tef4o Публикувано 26 март 2013 Сподели Публикувано 26 март 2013 1. Някой знае ли колко е разликата в кубиците на инжекторите на 4G92 на 4та и 5та генерация, съответно 113 и 90 коня? 2. На какъв принцип се управлява оборотомера на CJ? Направих една простотия и в общи линии "си забърсах", но оборотомера не движи. В смисъл, няма кой да му подаде сигнал, а не знам какъв трябва да е. Напрежение, ток, честота, друго? Не ми се експериментира безогледно, а нямам достатъчно време да го разучавам внимателно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 27 март 2013 Сподели Публикувано 27 март 2013 Абе Стефанаки , ,какво пак си ровил по колта?!Мисля,че няма разлика в кубиците на инжекторите,а сигнала за оборотомера не идвали от делкото?! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 март 2013 Сподели Публикувано 27 март 2013 При 5-та генерация сигнала идва от ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 Разлика в кубиците би трябвало да има. На външен вид се различават почти двойно, което все още не е гаранция, разбира се. Изхвърлих оригиналния комп на CJ-я и му набих един от първата серия на 4та генерация, с делкото. Такъв намерих набързо. С все делкото и машинката за оборотите (имат "лека" разлика в управлението). Колата си заработи перфектно на газ. На бензин обаче ... пълна скръб. Пали, в краен случай даже може да се кара, но само до най-близката газстанция и на не повече от 2000 оборота. И то трябва да си леко глух, да не ти скъса сърцето как реве от глад Мисля си, че компа подава импулси с дължина, съобразена с "неговите" си инжектори, а на Cj-ските това време просто не им стига доникъде. Естествено, малко по-нататък ще му накова правилния колектор с правилните инжектори, но ми стана любопитно колко все пак е разликата, че се усеща толкова сериозно. Оборотомера на CJ се управлява от компа, за съжаление няма как да премеря какво излиза. Вчера за косъм се разминахме с един колега, на чието Колтче можеше да се премери (горд съм от себе си, че спомогнах да избере именно Колт, а не някоя Корса и сега е много доволен, но това между другото). Не ми е проблем да му направя управление, просто не е лошо да знам предварително какво все пак се иска. В краен случай, в неделя ще го натисна полекичка, докато си признае, но риска да го прецакам си го има, а не ми се влиза в ненужни "филми". А с неработещ оборотомер си е чоглаво, все си мисля че е угаснала колата по светофарите. П.П. Наличния комп на колата биде изхвърлен поради неправилно засрещане на ЦО-то с кабела на ламбда сондата. Той и поначало си беше със собствено мнение по някои въпроси, но оня ден го довърших ... мир на процесора му... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 29 март 2013 Автор Сподели Публикувано 29 март 2013 Днес ми остана малко време, та позагледах по-внимателно оборотомера. Проблема е решен. Всъщност, проблем няма, оборотомера на практика се управлява от импулсите на датчика на КВ, класика. Просто иска един иневртиращ транзистор и всичко е цветя и рози. Остават инжекторите, но това ще е другата седмица май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.