Georgi Vladimirov Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Колеги, тривратият ми колт ме вкара в шах! Как се сваля стопа, за да си сменя крушката. Развивам две винтчета но от противоположната страна нещо го държи и не съм сигурен щипки ли са или са болтове и трябва да свалям пластмасовата кора отвътре. За всяка друга кола щях да го напъна, но като знам как са направили да се сменя крушката на късите...Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Дърпай колега, и на Аутлендара са така. На щипки е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 За всяка друга кола щях да го напъна, но като знам как са направили да се сменя крушката на късите...Благодаря предварително Аз карам с изгоряла крушка на късите една седмица, защото не успях да я сменя. Нормално това става с пружинираща скоба, която се отмества, и така. Но по никой начин не успях с фара на Колта. Дали чук ще ми свърши работа? Сериозно питам (не за чука, разбира се). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Хахахах, точно чука ще ти свърши супер работа :icon_thumbup: . На колтовете до 2009 та крушките са H7 и са една за дълги още една за къси светлини, горят много често , но светят супер. Сменят се като се махне едно капаче на подкалника и се завъртят гумите на страни, после лесно с дърпане на вън. На колтовете след 2009 та които приличат на Лансер са с крушки H4 и смяната е елементарна точно с преместването на тази пружинка на страни, има много място и е много лесно, а и крушките са с много по-дълъг живот от H7. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Хахахах, точно чука ще ти свърши супер работа :icon_thumbup: . На колтовете до 2009 та крушките са H7 и са една за дълги още една за къси светлини, горят много често , но светят супер. Сменят се като се махне едно капаче на подкалника и се завъртят гумите на страни, после лесно с дърпане на вън. На колтовете след 2009 та които приличат на Лансер са с крушки H4 и смяната е елементарна точно с преместването на тази пружинка на страни, има много място и е много лесно, а и крушките са с много по-дълъг живот от H7. Успех :mitsu-smiley: Така и не успях с тази скоба. Вижда се част от нея, но не е като на Каризма или Галант, да речем. Капачето е хубаво и място има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 (редакция) Аз карам с изгоряла крушка на късите една седмица, защото не успях да я сменя. Нормално това става с пружинираща скоба, която се отмества, и така. Но по никой начин не успях с фара на Колта. Дали чук ще ми свърши работа? Сериозно питам (не за чука, разбира се). Бъркаш през калниците има капачки... като завърташ крайно ляво за дясната крушка и крайно дясно за лявата крушка. Баща ми успя да смени едната отгоре ама не помня лявата или дясната. :icon_hmm: Опс , не прочетох , че колегата вече го е обяснил :icon_doh: Редактирано 22 април 2013 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 април 2013 Сподели Публикувано 22 април 2013 Бъркаш през калниците има капачки... като завърташ крайно ляво за дясната крушка и крайно дясно за лявата крушка. Баща ми успя да смени едната отгоре ама не помня лявата или дясната. :icon_hmm: Опс , не прочетох , че колегата вече го е обяснил :icon_doh: Е да де, ама не става лесно. Махам куплунга с жиците, остава крушката, но никаква я няма скобата. Не се вижда къде е законтрена, къде да се натисне и да се отмести. Едно чертежче ако някой пусне, би било добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Vladimirov Публикувано 22 април 2013 Автор Сподели Публикувано 22 април 2013 Дърпай колега, и на Аутлендара са така. На щипки е!Ама трябва ли с нещо да се притиснат, или здраво опъване му е майката :DИначе аз ги сменям късите по две - сега съм сложил едни осрамки, трябва да ви кажа че ксеноните пасти да ядат - много добра конфигурация има този фар Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 Аз като си сменях крушката, издърпах стопа. С нищо не съм подпирал или натискал. Излезна със зор, но излезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 (редакция) Е да де, ама не става лесно. Махам куплунга с жиците, остава крушката, но никаква я няма скобата. Не се вижда къде е законтрена, къде да се натисне и да се отмести. Едно чертежче ако някой пусне, би било добре. Колега вземи едно малко огледалце и с него ще видиш как е разположена пружината, знам че е пипкава работа и като се закучи много главоболия може да донесе. Друг вариант е да снимаш с тела и гледай снимката, така съм правил на една в-class -а по сред нощите и имаше успех, а и там нещата не бяха лесно достъпни. За стоповете по спомен са на едни щипки дето приличат на топчета и за по-лесно леко може да се завърта стопа като се дърпа на вън, всичко на усет, не на сила Редактирано 23 април 2013 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Vladimirov Публикувано 23 април 2013 Автор Сподели Публикувано 23 април 2013 Стоповете са на едни странни щипки приличат на стерео жак :D Развиват се двата болта от към задната врата и после с леко дръпване тия излизат. Крушката на мигача е p21w; на стопа и габарита е p21w4 или p21w5, май е каквато си избереш. Благодаря на всички за помощта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.