n1k3r Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 (редакция) Колеги онзи ден ми възникна 1-а проблем по тази колица. Заредих 20 литра дизел и с него изминах 260 км. На няколко места започна колата да забива предницата и да се угася. Веднага след това паля и пак продалжавам. И вече след като изминах 285 км. След като се угаси повече не поиска да запали. Заредих я на ново и се оправи. Това какво може да е ? Симптоми на свършване на горивото или има и нещо друго което не е наред ? След като я заредих опитах 1000 пъти да запаля и не ще и не ще. Накрая запали с дърпане. Само докато ме закачиха и си запали. След като запали минах 200 300 метра пак заби предницата и се угаси и накрая запали и повече нямах тези проблеми. Възможно ли е някъде да дърпа въздух ? Сега тука си я карам в града и си върви ... направо да си е** мамата. Редактирано 29 септември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Колеги онзи ден ми възникна 1-а проблем по тази колица. Заредих 20 литра дизел и с него изминах 260 км. На няколко места започна колата да забива предницата и да се угася. Веднага след това паля и пак продалжавам. И вече след като изминах 285 км. След като се угаси повече не поиска да запали. Заредих я на ново и се оправи. Това какво може да е ? Симптоми на свършване на горивото или има и нещо друго което не е наред ? След като я заредих опитах 1000 пъти да запаля и не ще и не ще. Накрая запали с дърпане. Само докато ме закачиха и си запали. След като запали минах 200 300 метра пак заби предницата и се угаси и накрая запали и повече нямах тези проблеми. Възможно ли е някъде да дърпа въздух ? Сега тука си я карам в града и си върви ... направо да си е** мамата. Здравей,Имах подобен проблем с едно Рено Сценик 1,9 dci. Указа се гориво-подкачащата помпа.На Сценика се намира под предната дясна седалка отдолу на пода . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Колеги онзи ден ми възникна 1-а проблем по тази колица. Заредих 20 литра дизел и с него изминах 260 км. На няколко места започна колата да забива предницата и да се угася. Веднага след това паля и пак продалжавам. И вече след като изминах 285 км. След като се угаси повече не поиска да запали. Заредих я на ново и се оправи. Това какво може да е ? Симптоми на свършване на горивото или има и нещо друго което не е наред ? След като я заредих опитах 1000 пъти да запаля и не ще и не ще. Накрая запали с дърпане. Само докато ме закачиха и си запали. След като запали минах 200 300 метра пак заби предницата и се угаси и накрая запали и повече нямах тези проблеми. Възможно ли е някъде да дърпа въздух ? Сега тука си я карам в града и си върви ... направо да си е** мамата.Най-вероятно е засмукала някой боклук от резервоара и са се позадръстили горивопроводите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 3 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2013 А при този модел спейс каде се намира помпата ? Искам да погледна какво е положението преди да я закарам в сервиза. Ако е от боклуци мога и аз самичак да се справя. Тази вечер пак ми го направи този мизерен номер. Има си гориво и всичко и при нормално натискане на педала угасна на 1 светофар. Веднага завартях ключа и нямаше проблеми след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 А при този модел спейс каде се намира помпата ? Искам да погледна какво е положението преди да я закарам в сервиза. Ако е от боклуци мога и аз самичак да се справя. Тази вечер пак ми го направи този мизерен номер. Има си гориво и всичко и при нормално натискане на педала угасна на 1 светофар. Веднага завартях ключа и нямаше проблеми след това. Тази вечер преди около час пак ми направи същата мизерия. Карам си и изведнаж забива предницата и след 2 метра се угася. Възможно ли е самата помпа да е разместена поради една или друга причина и от там да идва проблема ? Самнявам се в нещо такова защото и горивото не ми го отчита правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 7 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2013 (редакция) Днес имах време да дигна капака и видях, че EGR клапана е извън механичната си част. Прикачам снимка за да видите за какво говоря: http://prikachi.com/images/675/6633675p.jpg Това очертаното в червено при мен е откачено. Като сменях преди 3 4 дена консумативите майстора ми го забеляза и го закачи. Тогава ми каза, че има 3 чопа от които само 2 са били там а 3-я го нямал никав. Възможно ли е от това да е проблема да гасне или това няма никаква връзка ? И докато не съм забравил миналата вечер като се прибирах от работа колата пак ми угасна. Само, че като угасна се чу нещо да изпищи 2 пъти. Звука ми се стори, че дойде от панела кадето ми показва разход на гориво и температурата. И снощи пак го чух това пищене, но колата не се е угасяла. Горивната помпа я намерих каде се намира, но капака немога да развия за да погледна какво е състоянието. Тоест дали има боклуци и да се е задрастила и т.н И другото което сега се сетих: Видях на самата помпа, че има 3 изхода, но само на 2 от 3-те има маркучи. Така като гледах 3-я изход ми се стори, че никога не е ползвах или поне нямаше капки гориво по него или нещо такова. Целия е прахолясал. Възможно ли е от там да гълта боклуци и да ми се е задръстила помпата ? Редактирано 7 октомври 2013 от n1k3r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 7 октомври 2013 Сподели Публикувано 7 октомври 2013 Най вероятно пищи, защото температурата пада под 3 градуса и компютъра те предупреждава за поледица. Погледни другия път на дисплея външната температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 7 октомври 2013 Сподели Публикувано 7 октомври 2013 Здравей колега, то затова си има диагностика. На която веднага си показва грешката която е записал компа.(за 20лв. вече щеше да знаете къде е проблема). Естествено че ако е откачен ЕГР-а ще ви прави такива проблеми. Този на снимката вашия ли е или не е? Защото този на снимката се държи с три болта, и това което е оградено с червено е електрическата част, а механичната е вътре в колектора. ЕГР служи за вкарване на изгорелите газове отново в двигателя (клапана се отваря), когато колата не ускорява т.е. при дърпане на кракът от педала на газта, а когато се натисне падала на газта и колата има нужда от свеж въздух за да ускори този клапан се затваря и всички изгорели газове си излизат през ауспуха. Нали се сещате какво става когато този ЕГР клапан не работи коректно. И да знаете че на нашите коли той не може да се изолира(премахне)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 7 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2013 На снимката не е моя клапан а от тема от тука от форума я взех за да покажа кое ми е излязло при мен. Иначе така като го гледах е същия. А решение на проблема с това откачане има ли ? Тъй като 1 път ми казаха, че липсвал 1 пластинка или нещо тавова. А те били 3. Гледах цените на тези клапани и никък не ми се иска сега да го сменям. За това питам има ли некакво решение да го захвана за да не излиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.