Blafiora Публикувано 20 септември 2013 Сподели Публикувано 20 септември 2013 (редакция) Здравейте колеги. Преди време бях писал по този въпрос.. сега имам едни наблюдения и малко се притеснявам. Значи преди малко се върнах от едно село.. на 20 километра от тук. Горе долу 40 километра да съм карал. Отворих капака за да видя как стоят нещата с антифриза и разширителния съд. Покачил се беше малко над максимума и бълбукаше. От къде може да идва това бълбукане. До сега не съм забелязал да губи антифриз, а само едно лутане нагоре и надолу. Маркуча си е надул, но не бих казал че е твърд даже изобщо. лесно си го стискам с ръце. EDIT: Колата е ТДИ Редактирано 20 септември 2013 от Blafiora Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 20 септември 2013 Сподели Публикувано 20 септември 2013 Здравейте колеги. Преди време бях писал по този въпрос.. сега имам едни наблюдения и малко се притеснявам. Значи преди малко се върнах от едно село.. на 20 километра от тук. Горе долу 40 километра да съм карал. Отворих капака за да видя как стоят нещата с антифриза и разширителния съд. Покачил се беше малко над максимума и бълбукаше. От къде може да идва това бълбукане. До сега не съм забелязал да губи антифриз, а само едно лутане нагоре и надолу. Маркуча си е надул, но не бих казал че е твърд даже изобщо. лесно си го стискам с ръце. EDIT: Колата е ТДИ В добрия случай гарнитура , в лошия-пукната глава. :sorry: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blafiora Публикувано 20 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2013 Амии не знам. Съмнява ме да е проблем с главата.. тъй като когато го забелязах този проблем бях на път към Гърция. Тогава антифриза беше чак до капачката на разширителния съд и пак бълбукаше. Но пък успях да стигна близо 500 километра и после 500 километра връщане, без да съм доливал нищо. Ако беше пукната глава мисля че нямаше да успея да ида пък камоли и да се върна.. Не знам все пак вие ще кажете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 20 септември 2013 Сподели Публикувано 20 септември 2013 Амии не знам. Съмнява ме да е проблем с главата.. тъй като когато го забелязах този проблем бях на път към Гърция. Тогава антифриза беше чак до капачката на разширителния съд и пак бълбукаше. Но пък успях да стигна близо 500 километра и после 500 километра връщане, без да съм доливал нищо. Ако беше пукната глава мисля че нямаше да успея да ида пък камоли и да се върна.. Не знам все пак вие ще кажете. Дано да е гарнитурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 20 септември 2013 Сподели Публикувано 20 септември 2013 (редакция) Според мен е гарнитура , преди месец два ми се наложи да я сменям.Същите симптоми бълбукане, покачване на нивото в разширителния и загряване. Опасявах се че моята глава е спукана , но всичко мина със щастлив край :good: . Дано при теб е само гарнитура. :rulez: Редактирано 20 септември 2013 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blafiora Публикувано 21 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2013 (редакция) Гарнитурата метална ли е или клингеритена? ЕДИТ: Има ли някаква вероятност проблема да е в капачката на радиатора?. Ясно може да държи по малко барове и да пълни казанчето по бързо, но дали бълбукането може да идва от там ? Редактирано 21 септември 2013 от Blafiora Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 (редакция) Гарнитурата метална ли е или клингеритена? ЕДИТ: Има ли някаква вероятност проблема да е в капачката на радиатора?. Ясно може да държи по малко барове и да пълни казанчето по бързо, но дали бълбукането може да идва от там ? На моята е клингер , а капачката е 10-20 кинта и аз си мислех за термостат и капачката смених ги, но уви. Общо със гарнитурата , надуване на главата (проверка да не е спукана) шлайфане и работа ми излезна 300лв. Редактирано 21 септември 2013 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blafiora Публикувано 22 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2013 А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 22 септември 2013 Сподели Публикувано 22 септември 2013 (редакция) А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура При мен загряваше и то .. :icon_blush: , незнам дали е по принцип :icon_n_king: . Редактирано 22 септември 2013 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 септември 2013 Сподели Публикувано 23 септември 2013 А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температураАко диагнозата която са ти поставили колегите е вярна, би трябвало като я понапънеш в баирите даже да ти прегрее и да изхвърли водите ..Смени на първо време само капачката на радиатора и покарай, да видиш дали ще има някаква промяна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blafiora Публикувано 23 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2013 Да точно това мисля да направя... на първо време капачката... Айде да пълни казанчето по бързо и да не даржи 1 бар налягане.. (0.9 по точно) ми примерно 0.5 и да го пълни по бързо.. но това леко бълбукане от къде може да се появи... За прояснение антифриза мисля че е стар тъй като не съм го сменял от мн време, но не мисля че той има някаква роля в това.. разбира се може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 23 септември 2013 Сподели Публикувано 23 септември 2013 Бълбукането най-вероятно е от изгорели газове, вкарвани в охладителната система заради пробита гарнитура на главата. Имал съм такъв проблем, със същите симптоми - при мен надуваше, капачката на радиатора отваря и изхвърля антифриза в разш. съд.Даже си миришат балончетата на изг. газове. Оттам като остане без течност следва бързо загряване, стрелката отива в червеното. Така съм се прибирал от Варна до Плевен с доливане през интервали като изхвърли водата и загрее...После ми дойде акъла и махнах капачката на радиатора и си карах без проблем докато се организирам да я вкарам в бокса за смяна на гарнитурата. Всичко това на бензинова кола(галант '92-ра г.)Предполагам и на твоя проблема е сходен, нищо, че е дизел. Дано съм бил полезен.Поздрави! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.