуната и броните ще трябва да му сменя :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Tzolov Публикувано 16 април 2007 Сподели Публикувано 16 април 2007 Аз карам в Кувейт Магна, това е разновидноста на Сигма И Диамант. Разликата е малко във предния капак. Колата е страхотна, а удоволствието да я караш огромно. Според мой приятел който работи в сервиза на Митсубиши тази кола може да изкара 500 000 км без да се прави нищо по нея. Жена ми катастрофира с нея, удари се в мантинелата със 110 км/ч и се завъртя но не се обърна. Изненадата ми беше че тази кола не беше мръднала. Сменихме само калници и фарове, боя и си я караме. Дори центровка на предница не се наложи.За съжаление май няма да мога да си я взема с мен в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.