Премини към съдържание

Проблем с водата в радиатора.


Blafiora

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Преди време бях писал по този въпрос.. сега имам едни наблюдения и малко се притеснявам. Значи преди малко се върнах от едно село.. на 20 километра от тук. Горе долу 40 километра да съм карал. Отворих капака за да видя как стоят нещата с антифриза и разширителния съд. Покачил се беше малко над максимума и бълбукаше. От къде може да идва това бълбукане. До сега не съм забелязал да губи антифриз, а само едно лутане нагоре и надолу. Маркуча си е надул, но не бих казал че е твърд даже изобщо. лесно си го стискам с ръце.

 

EDIT: Колата е ТДИ

Редактирано от Blafiora
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Преди време бях писал по този въпрос.. сега имам едни наблюдения и малко се притеснявам. Значи преди малко се върнах от едно село.. на 20 километра от тук. Горе долу 40 километра да съм карал. Отворих капака за да видя как стоят нещата с антифриза и разширителния съд. Покачил се беше малко над максимума и бълбукаше. От къде може да идва това бълбукане. До сега не съм забелязал да губи антифриз, а само едно лутане нагоре и надолу. Маркуча си е надул, но не бих казал че е твърд даже изобщо. лесно си го стискам с ръце.

 

EDIT: Колата е ТДИ

 

В добрия случай гарнитура , в лошия-пукната глава. :sorry:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амии не знам. Съмнява ме да е проблем с главата.. тъй като когато го забелязах този проблем бях на път към Гърция. Тогава антифриза беше чак до капачката на разширителния съд и пак бълбукаше. Но пък успях да стигна близо 500 километра и после 500 километра връщане, без да съм доливал нищо. Ако беше пукната глава мисля че нямаше да успея да ида пък камоли и да се върна.. Не знам все пак вие ще кажете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амии не знам. Съмнява ме да е проблем с главата.. тъй като когато го забелязах този проблем бях на път към Гърция. Тогава антифриза беше чак до капачката на разширителния съд и пак бълбукаше. Но пък успях да стигна близо 500 километра и после 500 километра връщане, без да съм доливал нищо. Ако беше пукната глава мисля че нямаше да успея да ида пък камоли и да се върна.. Не знам все пак вие ще кажете.

 

Дано да е гарнитурата. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е гарнитура , преди месец два ми се наложи да я сменям.Същите симптоми бълбукане, покачване на нивото в разширителния и загряване. Опасявах се че моята глава е спукана , но всичко мина със щастлив край :good: . Дано при теб е само гарнитура. :rulez:

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата метална ли е или клингеритена?

 

ЕДИТ: Има ли някаква вероятност проблема да е в капачката на радиатора?. Ясно може да държи по малко барове и да пълни казанчето по бързо, но дали бълбукането може да идва от там ?

Редактирано от Blafiora
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата метална ли е или клингеритена?

 

ЕДИТ: Има ли някаква вероятност проблема да е в капачката на радиатора?. Ясно може да държи по малко барове и да пълни казанчето по бързо, но дали бълбукането може да идва от там ?

 

На моята е клингер , а капачката е 10-20 кинта и аз си мислех за термостат и капачката смених ги, но уви. Общо със гарнитурата , надуване на главата (проверка да не е спукана) шлайфане и работа ми излезна 300лв.

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура

 

При мен загряваше и то .. :icon_blush: , незнам дали е по принцип :icon_n_king: .

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип трябва ли да се промени нещо в загрявнето на колата ? смисъл да почне да покачва повече температурата.. тъй като на таблото ми показва винаги нормална работна температура

Ако диагнозата която са ти поставили колегите е вярна, би трябвало като я понапънеш в баирите даже да ти прегрее и да изхвърли водите ..

Смени на първо време само капачката на радиатора и покарай, да видиш дали ще има някаква промяна ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да точно това мисля да направя... на първо време капачката... Айде да пълни казанчето по бързо и да не даржи 1 бар налягане.. (0.9 по точно) ми примерно 0.5 и да го пълни по бързо.. но това леко бълбукане от къде може да се появи... За прояснение антифриза мисля че е стар тъй като не съм го сменял от мн време, но не мисля че той има някаква роля в това.. разбира се може и да греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бълбукането най-вероятно е от изгорели газове, вкарвани в охладителната система заради пробита гарнитура на главата. Имал съм такъв проблем, със същите симптоми - при мен надуваше, капачката на радиатора отваря и изхвърля антифриза в разш. съд.Даже си миришат балончетата на изг. газове. Оттам като остане без течност следва бързо загряване, стрелката отива в червеното. Така съм се прибирал от Варна до Плевен с доливане през интервали като изхвърли водата и загрее...После ми дойде акъла и махнах капачката на радиатора и си карах без проблем докато се организирам да я вкарам в бокса за смяна на гарнитурата. Всичко това на бензинова кола(галант '92-ра г.)Предполагам и на твоя проблема е сходен, нищо, че е дизел. Дано съм бил полезен.

Поздрави!

 

Иван

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...