Subsa Публикувано 10 юли 2013 Сподели Публикувано 10 юли 2013 (редакция) Здравейте, наблюдавам следния проблем с моя галант 2,5 -99та типтроникКато е студен двигателя палеше след 2рия опит, сега пали след 3тия, като прекъсва при запалването (може да има общо с външната температура)Като запали прекъсва и ако не изгасне заработва перфектно.На горещ двигател пали веднага (дори леко затоплен)Друго, още като я купих и карах на бензин, е че на празен ход на паркинг като му дойде на акъла се получава едно тресене и се оправя след подаване на газ еднократно и кратко.Проблема се задълбочи след смяна на въздушен филтър и масло.Може да се задълбочи и след като ми сложиха газ, знам ли. Редактирано 10 юли 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юли 2013 Сподели Публикувано 10 юли 2013 Запушени бензинови дюзи. Сваляне и опит за чистене с ултразвук. Горивен филтър за всеки случай не е лошо да смениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 10 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2013 Колата няма и 2000км на газ, а като си запали няма забиване или "чудене", върви си гладко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 10 юли 2013 Сподели Публикувано 10 юли 2013 Дистрибуторнa кaпчкa.Виж дa не е пукнaтa имaх същия проблем,влизa влaгa,a кaто е топъл двигaтеля влaгaтa се изпaрявa и нямaш проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2013 Сподели Публикувано 10 юли 2013 Здравейте, наблюдавам следния проблем с моя галант 2,5 -99та типтроникКато е студен двигателя палеше след 2рия опит, сега пали след 3тия, като прекъсва при запалването (може да има общо с външната температура)Като запали прекъсва и ако не изгасне заработва перфектно.На горещ двигател пали веднага (дори леко затоплен)Друго, още като я купих и карах на бензин, е че на празен ход на паркинг като му дойде на акъла се получава едно тресене и се оправя след подаване на газ еднократно и кратко.Проблема се задълбочи след смяна на въздушен филтър и масло.Може да се задълбочи и след като ми сложиха газ, знам ли.Капачка и палец,около 250 лв. струват......ако не ги сменииш , рискуваш и бобина да ти замине и тя е към 100-ина лв...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 И при мен се получава претрисане,на 5 месеца веднъж.Ходих на елкон и се оказа,че всичко си е с заводските настройки и работа,така че може да се дължи на мръсен некачествен бензин.И аз си мисля за смяна на горивния филтър,че не съм го сменял никога :icon_blush:.Съвета ми е да го смениш,ако не си го направил вече де.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Възможно е да се дължи на налягането на бензина в рейката. Като преседи часове да пада и след това трябва да подкачи бензин и да си направи налягането, което явно регулаторът не поддържа. Може и от датчик за положение на разпр. валове. Виждал съм коли без дистрибуторни капачки и палци да палят както го описваш. Включително може да е от закъсана гарнитура на смукателния колектор. Почни от преглед на капачката и палеца. Там става само с външен оглед. След като свалиш капачката разбира се. Изброените дотук в темата вероятни причини не изчерпват списъка на всички възможни причинители на описания проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 (редакция) Възможно ли е да е инжектори. Да "сълзят" като стои колата, да не правят мъгла и от там първото палене да е трудно и да дави с бензин? Естествено колата като е работила това го няма... Капачка и палец,около 250 лв. струват......ако не ги сменииш , рискуваш и бобина да ти замине и тя е към 100-ина лв...... При 2.5 може ли да се сменя само бобина или целия дистрибутор (тя нали е вътре)? Редактирано 11 юли 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 (редакция) Бобината на запалването, или още запалителната бобина, не е в дистрибутора. Проследи кабела от дистрибутора и ще видиш бобината. Редактирано 11 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Бобината на запалването, или още запалителната бобина, не е в дистрибутора. Проследи кабела от дистрибутора и ще видиш бобината.Кабелите от дистрибутора са само 6.. за свещите на 6те цилиндъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Буксата с 3 кабела мисля че беше, която е отстрани на капачката, изглежда е за бобината. Вярно че е вътре в делкото бе :icon_doh: . В грешка съм. Сменя се отделно като приключи, да. Няма ли по-евтини варианти за капачката и палеца? Кое му е скъпото на това? За опела са 27 лева на Беру :icon_doh: . За 25 лева си взех цялото делко... 250 лева :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Още един глас за капачка + палец. От личен опит го казвам. Като е влажно навън или вали - пали трудно. Като е загрял двигателя - пали от раз. Направих следния опит: при запален двигател полях капачката. Изгасна веднага, запали трудно и от капачката излизаха фойерверки... След 62 лв за капачка YEC и 28 лв за палец, пак на YEC, проблема ми се реши Цялата процедура по смяната на палеца и капачката отнема около 20 минути - днес се уверих сам в това. Дано съм бил полезен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Драсни ЛС откъде ги купи :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Възможно ли е да е инжектори. Да "сълзят" като стои колата, да не правят мъгла и от там първото палене да е трудно и да дави с бензин? Естествено колата като е работила това го няма... При 2.5 може ли да се сменя само бобина или целия дистрибутор (тя нали е вътре)?Може да, сваля се делкото и се разглобява, първо е палеца, след това са пластинките към датчика за разпр. вал, след това е комутатора и накрая е бобината....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2013 Сподели Публикувано 11 юли 2013 Още един глас за капачка + палец. От личен опит го казвам. Като е влажно навън или вали - пали трудно. Като е загрял двигателя - пали от раз. Направих следния опит: при запален двигател полях капачката. Изгасна веднага, запали трудно и от капачката излизаха фойерверки... След 62 лв за капачка YEC и 28 лв за палец, пак на YEC, проблема ми се реши Цялата процедура по смяната на палеца и капачката отнема около 20 минути - днес се уверих сам в това. Дано съм бил полезен ........и Йек и Миек....ще стискам палци да изкарат поне една година, после пак........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 11 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2013 (редакция) Утре ще ходя до Рибарица да релакснем малко.Натоварил съм инструментариума, ако има желание с другите разбирачи, може да счупим галантино Мисля да започна точно с оглед и почистване, както каза колегата.Най-много колата да остане там, но ме съмнява.Имам условия да нанеса по металните части на дистрибутора няколко вида покрития по електро-химичен път, включително и хим. злато.Покритието може да се направи до 1200микрона, чудя се дали ще износи такъв опит за рециклиране Много е важно корпуса да не е пробил и да провежда. Тогава няма спасение.250лв няма да дам за кутия с медни пластини вътре, трябва да са поне посребрени.Взимам най-евтината, 5 микрона злато и газ. Редактирано 11 юли 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 11 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2013 Идеята ти с електрохимичните покрития (най-вече на злато) не мога да я схвана, ако е с "дизайнерска" цел - ясно, но друга поне аз не мога да се досетя.Принципно си изясни работата на дистрибутора на запалителната система и елементите от които е изградена системата (не би трябвало да ти е проблем) и могат да ти хрумнат много идеи (не вярвам проектантите на тези системи да не са се досетили, но пък кой знае).Златното покритие повишава в пъти износо-устойчивостта на материалите, особено в дистрибутора, където има електрическо износване, ефекта трябва да е поразителен. Свещите се правят с платинено покритие, защото се лигавят вече.Хвани кой да е контактор, който не е китайски. Контактната пъпка е или покрита със сребро, злато дори платина, едно че там живота се удължава ами и не залепва, както е с китайските контактори с медните пъпки, а защо не и железни.Както и да е, няма да излезе по-евтино от нов :icon_clap: Аз приемам колата за хоби, иначе щях да си взема пасат 3ка, пежо или реноДали дистрибуторите за 6A13 са като на 6A12 и 6A11 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 11 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2013 Така, не е капачка или палец.Пали ли изобщо ако има проблем с някой от датчиците на хол? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2013 Бях в Гърция миналия месец, когато ми направи проблема да започне да гасне на празен ход, а автоматик да ти угасне така е много гадно. Подложих малко на ограничителя на газта да държи 1200-1500 на празен ход и се прибрах. Тук след като измих дросела, разглобих дистрибутора и го почистих. Започна да гасне по 10 последователни пъти в серия, когато си реши(примерно в деня 3 пъти влиза в серия). След още едно разглобяване и чистене се оправи, сега нямам такъв проблем.Гасне само и единствено на газ. След почистването не съм настройвал газовия компютър, просто спря да гасне ей-така, както и започна.Когато изпадаше в "кризи" и гаснеше последователно, забелязах, че понякога на бензин претриса като се опитвам да задържа 3000 оборота на празен ход.Паленето след 3 до 6тия път на студено си остана. Главно зависи от околната температура. - Възможно ли е да са кондензатори?- Датчик на хол да прави проблем?- Някой стъпков мотор?- Температурен сензор или сензор за входящ въздух?- Все пак дистрибуторна капачка и палец? Утре ще ходя на диагностика отново, но на предната нямах никаква грешка, лампата и не свети :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2013 (редакция) Здравейте, Има развитие, самодиагностиката днес показа грешка 11. По 12 страница в менюала се казва, че има проблем със сензора за кислород - предния. Това според мен е нормално тъй като карам с по-бедна смес отколкото се саморегулира газовата, защото иначе ми гори над 22 градско газ и 15-16 магистрала. Сега разхода ми е около 11,5 магистрала и до 15 градскоПоказанията на този сензор са от 0,06V до 0.9V и се движи нормално графиката, дава отчетливи правоъгълници и не забива в средни стойности. Редактирано 12 септември 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2013 (редакция) Продължавам да си пиша сам...Бях при пламен преди малко, закача, мери и полива по колата и каза, че всичко е наред, освен, че колата не вижда TPS-aИнтересно е как върви без него.За проблема с паленето иска да го види на студен двигател, но колата ми трябва и не мога да му я оставя сега.Пламен казва, че не са инжектори, мислеше че е дистрибутор и го поля, но не е това. Редактирано 12 септември 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 септември 2013 Сподели Публикувано 12 септември 2013 (редакция) За да не си пишеш сам ще изкажа моето виждане TPS е важен за ЕБУ за да знае как да регулира тихите обороти. Тя затова ти гасне. Има и други функции естествено, но от това може да ти прави проблема с оборотите и би трябвало да е точно от това.А тази 11-та грешка е понеже ЕБУ ти е отчело по някое време бедна смес и е запомнило грешката. В момента тук не търси проблем. Като гледам сондата ти работи. Търси в ТПС датчика причината. п.п. какъв е тоя колосален разход бе човек? Моят змей зимата гори така. Сега за 95 кинта бензин Н-95 отчитам 8,8/100 среден разход. Това на бенц, ГИ нямам ... засега. Подкарам ли го мъжката, ще мине по разход М-ките на трибуквените. Както и РС-ките на 4-те кръга. Поне такова чувство имам като гледам те какво харчат и как спада горивото при мен. Редактирано 12 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2013 (редакция) хехе Благодаря!С настройки на газ има момент, когато пуснах много богата смес и в ниските обороти вървеше доста по-яко от на бензин, но не я оставих така, за да замеря разхода.Относно дистрибутора.Знаете ли дали T0T57671 номер е съвместим с 14400А илитази част: http://www.ebay.com/itm/NEW-1997-2004-Mitsubishi-Diamante-Galant-Eclipse-V6-3-5L-Ignition-Distributor-/221110847948#vi-ilComp с тази: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelPrt&t=_m_fcUZvn3FBb59xuDX3SMsuxlepNrzIUdKfcemxnvP6L/mOGlBojipv3nP6T5/jcOC20rq/q0X6mxw8_TqgeMz7bTdjW0_i2b33aPJrbMXu3CKkm9VDvzXIvWMsc_ttO2862MduJvPii_ggufdShthMaPWltsioNEc9UHzCijy7Ifw8yeAj10A/FshrA3_BJmZrdDWaQ3xShepndKsMRDbzvXDXohi70kJp2pkipe6J9grpyK71aURD14cEQXv7is6/Nok45Q==&sgr=tWI3HbZiNx2TYjcd9zhfJIQjbjvmO2xxN3o3HbRqN221Qjc8LXu2fMJGZJi8Z4HVlOI= Има продавачи, които ги пишат за 2,5 и не е един:този: http://www.ebay.de/itm/Zuendverteiler-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-93-T0T57671-/260588813991този: http://www.japansedelen.nl/assortiment/artikel.asp?orgineelnummer=c95515&merk=mitsubishi&model=galantтози: http://www.teilehaber.de/zuendverteiler-t0t57671-mitsubishi-galant-vi-ea-2-5l-v6-bj-1996-2003-verteiler-neu-mit-garantie-id1174687.html Защото го продават дистрибутора, палеца, заедно с електрониката зад дистрибутора - Хол сензора за 244лв с доставката, а в този сензор са ми надеждите да оправя паленето. Редактирано 12 септември 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 септември 2013 Сподели Публикувано 12 септември 2013 На първия линк дистрибуторът е с цена 199 ойро, а в друг по-надолу е 189 ойро и пише, че е за галант 2.5 V6 97-03 година. Защо ти е да знаеш дали този от 199 е каквото търсиш... Дават го за 3-литровия шестак и някакъв 3,5, какъвто не съм виждал. Да те питам що не кажеш на alex2511 да ти прати това чудо на техниката от перфектно работещ галант, вместо да се набутваш с тези нови части. Аз съм си скъсан и разсъждавам в такава посока, но ти си знаеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 12 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2013 Ще те послушам, знам на кой да се обадя утре. Има цял галант, ама седан, за продаване на части, тъкмо ще сменя ТПС-а с неговия. мен този ме интересува конкретно - http://www.ebay.com/itm/NEW-1997-2004-Mitsubishi-Diamante-Galant-Eclipse-V6-3-5L-Ignition-Distributor-/221110847948#vi-ilCompна мен ми излиза цена 125,99 долара и 30 долара доставка до Англия, от там брата ще ми го прати за 1 паунд по една фирма до София. тия двигатели 3 и 3,5 са американското изпълнение, има ги и са 12 клапана, работата е "заеби" направоАмериканците нямат wagon галант, двигателя е с верига, 12 клапана са им повечето, фаровете са Н4, аз ги гледах, защото може да се наложи да живея там до година и си правех без-кръчмарските сметки.Реших, ако ида да взема 3.0 форд таурус - комби - 2002, най бюджетен вариант ми идва за първа кола, по 800-1500 долара са в прилично състояние. В лошо като ръжда и проблеми са по 400-1000 долара. Нямат проблеми със автоматичните кутии - Никакви.Толкова, другото на бира :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.