Специални благодарности към теб, защото като гледам из клуба, се раздаваш безрезервно. А и определено има с какво да помогнеш. Искам да попитам колко приблизително би излезнала смяната с нов съединител. С качествен такъв? И съответно смяната с нови дискове и наклатки? Също се замислих и май е верно, че всичко ново( автомобили) се прави вече с някъкъв компромис в качеството. До скоро карах Лансер 82 год. Това беше кола без никъкви забележки. Как за 11 години нямаше проблеми със съединител. Нито пък със спирачните дискове, въпреки че не бяха вентилирани. И дори винаги съм я карал с накладки от "Алеко". Просто никъкви проблеми!.... А накрая преди да я бракувам, и маслото влизаше бензин и вървеше със светнала лампа за маслото. Защото се разреждаше като вода. И така не се предаде.. Двигателя си замина "честен", като последен в него е погледнал японеца, който го е сглобявал. Боята на старата кола си остана оригинална до края...., а боята на Вагона, като я гледам не ми харесва.. Ако не беше изгнил Лансера, още щеше да бяга. А сега имам не кола а самолет, ама... се обаждат такива абсурдни дефекти, които технологите и производителите отдавна не биха ги допускали, ако имат желание. Как може вентилиран диск на Митсубиши оригинален да се накриви. Аз без да съм инженер ще седна и ще измисля диск, с достатъчно добро охлаждане, това да не стане. Ама какво да се прави другите марки пък са още по зле. Само Хонда нареждам до Митсубиши.