Премини към съдържание

Срам, не срам :D


Препоръчано мнение

Колеги, тривратият ми колт ме вкара в шах! Как се сваля стопа, за да си сменя крушката. Развивам две винтчета но от противоположната страна нещо го държи и не съм сигурен щипки ли са или са болтове и трябва да свалям пластмасовата кора отвътре. За всяка друга кола щях да го напъна, но като знам как са направили да се сменя крушката на късите...

Благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За всяка друга кола щях да го напъна, но като знам как са направили да се сменя крушката на късите...

Благодаря предварително :)

 

Аз карам с изгоряла крушка на късите една седмица, защото не успях да я сменя. Нормално това става с пружинираща скоба, която се отмества, и така. Но по никой начин не успях с фара на Колта. Дали чук ще ми свърши работа? :)

 

Сериозно питам (не за чука, разбира се).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах, точно чука ще ти свърши супер работа :icon_thumbup: . На колтовете до 2009 та крушките са H7 и са една за дълги още една за къси светлини, горят много често , но светят супер. Сменят се като се махне едно капаче на подкалника и се завъртят гумите на страни, после лесно с дърпане на вън. На колтовете след 2009 та които приличат на Лансер са с крушки H4 и смяната е елементарна точно с преместването на тази пружинка на страни, има много място и е много лесно, а и крушките са с много по-дълъг живот от H7. Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах, точно чука ще ти свърши супер работа :icon_thumbup: . На колтовете до 2009 та крушките са H7 и са една за дълги още една за къси светлини, горят много често , но светят супер. Сменят се като се махне едно капаче на подкалника и се завъртят гумите на страни, после лесно с дърпане на вън. На колтовете след 2009 та които приличат на Лансер са с крушки H4 и смяната е елементарна точно с преместването на тази пружинка на страни, има много място и е много лесно, а и крушките са с много по-дълъг живот от H7. Успех :mitsu-smiley:

 

Така и не успях с тази скоба. Вижда се част от нея, но не е като на Каризма или Галант, да речем. Капачето е хубаво и място има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с изгоряла крушка на късите една седмица, защото не успях да я сменя. Нормално това става с пружинираща скоба, която се отмества, и така. Но по никой начин не успях с фара на Колта. Дали чук ще ми свърши работа? :)

 

Сериозно питам (не за чука, разбира се).

 

Бъркаш през калниците има капачки... като завърташ крайно ляво за дясната крушка и крайно дясно за лявата крушка. Баща ми успя да смени едната отгоре ама не помня лявата или дясната. :icon_hmm:

 

 

Опс , не прочетох , че колегата вече го е обяснил :icon_doh:

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш през калниците има капачки... като завърташ крайно ляво за дясната крушка и крайно дясно за лявата крушка. Баща ми успя да смени едната отгоре ама не помня лявата или дясната. :icon_hmm:

 

 

Опс , не прочетох , че колегата вече го е обяснил :icon_doh:

 

Е да де, ама не става лесно. Махам куплунга с жиците, остава крушката, но никаква я няма скобата. Не се вижда къде е законтрена, къде да се натисне и да се отмести. Едно чертежче ако някой пусне, би било добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дърпай колега, и на Аутлендара са така. :) На щипки е!

Ама трябва ли с нещо да се притиснат, или здраво опъване му е майката :D

Иначе аз ги сменям късите по две - сега съм сложил едни осрамки, трябва да ви кажа че ксеноните пасти да ядат - много добра конфигурация има този фар :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си сменях крушката, издърпах стопа. С нищо не съм подпирал или натискал. Излезна със зор, но излезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, ама не става лесно. Махам куплунга с жиците, остава крушката, но никаква я няма скобата. Не се вижда къде е законтрена, къде да се натисне и да се отмести. Едно чертежче ако някой пусне, би било добре.

 

Колега вземи едно малко огледалце и с него ще видиш как е разположена пружината, знам че е пипкава работа и като се закучи много главоболия може да донесе. Друг вариант е да снимаш с тела и гледай снимката, така съм правил на една в-class -а по сред нощите и имаше успех, а и там нещата не бяха лесно достъпни. За стоповете по спомен са на едни щипки дето приличат на топчета и за по-лесно леко може да се завърта стопа като се дърпа на вън, всичко на усет, не на сила:-)

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стоповете са на едни странни щипки приличат на стерео жак :D Развиват се двата болта от към задната врата и после с леко дръпване тия излизат. Крушката на мигача е p21w; на стопа и габарита е p21w4 или p21w5, май е каквато си избереш. Благодаря на всички за помощта :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...