Narf Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Здравейте,За първи път пиша във форума ... все се канех да пиша за моите ядове тук, но понеже колата вървеше перфектно така и не се наканих. Днес обаче забелязах, че "GDI ECO" лампата не се включва, без значение дали тормозя колата или поддържам едни и същи скорост и обороти. Някой имал ли е подобен проблем и трябва ли да се притеснявам? Друго нещо което забелязах е едно приглушено скърцане, което се появява сякаш когато си поиска, но винаги е при въртене на волана ... Като цяло не разбирам много от коли, а и моята и е време за малко профилактика + разни козметики като разваления часовник. Към кой сервиз в София бихте ме насочили, по възможност да не ми вземат пари колкото струва целия автомобил ...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 На колко км е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Narf Публикувано 30 август 2013 Автор Сподели Публикувано 30 август 2013 На колко км е колата? Около 156000. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 август 2013 Сподели Публикувано 30 август 2013 И какви са притесненията (такова е заглавието на темата), ако е това че не свети лампата ....... Ми изгоряла е, смени я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Narf Публикувано 30 август 2013 Автор Сподели Публикувано 30 август 2013 Не е изгоряла - свети на контакт, но само тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Не е изгоряла - свети на контакт, но само тогава.За това те питах какъв е пробега на колата.........горе долу тогава почва да се появяват типичните за GDI симптоми н проблеми, като нагар, задръстване, дросел и т.н........Трябва си диагностика и тогава ще се види най добре какво става и какви са проблемите му...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 (редакция) За това те питах какъв е пробега на колата.........горе долу тогава почва да се появяват типичните за GDI симптоми н проблеми, като нагар, задръстване, дросел и т.н........Трябва си диагностика и тогава ще се види най добре какво става и какви са проблемите му...... Въпроса с километрите е като, че ли за първи път пишеш в автомобилен форум. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Редактирано 31 август 2013 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Въпроса с километрите е като, че ли за първи път пишеш в автомобилен форум. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifЗащо така мислиш???Това, че е превъртан км-тража не го отричам, но то кой ли не е превъртан.......имам достатъчно богат опит и наблюдения за да задам този въпрос, теб какво те бърка това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Ех тези коли. Станат на по 15-20 годиН и почват да се чупят :rolleyes: Ако воланът скърца сякаш се трие кожа в метал или кожа в кожа и е вътре в купето, няма страшно. Подавай газ. Но ако е някъде по окачването, задължително откачи правите носачи отпред и провери с ръка шарнира на всеки носач (към колелото шарнира който е). Това е много важно по предницата!!! Буквално животът ти зависи от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Ех тези коли. Станат на по 15-20 годиН и почват да се чупят :rolleyes: Ако воланът скърца сякаш се трие кожа в метал или кожа в кожа и е вътре в купето, няма страшно. Подавай газ. Но ако е някъде по окачването, задължително откачи правите носачи отпред и провери с ръка шарнира на всеки носач (към колелото шарнира който е). Това е много важно по предницата!!! Буквално животът ти зависи от тях. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifТе Мерцедесите,започнаха да се чупят като за световно,ти нашите ли няма.Вчера при моя майстор имаше 5 Мерцедеса от 98-ма нагоре,като последния беше S-класа V8 2008-а с проблема:"Абе нещо не върви както преди http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif".Няма да споменавам за Е60-ки и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Не си схванал иронията ;) Narf, докарай на DJ Tymbi да погледне този мицубиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Narf Публикувано 2 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2013 Не си схванал иронията ;) Narf, докарай на DJ Tymbi да погледне този мицубиш. А ми а де ... аз питах кой сервиз ще ми препоръчате ама никой не каза нищо за тва. Къде да го намеря? Звука от волана определено не идва от купето - за това и ме притеснява ... ама както казах, не разбирам от коли, тъй че квото и да им проверявам на тия шарнири нищо няма да разбера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Сервизът на DJ-я е в Малашевци: Карта Телефонът му го има в профила, по-добре му звънни преди да отидеш да се уговорите. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.