пирин 03 Публикувано 22 февруари 2007 Сподели Публикувано 22 февруари 2007 Здравейте, приятели и Митсуманяци. От 11 години съм закрастен и карам само Митсубиши. Преди10 дни си докарах от Германия Спейс Вагон. Произведена е 96г. двигателя е 133к.с. 2000см. На оклоло 140 000 км. От два дни, ми светва лампата на таблото за ABS и не огасва. Когато запаля двигателя, лампичката угася и след десеттина секунди светва отново и остава така. Погледнах за спирачна течност в казанчетата, открих три казанчета и във всички има достатъчно масло. Когато я карах на ход до България изминах 2000км. но лампичката не светваше. Обаче от два дни ме притеснява. МНого ще съм ви благодарен, ако дадете идеи и опит за проблема. За Колата бих казал, че съм очарован. Върви като самолет, чиста, удобна, функционална, красива. То и няма как,... ТОВА Е МИТСУБИШИ! :first: Благодаря ви предварително. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 февруари 2007 Сподели Публикувано 22 февруари 2007 А накладки провери ли - да не са за смяна вече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пирин 03 Публикувано 23 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2007 Благодря за идеята, приятелю. Ще погледна още утре и ще пиша задължително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 23 февруари 2007 Сподели Публикувано 23 февруари 2007 Така и така си тръгнал да проверяваш провериси и датчиците и куплунзите на датчиците, ако имат окисляване е нормално електрониката да отчита грешки.Така и така това ще правиш - вземи и издухай със сгъстен въздух от вътретрешната страна главините със зъбчетата, че някой път застава някоя ръждива люспа и бърка бройката...Ако не свърши работа, поне няма да навреди :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пирин 03 Публикувано 27 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Проверих всичко до което успях да се добера. Свалих магнитните датчици, внимателно ги почистих. Бяха си добре на външен вид. По кабела стигнах под калника има една букса (връзка), която почистих. Но смея да твърдя, че японеца я е направил перфекно защитена от влага. Наклатките са почти нови, така, че няма да е и от това. Проверих и от двете страни по същия начин. Но лампичката продължава да свети. така че просто нямам идея какво може да и е. Спирачките са перфекни. МНого ми е интересно обаче как може да изпробвам, дали работи ABS-a въпреки, че свети лампата. (няма сняг в момента) Ще прикача една снимка на вагончето... :good: ( май нещо не се получи със снимката, ама карай) Ако някой има идеи за тази Светеща лампичка, ще съм ви благодарен. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2007 Сподели Публикувано 9 март 2007 Проверих всичко до което успях да се добера. Свалих магнитните датчици, внимателно ги почистих. Бяха си добре на външен вид. По кабела стигнах под калника има една букса (връзка), която почистих. Но смея да твърдя, че японеца я е направил перфекно защитена от влага. Наклатките са почти нови, така, че няма да е и от това. Проверих и от двете страни по същия начин. Но лампичката продължава да свети. така че просто нямам идея какво може да и е. Спирачките са перфекни. МНого ми е интересно обаче как може да изпробвам, дали работи ABS-a въпреки, че свети лампата. (няма сняг в момента) Ще прикача една снимка на вагончето... :good: ( май нещо не се получи със снимката, ама карай) Ако някой има идеи за тази Светеща лампичка, ще съм ви благодарен. :icon_bye:За да провериш дадчика, ти трябва осциоскоп, с който да измериш сигнала от дадчиците на всяко колело,това става като завъртиш гумата с ръка и гледаш осциолоскопа какво ще даде, тй трябва да е почти правоъгълен сигнал с някаква амплитуда и височина на импулса , примерно 5 волта или там кокото е, правилната работа на дадчика значи на равни интервали ширина и височина на импулса.......... така и на 4-те гуми и ако всичко е наред ,тогава търси проблема другаде :icon_blush: я блока за управление, я помпата , клапани и дадчиците на клапаните и т.н. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пирин 03 Публикувано 9 март 2007 Автор Сподели Публикувано 9 март 2007 Обещах да пиша за продължението на проблема с ABS-a. Ден преди да отида в сервиза да тестват компютъра на колата. Лампата ми угасна. Супер. Ама по хубавото беше че разбрах евентуалната причина на проблема. Когато се подаде контакт, и ключа се завърти леко към стартер тогава светва лапата ABS-a. И точно в този момент пречатква, някъкво реле над главата на водача. Близко до люка на тавана. Учуди ме, защо това реле се намира там. Така и не разбрах..., но се сетих че лампата ми всетна след като бях на Автомивка. А гуменото уплатнението на люка е леко закъсано. И евентоално се е намокрило нещо за да залъже компа. Предния ден карах с отворен люк и явно се е проветрило нещо и лампата вече не свети. Не искам пак да мокря люка за проверка но мисля че е от това. Малко смешно стечение на обстоятелствата, но това е... :icon_bye: Дано на някого му е полезна тази история. Искам да благодаря на всички, които се постараха да ми помогнат с идеи. :icon_clap: :icon_thumbup: С удоволствие ще се вклчвам и аз ако знам нещо. Успехи колеги! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.