Премини към съдържание

Блокаж на диференциали


Препоръчано мнение

Здравейте!

Може ли някой да ми каже дали моделите на Pajero от 90та до 2000 г. имат фабрична блокировка на диференциалите, или това е допълнителна екстра, която евентуално се поръчва да се инсталира?

Ако имат фабрична блокировка, то кои модели са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Може ли някой да ми каже дали моделите на Pajero от 90та до 2000 г. имат фабрична блокировка на диференциалите, или това е допълнителна екстра, която евентуално се поръчва да се инсталира?

Ако имат фабрична блокировка, то кои модели са?

......някои имат фабрична блокировка, но някои нямат , всичко зависи от това ,за къде е предназначена колата ,т.е. за Европа (почти всички имат) ,за Африка, Азия,Америка и АВстралия.......за Африка и Азия някои нямат блокировки, така че всичко е възможно.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделите които са с раздатка "супер селект" имат блокаж на междуосевия диф и допълнителен блокаж на задния. Тези които са с обикновенна парт-таим паздатка нямат междуосев диф и съответно намат и блокаж на него. Полвината от тези модели имат автоматичен блокаж LSD на задния диф, а другите нямат.

Редактирано от luboV6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато превключвам от 4H на 4HLC със Pajero 2800 tdi super select 4wd автоматик, трябва ли да съм спрял и на каква предавка трябва да съм поставил лоста?

А от 4HLC на 4 LLC...на каква предавка трябва да съм поставил лоста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделите които са с раздатка "супер селект" имат блокаж на междуосевия диф и допълнителен блокаж на задния. Тези които са с обикновенна парт-таим паздатка нямат междуосев диф и съответно намат и блокаж на него. Полвината от тези модели имат автоматичен блокаж LSD на задния диф, а другите нямат.

Ами не е баш така, виждал съм доста случаи , в които раздатката е супер селект и нямат блокажи на задния диф.......в IMSM (introdaction Mitsubishi sales management) пишеше ,че доста от тези екстри се внедряват в зависимост към кой регион са предназначени те.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е баш така, виждал съм доста случаи , в които раздатката е супер селект и нямат блокажи на задния диф.......в IMSM (introdaction Mitsubishi sales management) пишеше ,че доста от тези екстри се внедряват в зависимост към кой регион са предназначени те.......

ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост?

Значи,бъркате понятията май .......

Режим 4HLC значи,че раздатката е на дълги скорости( нормални ) и е заключена,а режим 4LLC значи ,че раздатката е на понижаваща предавка ( къси скорости) и е заключена..........и в двата случая раздатката е заключена и предава върт. момент 50/50 преден/заден мост , но в единия случай муфата е заключила нормалната предавка,а в другия е закл. понижаващата( ако мога така да се изразя).......а отделно при 4LLC може да се закл. и задния диф ,посредством копче на таблото ( долу до лоста за скоростите).....в този случай сработва една вакуум помпа и тя издърпва един шпиндел, който блокира задния диф.....

Това е заден диф от Паджеро 3.....

http://media.snimka.bg/s1/2849/031941072.jpg?r=0

 

А това е от заден диф на Навара D40....

http://media.snimka.bg/s1/2849/031941075.jpg?r=0

 

И двете системи са почти идентични, разликата е само в изпълнението им, едното е с вакуум мембрана, другото е с ел. магнит.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Знаете ли защо При избор на режим от малкия скоростен лост приположение 2Н свети заден мост, при 4Н свети заден+преден мост....и след това лоста влиза само в 4НLC и свети преден , заден и блокаж на средата.Как да премина на 4LLC/т.е.бавни/,като лоста не мърда по-напред , където е символа 4LLC?Какво означава символа L на големия лост?

 

Трябва да го бутнеш в дясно и тогава напред . Всичките тези движения се правят в спряло положение .

Исключение е само 2Н - 4Н и обратно което може да се прави и в движение с не висока скорост .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи,бъркате понятията май .......

Режим 4HLC значи,че раздатката е на дълги скорости( нормални ) и е заключена,а режим 4LLC значи ,че раздатката е на понижаваща предавка ( къси скорости) и е заключена..........и в двата случая раздатката е заключена и предава върт. момент 50/50 преден/заден мост , но в единия случай муфата е заключила нормалната предавка,а в другия е закл. понижаващата( ако мога така да се изразя).......а отделно при 4LLC може да се закл. и задния диф ,посредством копче на таблото ( долу до лоста за скоростите).....в този случай сработва една вакуум помпа и тя издърпва един шпиндел, който блокира задния диф.....

Това е заден диф от Паджеро 3.....

http://media.snimka.bg/s1/2849/031941072.jpg?r=0

 

А това е от заден диф на Навара D40....

http://media.snimka.bg/s1/2849/031941075.jpg?r=0

 

И двете системи са почти идентични, разликата е само в изпълнението им, едното е с вакуум мембрана, другото е с ел. магнит.......

Благодаря за разяснението!Може ли някой да ми покаже на снимка кое е това копче на таблото,защото аз имам едно малко копче долу до скоростния лост,на което нищо не пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

зависи колко копчета имаш до скоростния лост,ако е само едно най вероятно е за твърдостта на амортисьорите,при натискане трябва да светват съответните симвили на таблото..блокажа трябва да е копче или лостче до скоростния лост,а ако няма не е проблем да се инсталира допълнително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Копчето за блокажа е долу на централната конзола под касетофона до извода за 12 волта. В зависимост от това дали е паджеро или шогун съответно мястото му е отляво или от дясно. При поставен лост на положение 4LLC и натискане на това копче, на таблото между зелените лампи обозначаващи колелата трябва да ти светне една червена лампа. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...