Цони Публикувано 3 ноември 2013 Сподели Публикувано 3 ноември 2013 Здравейте!Може ли някой да ми каже дали моделите на Pajero от 90та до 2000 г. имат фабрична блокировка на диференциалите, или това е допълнителна екстра, която евентуално се поръчва да се инсталира?Ако имат фабрична блокировка, то кои модели са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 ноември 2013 Сподели Публикувано 3 ноември 2013 Здравейте!Може ли някой да ми каже дали моделите на Pajero от 90та до 2000 г. имат фабрична блокировка на диференциалите, или това е допълнителна екстра, която евентуално се поръчва да се инсталира?Ако имат фабрична блокировка, то кои модели са?......някои имат фабрична блокировка, но някои нямат , всичко зависи от това ,за къде е предназначена колата ,т.е. за Европа (почти всички имат) ,за Африка, Азия,Америка и АВстралия.......за Африка и Азия някои нямат блокировки, така че всичко е възможно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 (редакция) Моделите които са с раздатка "супер селект" имат блокаж на междуосевия диф и допълнителен блокаж на задния. Тези които са с обикновенна парт-таим паздатка нямат междуосев диф и съответно намат и блокаж на него. Полвината от тези модели имат автоматичен блокаж LSD на задния диф, а другите нямат. Редактирано 4 ноември 2013 от luboV6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цони Публикувано 4 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Когато превключвам от 4H на 4HLC със Pajero 2800 tdi super select 4wd автоматик, трябва ли да съм спрял и на каква предавка трябва да съм поставил лоста?А от 4HLC на 4 LLC...на каква предавка трябва да съм поставил лоста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Моделите които са с раздатка "супер селект" имат блокаж на междуосевия диф и допълнителен блокаж на задния. Тези които са с обикновенна парт-таим паздатка нямат междуосев диф и съответно намат и блокаж на него. Полвината от тези модели имат автоматичен блокаж LSD на задния диф, а другите нямат.Ами не е баш така, виждал съм доста случаи , в които раздатката е супер селект и нямат блокажи на задния диф.......в IMSM (introdaction Mitsubishi sales management) пишеше ,че доста от тези екстри се внедряват в зависимост към кой регион са предназначени те....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цони Публикувано 6 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2013 Ами не е баш така, виждал съм доста случаи , в които раздатката е супер селект и нямат блокажи на задния диф.......в IMSM (introdaction Mitsubishi sales management) пишеше ,че доста от тези екстри се внедряват в зависимост към кой регион са предназначени те.......ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2013 Сподели Публикувано 6 ноември 2013 ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост?Значи,бъркате понятията май .......Режим 4HLC значи,че раздатката е на дълги скорости( нормални ) и е заключена,а режим 4LLC значи ,че раздатката е на понижаваща предавка ( къси скорости) и е заключена..........и в двата случая раздатката е заключена и предава върт. момент 50/50 преден/заден мост , но в единия случай муфата е заключила нормалната предавка,а в другия е закл. понижаващата( ако мога така да се изразя).......а отделно при 4LLC може да се закл. и задния диф ,посредством копче на таблото ( долу до лоста за скоростите).....в този случай сработва една вакуум помпа и тя издърпва един шпиндел, който блокира задния диф.....Това е заден диф от Паджеро 3.....http://media.snimka.bg/s1/2849/031941072.jpg?r=0 А това е от заден диф на Навара D40....http://media.snimka.bg/s1/2849/031941075.jpg?r=0 И двете системи са почти идентични, разликата е само в изпълнението им, едното е с вакуум мембрана, другото е с ел. магнит....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 ноември 2013 Сподели Публикувано 8 ноември 2013 ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост? Трябва да го бутнеш в дясно и тогава напред . Всичките тези движения се правят в спряло положение . Исключение е само 2Н - 4Н и обратно което може да се прави и в движение с не висока скорост . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цони Публикувано 8 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2013 Значи,бъркате понятията май .......Режим 4HLC значи,че раздатката е на дълги скорости( нормални ) и е заключена,а режим 4LLC значи ,че раздатката е на понижаваща предавка ( къси скорости) и е заключена..........и в двата случая раздатката е заключена и предава върт. момент 50/50 преден/заден мост , но в единия случай муфата е заключила нормалната предавка,а в другия е закл. понижаващата( ако мога така да се изразя).......а отделно при 4LLC може да се закл. и задния диф ,посредством копче на таблото ( долу до лоста за скоростите).....в този случай сработва една вакуум помпа и тя издърпва един шпиндел, който блокира задния диф.....Това е заден диф от Паджеро 3.....http://media.snimka.bg/s1/2849/031941072.jpg?r=0 А това е от заден диф на Навара D40....http://media.snimka.bg/s1/2849/031941075.jpg?r=0 И двете системи са почти идентични, разликата е само в изпълнението им, едното е с вакуум мембрана, другото е с ел. магнит.......Благодаря за разяснението!Може ли някой да ми покаже на снимка кое е това копче на таблото,защото аз имам едно малко копче долу до скоростния лост,на което нищо не пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 19 ноември 2013 Сподели Публикувано 19 ноември 2013 зависи колко копчета имаш до скоростния лост,ако е само едно най вероятно е за твърдостта на амортисьорите,при натискане трябва да светват съответните симвили на таблото..блокажа трябва да е копче или лостче до скоростния лост,а ако няма не е проблем да се инсталира допълнително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Копчето за блокажа е долу на централната конзола под касетофона до извода за 12 волта. В зависимост от това дали е паджеро или шогун съответно мястото му е отляво или от дясно. При поставен лост на положение 4LLC и натискане на това копче, на таблото между зелените лампи обозначаващи колелата трябва да ти светне една червена лампа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.