Премини към съдържание

Покупка на Galant TDI


pkolev89

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам мераци за покупка на дизелов Галант. Определено са по-достъпни от бензиновите. От прочетеното до сега останах с впечатления, че двигателя е добър и като цяло няма проблеми с него, болките са по окачването и цените на частите, също така както при повечето автомобили въпрос на късмет е на какво ще попаднеш. Та интересува ме по специално тези дизели имат ли проблеми с ГНП-то, турбото или електрониката че покрай един дизелов еко-тек доста се понабудах, колко гори градско и извънградско, и имали някакъв вариант да му се вдигне мощността (ясно ми е че чип не може да му се сложи). И като цяло към хората които карат такива - толкова надежден и здрав ли е колкото е красив :) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия мотор на Галант е от по-старото поколение, което го прави по-слаб по технически показатели от модерните DID, но пък за сметка но това не създава проблеми и изобщо не е претенциозен към нафтата, няма филтър за твърди частици, помпата му е японска и не съм чул някой да се е оплакал от нея. С две думи много надежден автомобил, единственото, което би могло да му се стане е да пукне глава, което не се случва често и то само ако е на над 400 к км. Мощност и въртящ момент има предоволно, според мен няма нужда от чипосване. Качи се да покараш един дизелов екземпляр и съм повече от сигурен, че ще останеш приятно изненадан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата не е претенциозен към нафтата - даже и към олиото :D . От една година карам такъв дизелак - разхода е зависи как караш - нормално извън градско до 100км/ч - 6 - 6,5; градско около 8-10; на магистралата със 150км/ч - 10л. Частите не са прекалено скъпи - зависи каква кола си карал преди това - ако ги сравниш с на пасат Б5 - на пасата са по-скъпи, но от към возия и комфорт галанта е по -добър. В началото мощността на двигателя ще ти се стори достатъчна, но като му свикнеш ще искаш още, а до колкото съм запознат този дизел не търпи чип тунинг, а единствено механичен тунинг - към който и аз съм се насочил, надуване на турбото, по -голям интеркулер и лъжене на компа че входящият въздух е по-студен (чрез датчика за темп. на въздуха). Но всичко това ще доведе и до по-голям разход, само със въздух не става :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,доста добър двигател според мен с добър разход 8-10/100 градско и 6-6,5/100 извън градско при средна скорост между 130 км/ч.и включен климатик през цялото време,проблем може да има със спирачните дискове,синхронизатори на скоростната кутия,гниене на веждите .Аз притежавам такъв автомобил и ако искаш може да се срещнем да го разгледаш на живо.Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам мераци за покупка на дизелов Галант. Определено са по-достъпни от бензиновите. От прочетеното до сега останах с впечатления, че двигателя е добър и като цяло няма проблеми с него, болките са по окачването и цените на частите, също така както при повечето автомобили въпрос на късмет е на какво ще попаднеш. Та интересува ме по специално тези дизели имат ли проблеми с ГНП-то, турбото или електрониката че покрай един дизелов еко-тек доста се понабудах, колко гори градско и извънградско, и имали някакъв вариант да му се вдигне мощността (ясно ми е че чип не може да му се сложи). И като цяло към хората които карат такива - толкова надежден и здрав ли е колкото е красив :) ?

 

 

Здравей, двигателя е супер карам от доста време такава кола, първи собственик съм на реални километри 140 000 до сега абсолютно никакви проблеми, като консумативи само масло ремаци и ролки а ролките са 2 комлект първия карах до 100 000 свещи не съм сменял. По ГНП-то няма електоника само смукача е електронен и е автоматичен логично. Разхода е такъв както колегите по-отгоре казват точно 6 ми е извънградско, а градско е 7.5 до 10 и над 10 л. Само имах проблем с печката, на която радиатора изгни, защото изобщо не сам я ползвал както беше по предназначение. Турбото само е имало място да е по голямо турбо иначе никакви проблеми, не знам да ли има смисал аз да говоря защото колата наъстина е на малки километри 140 000 и едвали трябва да има проблеми, по ходовата част сам сменил само един накрайник до сега. Ако те интересува нещо за колата казвай. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре си е дизела.. без ръчкане ще те надживее. Мисля моя да го пускам за продан и да се ориентирам към нещо по висока година 2005-2007. Ако искаш информация за него пиши на лично :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По ГНП-то няма електоника само смукача е електронен и е автоматичен логично. Разхода е такъв както колегите по-отгоре казват точно 6 ми е извънградско, а градско е 7.5 до 10 и над 10 л. Само имах проблем с печката, на която радиатора изгни, защото изобщо не сам я ползвал както беше по предназначение. Турбото само е имало място да е по голямо турбо иначе никакви проблеми, не знам да ли има смисал аз да говоря защото колата наъстина е на малки километри 140 000 и едвали трябва да има проблеми, по ходовата част сам сменил само един накрайник до сега. Ако те интересува нещо за колата казвай. :)

 

Колега, виждам че разбираш от ГНП-та, айде да обясниш какъв е тоя електронен смукач и къде се намира :icon_confused:. До колкото съм чел спецификациите - помпата е с аксиално буталце, с електромагнитно управление на контролната втулка. В самата помпа няма електроника, но е с електронно управление. На самата помпа има 3 електромагнитни клапана (1 за положението на контролната втулка, 1 за предварението и 1 за спиране на горивото), датчик за температурата на горивото, датчик за оборотите и датчик за положение на контролната втулка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам че разбираш от ГНП-та, айде да обясниш какъв е тоя електронен смукач и къде се намира :icon_confused:. До колкото съм чел спецификациите - помпата е с аксиално буталце, с електромагнитно управление на контролната втулка. В самата помпа няма електроника, но е с електронно управление. На самата помпа има 3 електромагнитни клапана (1 за положението на контролната втулка, 1 за предварението и 1 за спиране на горивото), датчик за температурата на горивото, датчик за оборотите и датчик за положение на контролната втулка.

 

Колега, не че разбирам, но малко грешно съм се изразил. Както ти пишеш на истина е така няма електроника. Този смукач, поне при мойта кола като я запаля на студено много студено време, двигателя работи на 600-700 оборота след малко работа на самото ГНП, най-отгоре има един датчик, както ти споменаваш за температурата и този датчик вклучва и подава автоматично газ качва оборотите до 900 и до като загрее дадена температура, това нещо вклучва изключва и така вдига и качва оборотите то се усетща и в колата. Това е редно за дизелите като е студен двигателя да не работи на високи обороти, както бензина и този датчик подържа от начало оборотите и се явява, както аз съм се изразил автоматичен смукач.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не че разбирам, но малко грешно съм се изразил. Както ти пишеш на истина е така няма електроника. Този смукач, поне при мойта кола като я запаля на студено много студено време, двигателя работи на 600-700 оборота след малко работа на самото ГНП, най-отгоре има един датчик, както ти споменаваш за температурата и този датчик вклучва и подава автоматично газ качва оборотите до 900 и до като загрее дадена температура, това нещо вклучва изключва и така вдига и качва оборотите то се усетща и в колата. Това е редно за дизелите като е студен двигателя да не работи на високи обороти, както бензина и този датчик подържа от начало оборотите и се явява, както аз съм се изразил автоматичен смукач.

 

Приятел, пак си се изказал неподготвен. :rolleyes: Датчика за температура на горивото е от типа на терморезистор в случая термистор - с увеличаването на температурата - съпротивлението му намалява и няма такова нещо като включва и изключва :D.

А от твоето изказване не стана ясно кога оборотите са по-високи - при студен или като загрее двигател. При мен при студен двигател оборотите са около 950, като загрее слизат с около 100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

{style_images_url}/offtop.gif


Колега ако искаш да разгледаш на живо дизелов Галант пиши ми на ЛС да се уговорим нещо .Това е най добрия начин да харесаш една кола :D Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...