Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос за Лансер 2.0 Дизел(1995)


spp

Препоръчано мнение

Здравейте, на всички фенове на марката и модела.

От няколко дни си имам Лансер 2.0 Дизел. Внесох си го преди 5 дни и искам да му сменя ангренажен ремък, масло и филтри (горивен и въздушен). Никога до сега не съм имал такъв автомобил и изцяло разчитам на помощта ви да ме насочите към какви марки масла и филтри и ремци да се насоча. Четох че сте обсъждали подобна тема но за бензинови мотори.

Ако някой има подобен модел :mitsu-smiley: нека се обади да разменяме информация. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:( Вече започвам да си мисля че съм се набутал страшно много с този автомобил.... :icon_n_giljotiini: никой дума не обелва, което ме навежда на мисълта, че не е и кой знае колко разпространен, следователно ще видя и зор с намирането на частите. Дано не съм прав, защото колата много ми харесва :rijden:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав, относно набутването зависи от състоянието на автомобила и цената. Иначе няма защо да се притесняваш за автомобила, изключително здрав и надежден автомобил.

 

Веднага отговарям. Взех си го от автокъща, но автомобила е бил на някакъв старец роден през 1919 г, после през 1999 го продават на някакъв човек 56-ти набор. по сервизната му книжка е посочено че предпоследна смяна на маслото е правна през 2001 г на 35 000 км. и последната е на 50 200 км през 2006 г. Сега е на 55 хил. км. Мотора работи много спокойно. но не мога да бъда сигурен че всичките тези писания са вярни. Затова искам да си го стегна поне от към основни неща и разчитам на вашата помощ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сам ли смяташ да си сменяш всичко? Защо не идеш на сервиз таман да погледнат окачване, спирачки.. за да не ти е по-скъпо после. Виж темите за сервизи, те са направо огромни. Все пак, каквото е добро за другите японки на годините на твоята, ще е добро и за нея.

 

Иначе тук сме цяла банда лансерджии и всеки може да ти изпише романи за любимото си возило, затова не виждам как пък реши, че модела не е разпространен, или е кофти. Кофти може да е състоянието на колата. Ама то ще се разбере.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не смятам че е кофти нито колата нито модела, напротив... възхитен съм от колата, нали това казвам държи се прекрасно. Още в Германия я качих на един подемник, капка масло няма от долу, Нови дискове отпред и нови спирачни апарати. Минах 2200 км и не ми направи никакъв, ама никакъв повод за съмнение че е добра. Наистина съм възхитен от този автомобил (да не му е уроки, на моя и на вашите разбира се ;) ).

А за сервиз наистина смятам да отида, но предпочитам да споделите мнение къде карате вашите, от кои сте доволни и от кои се пазите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага отговарям. Взех си го от автокъща, но автомобила е бил на някакъв старец роден през 1919 г, после през 1999 го продават на някакъв човек 56-ти набор. по сервизната му книжка е посочено че предпоследна смяна на маслото е правна през 2001 г на 35 000 км. и последната е на 50 200 км през 2006 г. Сега е на 55 хил. км. Мотора работи много спокойно. но не мога да бъда сигурен че всичките тези писания са вярни. Затова искам да си го стегна поне от към основни неща и разчитам на вашата помощ.

 

 

Дядото дано да не е карал с първото масло до 35 000км :)

 

Шегувам се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека да се включа и аз в подкрепа на този модел. Най-напред честита ти нова кола, колега! Аз от 6 години имам точно такова комби (2.0 diesel, 1995) и съм толкова доволен, че все още не ми се иска да се разделям с него, независимо, че вече е на почти 190 000 км. Карам го с гуми 155/13, но дори и с тях автомобила стои учудващо добре на пътя, спира като кола с ABS, макар да няма такава система, разхода на гориво е почти символичен, а вървенето му е сравнимо единствено с бензинов автомобил. Това е една изключително здрава и надеждна кола. Поздравления за правилния избор!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дядото дано да не е карал с първото масло до 35 000км :)

 

Шегувам се.

 

 

Гол-я-ям шегаджия. Това е веселата част на нещата, ама дето има една приказка "на чуждо дупе и сто пръчки са малко". На човека сигурно не му е до смях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гол-я-ям шегаджия. Това е веселата част на нещата, ама дето има една приказка "на чуждо дупе и сто пръчки са малко". На човека сигурно не му е до смях.

 

Защо бе колега, напротив. Даже съм много щастлив че си взех такъв автомобил. Радвам му се все повече с всеки изминал ден. Пожелавам на всеки един такава радост :good: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...