Skater Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.Та проблемът е следния:Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 При автоматичното преминаваме на газ се наглася в два варианта след като загрее или след преминаване на 2000 оборота и двете са правилни .Но това преминаване от газ-бензин-газ не е от това ,най вероятно имаш грешка в компютъра(ако има) на ГИ .Но дай малко повече информация за ГИ марка,модел и т.н. .Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.Та проблемът е следния:Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин.Колега отиди при газаджията който ти е слагал уредбата и трябва да ти провери нещата,имах същият проблем на високите обороти се прехвърляше сама на бензин ,но като си я провери и беше хванал плюсът не от където трябва и правеше така после хванахме този плюс от правилното място явно и нямам ядове вече 50 000км. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... Некадърен монтаж, неправилни настройки или проблем с газовия комп...трябва да се кара на проверен газаджия да ти я оправи. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Обръща,защото не и стига горивото (газта),понякога е малък диаметър на тръбата,но ти си с двулитровия,така че ако е 6мм,би трябвало да нямаш проблем. Другия вариант е от неправилни настройки на газовия компютър,защото 3000 оборота нагоре си иска доста повечко гориво,можеш да го разбереш като я изфорсираш,като ти свършва газта. Иди при тоя газаджия и го накарай да ти я оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Защо когато има проблем с ГИ винаги се обвинява човекът , който я е поставил? Нали колата е вървяла преди да се повреди - значи е поставена правилно. Защо не приемете ,че газовите инсталации също могат да се повредят, така както дизеловите и бензиновите. Ами ако е задръстен филтър, ако е ударил колегата тръбата отдолу и няма дебит на течната фаза, ако е скъсал мембрана редуктора, ако е изгубил информацията за обороти, ако.... мога да продължа доста. Едно е сигурното ,че с гадаене няма да стане. Иска си "некадърния" монтажник или някой друг проверен "некадърник" за някой друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 Защо когато има проблем с ГИ винаги се обвинява човекът , който я е поставил? Нали колата е вървяла преди да се повреди - значи е поставена правилно. Защо не приемете ,че газовите инсталации също могат да се повредят, така както дизеловите и бензиновите. Ами ако е задръстен филтър, ако е ударил колегата тръбата отдолу и няма дебит на течната фаза, ако е скъсал мембрана редуктора, ако е изгубил информацията за обороти, ако.... мога да продължа доста. Едно е сигурното ,че с гадаене няма да стане. Иска си "некадърния" монтажник или някой друг проверен "некадърник" за някой друг.Че ти къде прочете, че преди колата си е вървяла нормално на газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 (редакция) Порових из форума, но не намерих точен отговор на проблемчето което имам ( може и да не е проблем ), но това ми е пъвата кола, която е инжекцион.Та проблемът е следния:Паля си аз на бензин както си е редно, след известно време си минавам на газ ( автоматично ), после пак колата преминава на бензин сама... а в бутилката винаги има по 10 - 15 литра газчица за извънредни ситуации. В резервара се подливат 10-15л. бензинец така колкото да окисва "бурето" ама .... това постоянно преминаване бенизн-газ-бензин нещо започва да ме тормози.Един пр, който кара Lancer ми вика..."Колата сама преминава на газ след като загрее" др. ми казва " колата преминава сама на газ само след 2000 оорота"Е да ама .. кое е вярното в случая. В неделя вечерта малко я натиснах и на 5-та с 4000 оборота и скорост 170км/ч колата премина сама на бензин.Колега пробвайте с настройка за по-малко налягане на превключване на газ,и вижте колко са дълги маркучите на рейката към колекторите ,не бива да са по дълги от 10 см.Проверете филтъра за газта и неговата посока да не е обърнат,както и да не е дефектен(често се случва)И накрая изключете софтуерно датчика за налягане на газта и ако се оправи проблема го сменете. Редактирано 7 април 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Че ти къде прочете, че преди колата си е вървяла нормално на газ?Бъди коректен и не вади изречение от текста. Прочети и предното изречение (странно какви работи се налага да се обясняват в форум за автомобили) и ще разбереш ,че става въпрос не за конкретния случай ,а за всички с проблемни газови устройства. Въпреки това приемам за даденост това, че автомобила е работил нормално при поставянето на устройството. В крайна сметка всички очаквате чудеса от тия газови уредби и не вярвам , че собственика , на която и да е кола ще плати на монтажника при положение ,че нещо не е наред.Извинявам се на mmotors , че съм го засегнал . Нямах предвид теб имах предвид всички с вечните им виновници - "другите".А те нещата просто си се случват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Бъди коректен и не вади изречение от текста. Прочети и предното изречение (странно какви работи се налага да се обясняват в форум за автомобили) и ще разбереш ,че става въпрос не за конкретния случай ,а за всички с проблемни газови устройства. Въпреки това приемам за даденост това, че автомобила е работил нормално при поставянето на устройството. В крайна сметка всички очаквате чудеса от тия газови уредби и не вярвам , че собственика , на която и да е кола ще плати на монтажника при положение ,че нещо не е наред.Извинявам се на mmotors , че съм го засегнал . Нямах предвид теб имах предвид всички с вечните им виновници - "другите".А те нещата просто си се случват.Ха, засегнал си го моторса, ама друг път :D Аз останах с впечатление, че на колегата возилото от както го е купил е така, та затова написах каквото мисля...Инак газта е повече или по - малко компромис, няма какво да говорим, ала на цена от 1,16лв/лт живея комфортно с този компромис :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 (редакция) Ха, засегнал си го моторса, ама друг път :D Аз останах с впечатление, че на колегата возилото от както го е купил е така, та затова написах каквото мисля...Инак газта е повече или по - малко компромис, няма какво да говорим, ала на цена от 1,16лв/лт живея комфортно с този компромис :D Колега бързо казвай къде я намери тази газ на 1,16 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Редактирано 9 април 2013 от social1986 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Колега бързо казвай къде я намери тази газ на 1,16 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifСъс отстъпката, на мен ми е вече на 1.13лв/л............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Газ станция в Габрово, на която имам препоръка от сервиза, в който ми монтираха уредбата, да зареждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Със отстъпката, на мен ми е вече на 1.13лв/л............ Е да вече след като цената падна още и на мен с отстъпката ми е 1.13 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Опа малка грешка .... иска ми се и на мен да ми е 1.13 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif аз сам на 1.15 с отстъпката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Отиди на сервиз и съм сигурен,че ще ти я оправят.Понякога проблемите са смешни и елементарни рещават се за 5 сек. и всички са щастливи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 20 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2013 Малко със закъснение:Проблема беше наистина елементарен. Оказа се, че са две филтърчета по газовата система.Смених ти и всичко е 6+ :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.