spp Публикувано 16 март 2007 Сподели Публикувано 16 март 2007 Здравейте, на всички фенове на марката и модела.От няколко дни си имам Лансер 2.0 Дизел. Внесох си го преди 5 дни и искам да му сменя ангренажен ремък, масло и филтри (горивен и въздушен). Никога до сега не съм имал такъв автомобил и изцяло разчитам на помощта ви да ме насочите към какви марки масла и филтри и ремци да се насоча. Четох че сте обсъждали подобна тема но за бензинови мотори.Ако някой има подобен модел :mitsu-smiley: нека се обади да разменяме информация. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 16 март 2007 Автор Сподели Публикувано 16 март 2007 :( Вече започвам да си мисля че съм се набутал страшно много с този автомобил.... :icon_n_giljotiini: никой дума не обелва, което ме навежда на мисълта, че не е и кой знае колко разпространен, следователно ще видя и зор с намирането на частите. Дано не съм прав, защото колата много ми харесва :rijden: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 16 март 2007 Автор Сподели Публикувано 16 март 2007 Не си прав, относно набутването зависи от състоянието на автомобила и цената. Иначе няма защо да се притесняваш за автомобила, изключително здрав и надежден автомобил. Веднага отговарям. Взех си го от автокъща, но автомобила е бил на някакъв старец роден през 1919 г, после през 1999 го продават на някакъв човек 56-ти набор. по сервизната му книжка е посочено че предпоследна смяна на маслото е правна през 2001 г на 35 000 км. и последната е на 50 200 км през 2006 г. Сега е на 55 хил. км. Мотора работи много спокойно. но не мога да бъда сигурен че всичките тези писания са вярни. Затова искам да си го стегна поне от към основни неща и разчитам на вашата помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bone Публикувано 16 март 2007 Сподели Публикувано 16 март 2007 Сам ли смяташ да си сменяш всичко? Защо не идеш на сервиз таман да погледнат окачване, спирачки.. за да не ти е по-скъпо после. Виж темите за сервизи, те са направо огромни. Все пак, каквото е добро за другите японки на годините на твоята, ще е добро и за нея. Иначе тук сме цяла банда лансерджии и всеки може да ти изпише романи за любимото си возило, затова не виждам как пък реши, че модела не е разпространен, или е кофти. Кофти може да е състоянието на колата. Ама то ще се разбере. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 16 март 2007 Автор Сподели Публикувано 16 март 2007 Изобщо не смятам че е кофти нито колата нито модела, напротив... възхитен съм от колата, нали това казвам държи се прекрасно. Още в Германия я качих на един подемник, капка масло няма от долу, Нови дискове отпред и нови спирачни апарати. Минах 2200 км и не ми направи никакъв, ама никакъв повод за съмнение че е добра. Наистина съм възхитен от този автомобил (да не му е уроки, на моя и на вашите разбира се ;) ). А за сервиз наистина смятам да отида, но предпочитам да споделите мнение къде карате вашите, от кои сте доволни и от кои се пазите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 март 2007 Сподели Публикувано 16 март 2007 Веднага отговарям. Взех си го от автокъща, но автомобила е бил на някакъв старец роден през 1919 г, после през 1999 го продават на някакъв човек 56-ти набор. по сервизната му книжка е посочено че предпоследна смяна на маслото е правна през 2001 г на 35 000 км. и последната е на 50 200 км през 2006 г. Сега е на 55 хил. км. Мотора работи много спокойно. но не мога да бъда сигурен че всичките тези писания са вярни. Затова искам да си го стегна поне от към основни неща и разчитам на вашата помощ. Дядото дано да не е карал с първото масло до 35 000км Шегувам се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 март 2007 Сподели Публикувано 17 март 2007 Нека да се включа и аз в подкрепа на този модел. Най-напред честита ти нова кола, колега! Аз от 6 години имам точно такова комби (2.0 diesel, 1995) и съм толкова доволен, че все още не ми се иска да се разделям с него, независимо, че вече е на почти 190 000 км. Карам го с гуми 155/13, но дори и с тях автомобила стои учудващо добре на пътя, спира като кола с ABS, макар да няма такава система, разхода на гориво е почти символичен, а вървенето му е сравнимо единствено с бензинов автомобил. Това е една изключително здрава и надеждна кола. Поздравления за правилния избор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 19 март 2007 Сподели Публикувано 19 март 2007 Дядото дано да не е карал с първото масло до 35 000км Шегувам се. Гол-я-ям шегаджия. Това е веселата част на нещата, ама дето има една приказка "на чуждо дупе и сто пръчки са малко". На човека сигурно не му е до смях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 20 март 2007 Автор Сподели Публикувано 20 март 2007 Гол-я-ям шегаджия. Това е веселата част на нещата, ама дето има една приказка "на чуждо дупе и сто пръчки са малко". На човека сигурно не му е до смях. Защо бе колега, напротив. Даже съм много щастлив че си взех такъв автомобил. Радвам му се все повече с всеки изминал ден. Пожелавам на всеки един такава радост :good: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.