Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Трудно палене


Subsa

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

наблюдавам следния проблем с моя галант 2,5 -99та типтроник

Като е студен двигателя палеше след 2рия опит, сега пали след 3тия, като прекъсва при запалването (може да има общо с външната температура)

Като запали прекъсва и ако не изгасне заработва перфектно.

На горещ двигател пали веднага (дори леко затоплен)

Друго, още като я купих и карах на бензин, е че на празен ход на паркинг като му дойде на акъла се получава едно тресене и се оправя след подаване на газ еднократно и кратко.

Проблема се задълбочи след смяна на въздушен филтър и масло.

Може да се задълбочи и след като ми сложиха газ, знам ли.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запушени бензинови дюзи. Сваляне и опит за чистене с ултразвук. Горивен филтър за всеки случай не е лошо да смениш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма и 2000км на газ, а като си запали няма забиване или "чудене", върви си гладко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дистрибуторнa кaпчкa.Виж дa не е пукнaтa имaх същия проблем,влизa влaгa,a кaто е топъл двигaтеля влaгaтa се изпaрявa и нямaш проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

наблюдавам следния проблем с моя галант 2,5 -99та типтроник

Като е студен двигателя палеше след 2рия опит, сега пали след 3тия, като прекъсва при запалването (може да има общо с външната температура)

Като запали прекъсва и ако не изгасне заработва перфектно.

На горещ двигател пали веднага (дори леко затоплен)

Друго, още като я купих и карах на бензин, е че на празен ход на паркинг като му дойде на акъла се получава едно тресене и се оправя след подаване на газ еднократно и кратко.

Проблема се задълбочи след смяна на въздушен филтър и масло.

Може да се задълбочи и след като ми сложиха газ, знам ли.

Капачка и палец,около 250 лв. струват......ако не ги сменииш , рискуваш и бобина да ти замине и тя е към 100-ина лв......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се получава претрисане,на 5 месеца веднъж.Ходих на елкон и се оказа,че всичко си е с заводските настройки и работа,така че може да се дължи на мръсен некачествен бензин.И аз си мисля за смяна на горивния филтър,че не съм го сменял никога :icon_blush:.Съвета ми е да го смениш,ако не си го направил вече де.Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да се дължи на налягането на бензина в рейката. Като преседи часове да пада и след това трябва да подкачи бензин и да си направи налягането, което явно регулаторът не поддържа. Може и от датчик за положение на разпр. валове. Виждал съм коли без дистрибуторни капачки и палци да палят както го описваш. Включително може да е от закъсана гарнитура на смукателния колектор.

Почни от преглед на капачката и палеца. Там става само с външен оглед. След като свалиш капачката разбира се.

Изброените дотук в темата вероятни причини не изчерпват списъка на всички възможни причинители на описания проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е инжектори. Да "сълзят" като стои колата, да не правят мъгла и от там първото палене да е трудно и да дави с бензин? Естествено колата като е работила това го няма...

 

Капачка и палец,около 250 лв. струват......ако не ги сменииш , рискуваш и бобина да ти замине и тя е към 100-ина лв......

 

При 2.5 може ли да се сменя само бобина или целия дистрибутор (тя нали е вътре)?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобината на запалването, или още запалителната бобина, не е в дистрибутора. Проследи кабела от дистрибутора и ще видиш бобината.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобината на запалването, или още запалителната бобина, не е в дистрибутора. Проследи кабела от дистрибутора и ще видиш бобината.

Кабелите от дистрибутора са само 6.. за свещите на 6те цилиндъра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буксата с 3 кабела мисля че беше, която е отстрани на капачката, изглежда е за бобината. Вярно че е вътре в делкото бе :icon_doh: . В грешка съм. Сменя се отделно като приключи, да.

 

Няма ли по-евтини варианти за капачката и палеца? Кое му е скъпото на това? За опела са 27 лева на Беру :icon_doh: . За 25 лева си взех цялото делко... 250 лева :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за капачка + палец. От личен опит го казвам. Като е влажно навън или вали - пали трудно. Като е загрял двигателя - пали от раз. Направих следния опит: при запален двигател полях капачката. Изгасна веднага, запали трудно и от капачката излизаха фойерверки... След 62 лв за капачка YEC и 28 лв за палец, пак на YEC, проблема ми се реши :)Цялата процедура по смяната на палеца и капачката отнема около 20 минути - днес се уверих сам в това. Дано съм бил полезен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е инжектори. Да "сълзят" като стои колата, да не правят мъгла и от там първото палене да е трудно и да дави с бензин? Естествено колата като е работила това го няма...

 

 

 

При 2.5 може ли да се сменя само бобина или целия дистрибутор (тя нали е вътре)?

Може да, сваля се делкото и се разглобява, първо е палеца, след това са пластинките към датчика за разпр. вал, след това е комутатора и накрая е бобината.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за капачка + палец. От личен опит го казвам. Като е влажно навън или вали - пали трудно. Като е загрял двигателя - пали от раз. Направих следния опит: при запален двигател полях капачката. Изгасна веднага, запали трудно и от капачката излизаха фойерверки... След 62 лв за капачка YEC и 28 лв за палец, пак на YEC, проблема ми се реши :)Цялата процедура по смяната на палеца и капачката отнема около 20 минути - днес се уверих сам в това. Дано съм бил полезен :)

........и Йек и Миек....ще стискам палци да изкарат поне една година, после пак........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя до Рибарица да релакснем малко.

Натоварил съм инструментариума, ако има желание с другите разбирачи, може да счупим галантино :)

Мисля да започна точно с оглед и почистване, както каза колегата.

Най-много колата да остане там, но ме съмнява.

Имам условия да нанеса по металните части на дистрибутора няколко вида покрития по електро-химичен път, включително и хим. злато.

Покритието може да се направи до 1200микрона, чудя се дали ще износи такъв опит за рециклиране :)

Много е важно корпуса да не е пробил и да провежда. Тогава няма спасение.

250лв няма да дам за кутия с медни пластини вътре, трябва да са поне посребрени.

Взимам най-евтината, 5 микрона злато и газ.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ти с електрохимичните покрития (най-вече на злато) не мога да я схвана, ако е с "дизайнерска" цел - ясно, но друга поне аз не мога да се досетя.

Принципно си изясни работата на дистрибутора на запалителната система и елементите от които е изградена системата (не би трябвало да ти е проблем) и могат да ти хрумнат много идеи (не вярвам проектантите на тези системи да не са се досетили, но пък кой знае).

Златното покритие повишава в пъти износо-устойчивостта на материалите, особено в дистрибутора, където има електрическо износване, ефекта трябва да е поразителен. Свещите се правят с платинено покритие, защото се лигавят вече.

Хвани кой да е контактор, който не е китайски. Контактната пъпка е или покрита със сребро, злато дори платина, едно че там живота се удължава ами и не залепва, както е с китайските контактори с медните пъпки, а защо не и железни.

Както и да е, няма да излезе по-евтино от нов :icon_clap:

Аз приемам колата за хоби, иначе щях да си взема пасат 3ка, пежо или рено

Дали дистрибуторите за 6A13 са като на 6A12 и 6A11 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Така, не е капачка или палец.

Пали ли изобщо ако има проблем с някой от датчиците на хол?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях в Гърция миналия месец, когато ми направи проблема да започне да гасне на празен ход, а автоматик да ти угасне така е много гадно.

Подложих малко на ограничителя на газта да държи 1200-1500 на празен ход и се прибрах. Тук след като измих дросела, разглобих дистрибутора и го почистих. Започна да гасне по 10 последователни пъти в серия, когато си реши(примерно в деня 3 пъти влиза в серия). След още едно разглобяване и чистене се оправи, сега нямам такъв проблем.

Гасне само и единствено на газ. След почистването не съм настройвал газовия компютър, просто спря да гасне ей-така, както и започна.

Когато изпадаше в "кризи" и гаснеше последователно, забелязах, че понякога на бензин претриса като се опитвам да задържа 3000 оборота на празен ход.

Паленето след 3 до 6тия път на студено си остана. Главно зависи от околната температура.

 

- Възможно ли е да са кондензатори?

- Датчик на хол да прави проблем?

- Някой стъпков мотор?

- Температурен сензор или сензор за входящ въздух?

- Все пак дистрибуторна капачка и палец?

 

Утре ще ходя на диагностика отново, но на предната нямах никаква грешка, лампата и не свети :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Има развитие, самодиагностиката днес показа грешка 11.

 

По 12 страница в менюала се казва, че има проблем със сензора за кислород - предния. Това според мен е нормално тъй като карам с по-бедна смес отколкото се саморегулира газовата, защото иначе ми гори над 22 градско газ и 15-16 магистрала. Сега разхода ми е около 11,5 магистрала и до 15 градско

Показанията на този сензор са от 0,06V до 0.9V и се движи нормално графиката, дава отчетливи правоъгълници и не забива в средни стойности.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да си пиша сам...

Бях при пламен преди малко, закача, мери и полива по колата и каза, че всичко е наред, освен, че колата не вижда TPS-a

Интересно е как върви без него.

За проблема с паленето иска да го види на студен двигател, но колата ми трябва и не мога да му я оставя сега.

Пламен казва, че не са инжектори, мислеше че е дистрибутор и го поля, но не е това.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не си пишеш сам ще изкажа моето виждане :-)

TPS е важен за ЕБУ за да знае как да регулира тихите обороти. Тя затова ти гасне. Има и други функции естествено, но от това може да ти прави проблема с оборотите и би трябвало да е точно от това.

А тази 11-та грешка е понеже ЕБУ ти е отчело по някое време бедна смес и е запомнило грешката. В момента тук не търси проблем. Като гледам сондата ти работи. Търси в ТПС датчика причината.

 

п.п. какъв е тоя колосален разход бе човек? Моят змей зимата гори така. Сега за 95 кинта бензин Н-95 отчитам 8,8/100 среден разход. Това на бенц, ГИ нямам ... засега. Подкарам ли го мъжката, ще мине по разход М-ките на трибуквените. Както и РС-ките на 4-те кръга. Поне такова чувство имам като гледам те какво харчат и как спада горивото при мен.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хехе Благодаря!

С настройки на газ има момент, когато пуснах много богата смес и в ниските обороти вървеше доста по-яко от на бензин, но не я оставих така, за да замеря разхода.

Относно дистрибутора.

Знаете ли дали T0T57671 номер е съвместим с 14400А или

тази част: http://www.ebay.com/itm/NEW-1997-2004-Mitsubishi-Diamante-Galant-Eclipse-V6-3-5L-Ignition-Distributor-/221110847948#vi-ilComp

с тази: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelPrt&t=_m_fcUZvn3FBb59xuDX3SMsuxlepNrzIUdKfcemxnvP6L/mOGlBojipv3nP6T5/jcOC20rq/q0X6mxw8_TqgeMz7bTdjW0_i2b33aPJrbMXu3CKkm9VDvzXIvWMsc_ttO2862MduJvPii_ggufdShthMaPWltsioNEc9UHzCijy7Ifw8yeAj10A/FshrA3_BJmZrdDWaQ3xShepndKsMRDbzvXDXohi70kJp2pkipe6J9grpyK71aURD14cEQXv7is6/Nok45Q==&sgr=tWI3HbZiNx2TYjcd9zhfJIQjbjvmO2xxN3o3HbRqN221Qjc8LXu2fMJGZJi8Z4HVlOI=

 

Има продавачи, които ги пишат за 2,5 и не е един:

този: http://www.ebay.de/itm/Zuendverteiler-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-93-T0T57671-/260588813991

този: http://www.japansedelen.nl/assortiment/artikel.asp?orgineelnummer=c95515&merk=mitsubishi&model=galant

този: http://www.teilehaber.de/zuendverteiler-t0t57671-mitsubishi-galant-vi-ea-2-5l-v6-bj-1996-2003-verteiler-neu-mit-garantie-id1174687.html

 

Защото го продават дистрибутора, палеца, заедно с електрониката зад дистрибутора - Хол сензора за 244лв с доставката, а в този сензор са ми надеждите да оправя паленето.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първия линк дистрибуторът е с цена 199 ойро, а в друг по-надолу е 189 ойро и пише, че е за галант 2.5 V6 97-03 година. Защо ти е да знаеш дали този от 199 е каквото търсиш... Дават го за 3-литровия шестак и някакъв 3,5, какъвто не съм виждал.

Да те питам що не кажеш на alex2511 да ти прати това чудо на техниката от перфектно работещ галант, вместо да се набутваш с тези нови части. Аз съм си скъсан и разсъждавам в такава посока, но ти си знаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те послушам, знам на кой да се обадя утре. Има цял галант, ама седан, за продаване на части, тъкмо ще сменя ТПС-а с неговия.

 

мен този ме интересува конкретно - http://www.ebay.com/itm/NEW-1997-2004-Mitsubishi-Diamante-Galant-Eclipse-V6-3-5L-Ignition-Distributor-/221110847948#vi-ilComp

на мен ми излиза цена 125,99 долара и 30 долара доставка до Англия, от там брата ще ми го прати за 1 паунд по една фирма до София.

 

тия двигатели 3 и 3,5 са американското изпълнение, има ги и са 12 клапана, работата е "заеби" направо

Американците нямат wagon галант, двигателя е с верига, 12 клапана са им повечето, фаровете са Н4, аз ги гледах, защото може да се наложи да живея там до година и си правех без-кръчмарските сметки.

Реших, ако ида да взема 3.0 форд таурус - комби - 2002, най бюджетен вариант ми идва за първа кола, по 800-1500 долара са в прилично състояние. В лошо като ръжда и проблеми са по 400-1000 долара. Нямат проблеми със автоматичните кутии - Никакви.

Толкова, другото на бира :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...