Mitaka-VT Публикувано 27 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2013 Извинявам се за двойния пост просто направих едно видео да добиете представа какво точно се случва.Само да кажа,че когато е студен двигателя пали с повечко въртене.Та ето и видеото http://www.youtube.com/watch?v=v-CmPsTEnF0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Така,колата вече е доста по-добре но...имам проблем с паленето при студен двигател,в движение не иска да стигне до прекъсвач-просто стига едни обороти и умалява.Абе като цяло не мисля,че това е пълния потенциал на този двигател.Ето едно видео с първия тест.http://www.youtube.com/watch?v=4jR7BFiuOzA&feature=youtu.be Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 11 октомври 2013 Сподели Публикувано 11 октомври 2013 опитвал ли си постепенно да подаваш газ да видиш дали ще вдигне повече обороти,на една Мазда се случи така че като я пробвах не можа да вдигне повече от 4-4500 оборота на скорост,а на място с постепенно подаване на газ стигна 5000...управих я-вместо катализатор са и правили някво гърне,а газовете през него трябваше да минават през 6-7 дупчици по 6-7мм всяка.махнах го това гърне и сложих парче тръба и всичко е ок. ти си сменил двигателя а генерацията каква ще е там не знам има ли няква разлика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 12 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Генерацията си е оригиналната от 1.8-цата ...но не вярвам да е от нея.Имам проблем с ниските обороти постоянно ги мени и почвам да си мисля,че е стъпковото моторче защото като му откача буксата и няма никаква разлика при работата на двигателя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Генерацията си е оригиналната от 1.8-цата ...но не вярвам да е от нея.Имам проблем с ниските обороти постоянно ги мени и почвам да си мисля,че е стъпковото моторче защото като му откача буксата и няма никаква разлика при работата на двигателя... Ела до Габрово да е видя... Май имам някъде МПХ , да пробваме... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 13 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Ицоооо тебе те видях преди 2 3 дни в Търново с еклипса,беше казъл че ще се обадиш...Иначе ми казаха,че в Габрово имало някакъв майстор който много разбира от японски коли има ли нещо такова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Иначе ми казаха,че в Габрово имало някакъв майстор който много разбира от японски коли има ли нещо такова?Хм, аз пак не съм разбрал начи :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 13 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2013 (редакция) Незнам до колко е вярна информацията за това питам... Редактирано 13 октомври 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.