Премини към съдържание

ГИ на Galant 2.0i


Skater

Препоръчано мнение

Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.

Та проблемът е следния:

Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.

Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"

Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При автоматичното преминаваме на газ се наглася в два варианта след като загрее или след преминаване на 2000 оборота и двете са правилни .Но това преминаване от газ-бензин-газ не е от това ,най вероятно имаш грешка в компютъра(ако има) на ГИ .Но дай малко повече информация за ГИ марка,модел и т.н. .Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.

Та проблемът е следния:

Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.

Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"

Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин.

Колега отиди при газаджията който ти е слагал уредбата и трябва да ти провери нещата,имах същият проблем на високите обороти се прехвърляше сама на бензин ,но като си я провери и беше хванал плюсът не от където трябва и правеше така после хванахме този плюс от правилното място явно и нямам ядове вече 50 000км. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама...

Некадърен монтаж, неправилни настройки или проблем с газовия комп...трябва да се кара на проверен газаджия да ти я оправи. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обръща,защото не и стига горивото (газта),понякога е малък диаметър на тръбата,но ти си с двулитровия,така че ако е 6мм,би трябвало да нямаш проблем. Другия вариант е от неправилни настройки на газовия компютър,защото 3000 оборота нагоре си иска доста повечко гориво,можеш да го разбереш като я изфорсираш,като ти свършва газта. Иди при тоя газаджия и го накарай да ти я оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо когато има проблем с ГИ винаги се обвинява човекът , който я е поставил? Нали колата е вървяла преди да се повреди - значи е поставена правилно. Защо не приемете ,че газовите инсталации също могат да се повредят, така както дизеловите и бензиновите. Ами ако е задръстен филтър, ако е ударил колегата тръбата отдолу и няма дебит на течната фаза, ако е скъсал мембрана редуктора, ако е изгубил информацията за обороти, ако.... мога да продължа доста. Едно е сигурното ,че с гадаене няма да стане. Иска си "некадърния" монтажник или някой друг проверен "некадърник" за някой друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо когато има проблем с ГИ винаги се обвинява човекът , който я е поставил? Нали колата е вървяла преди да се повреди - значи е поставена правилно. Защо не приемете ,че газовите инсталации също могат да се повредят, така както дизеловите и бензиновите. Ами ако е задръстен филтър, ако е ударил колегата тръбата отдолу и няма дебит на течната фаза, ако е скъсал мембрана редуктора, ако е изгубил информацията за обороти, ако.... мога да продължа доста. Едно е сигурното ,че с гадаене няма да стане. Иска си "некадърния" монтажник или някой друг проверен "некадърник" за някой друг.

Че ти къде прочете, че преди колата си е вървяла нормално на газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.

Та проблемът е следния:

Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.

Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"

Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин.

Колега пробвайте с настройка за по-малко налягане на превключване на газ,и вижте колко са дълги маркучите на рейката към колекторите ,не бива да са по дълги от 10 см.

Проверете филтъра за газта и неговата посока да не е обърнат,както и да не е дефектен(често се случва)

И накрая изключете софтуерно датчика за налягане на газта и ако се оправи проблема го сменете.

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че ти къде прочете, че преди колата си е вървяла нормално на газ?

Бъди коректен и не вади изречение от текста. Прочети и предното изречение (странно какви работи се налага да се обясняват в форум за автомобили) и ще разбереш ,че става въпрос не за конкретния случай ,а за всички с проблемни газови устройства. Въпреки това приемам за даденост това, че автомобила е работил нормално при поставянето на устройството. В крайна сметка всички очаквате чудеса от тия газови уредби и не вярвам , че собственика , на която и да е кола ще плати на монтажника при положение ,че нещо не е наред.

Извинявам се на mmotors , че съм го засегнал . Нямах предвид теб имах предвид всички с вечните им виновници - "другите".

А те нещата просто си се случват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъди коректен и не вади изречение от текста. Прочети и предното изречение (странно какви работи се налага да се обясняват в форум за автомобили) и ще разбереш ,че става въпрос не за конкретния случай ,а за всички с проблемни газови устройства. Въпреки това приемам за даденост това, че автомобила е работил нормално при поставянето на устройството. В крайна сметка всички очаквате чудеса от тия газови уредби и не вярвам , че собственика , на която и да е кола ще плати на монтажника при положение ,че нещо не е наред.

Извинявам се на mmotors , че съм го засегнал . Нямах предвид теб имах предвид всички с вечните им виновници - "другите".

А те нещата просто си се случват.

Ха, засегнал си го моторса, ама друг път :D Аз останах с впечатление, че на колегата возилото от както го е купил е така, та затова написах каквото мисля...Инак газта е повече или по - малко компромис, няма какво да говорим, ала на цена от 1,16лв/лт живея комфортно с този компромис :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, засегнал си го моторса, ама друг път :D Аз останах с впечатление, че на колегата возилото от както го е купил е така, та затова написах каквото мисля...Инак газта е повече или по - малко компромис, няма какво да говорим, ала на цена от 1,16лв/лт живея комфортно с този компромис :D

 

 

Колега бързо казвай къде я намери тази газ на 1,16 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Редактирано от social1986
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега бързо казвай къде я намери тази газ на 1,16 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Със отстъпката, на мен ми е вече на 1.13лв/л............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Газ станция в Габрово, на която имам препоръка от сервиза, в който ми монтираха уредбата, да зареждам. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със отстъпката, на мен ми е вече на 1.13лв/л............

 

Е да вече след като цената падна още и на мен с отстъпката ми е 1.13 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опа малка грешка .... иска ми се и на мен да ми е 1.13 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif аз сам на 1.15 с отстъпката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиди на сервиз и съм сигурен,че ще ти я оправят.Понякога проблемите са смешни и елементарни рещават се за 5 сек. и всички са щастливи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Малко със закъснение:

Проблема беше наистина елементарен. Оказа се, че са две филтърчета по газовата система.

Смених ти и всичко е 6+ :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...