Премини към съдържание

пирин 03

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

пирин 03's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Приятели, искам да попитам за номера на скоростната кутия на Спейс Вагон 96год. 2000куб. 133к.с. Той е на два реда, като горния ред е: f5M221XPXL A долния ред е TV1506. Въпросът ми е, че намерих кутия с разлика само в долния ред. Обаче незнам в какво се изразява разликата. А явно има такава. Имам шум в моята кутия и случайно видях вагонче за части. Което е обаче преди лифтинга от модела 96год. Вероятно е 94 - 95 год производство. Варианите са ми два или да сложа стара кутия. Или да сменя точно лагера, който прави проблема. Предпочитам нов лагер естествено. Ама незнам новия, да не е по фалшив от стария. А и къде ще го намеря в Русе. Днес трябва да разглобят моята кутия и да ми кажат, къде точно е проблема и ще бъда по конкретен. Благодаря ви предварително.
  2. Специални благодарности към теб, защото като гледам из клуба, се раздаваш безрезервно. А и определено има с какво да помогнеш. Искам да попитам колко приблизително би излезнала смяната с нов съединител. С качествен такъв? И съответно смяната с нови дискове и наклатки? Също се замислих и май е верно, че всичко ново( автомобили) се прави вече с някъкъв компромис в качеството. До скоро карах Лансер 82 год. Това беше кола без никъкви забележки. Как за 11 години нямаше проблеми със съединител. Нито пък със спирачните дискове, въпреки че не бяха вентилирани. И дори винаги съм я карал с накладки от "Алеко". Просто никъкви проблеми!.... А накрая преди да я бракувам, и маслото влизаше бензин и вървеше със светнала лампа за маслото. Защото се разреждаше като вода. И така не се предаде.. Двигателя си замина "честен", като последен в него е погледнал японеца, който го е сглобявал. Боята на старата кола си остана оригинална до края...., а боята на Вагона, като я гледам не ми харесва.. Ако не беше изгнил Лансера, още щеше да бяга. А сега имам не кола а самолет, ама... се обаждат такива абсурдни дефекти, които технологите и производителите отдавна не биха ги допускали, ако имат желание. Как може вентилиран диск на Митсубиши оригинален да се накриви. Аз без да съм инженер ще седна и ще измисля диск, с достатъчно добро охлаждане, това да не стане. Ама какво да се прави другите марки пък са още по зле. Само Хонда нареждам до Митсубиши.
  3. Здравейте, приятели имам питане относно съединителя на моето вагонче. От 5 месеца го имам и от самото начало има характерно претръпване при потегляне и при заден ход. На другите предваки разбираемо почти не се усеща. При старите автомобили това е характерен признак за нерегулирани палци на притискателния диск. Да ама при старото ми Мистсубиши съединителят му беше с множество пластини (заместващи трите палеца). Та камо ли Wagon 96г. да бъде с палци. Напредстава нямам какъв е сегашния ми съединител. Предполагам, че обяснението е просто. И ще съм ви благодарен ако някой сподели опит. Казаха ми, че в Германия съединителят е смянян. Друго което забелязвам, но вие често го споменавате е вибрациите при висока скорост в спирачните дискове. В градско каране не се усеща обаче. Страх ме е да ги дам на стругар. Иначе колата е върхът :icon_thumbup:
  4. Обещах да пиша за продължението на проблема с ABS-a. Ден преди да отида в сервиза да тестват компютъра на колата. Лампата ми угасна. Супер. Ама по хубавото беше че разбрах евентуалната причина на проблема. Когато се подаде контакт, и ключа се завърти леко към стартер тогава светва лапата ABS-a. И точно в този момент пречатква, някъкво реле над главата на водача. Близко до люка на тавана. Учуди ме, защо това реле се намира там. Така и не разбрах..., но се сетих че лампата ми всетна след като бях на Автомивка. А гуменото уплатнението на люка е леко закъсано. И евентоално се е намокрило нещо за да залъже компа. Предния ден карах с отворен люк и явно се е проветрило нещо и лампата вече не свети. Не искам пак да мокря люка за проверка но мисля че е от това. Малко смешно стечение на обстоятелствата, но това е... :icon_bye: Дано на някого му е полезна тази история. Искам да благодаря на всички, които се постараха да ми помогнат с идеи. :icon_clap: :icon_thumbup: С удоволствие ще се вклчвам и аз ако знам нещо. Успехи колеги! :good:
  5. Проверих всичко до което успях да се добера. Свалих магнитните датчици, внимателно ги почистих. Бяха си добре на външен вид. По кабела стигнах под калника има една букса (връзка), която почистих. Но смея да твърдя, че японеца я е направил перфекно защитена от влага. Наклатките са почти нови, така, че няма да е и от това. Проверих и от двете страни по същия начин. Но лампичката продължава да свети. така че просто нямам идея какво може да и е. Спирачките са перфекни. МНого ми е интересно обаче как може да изпробвам, дали работи ABS-a въпреки, че свети лампата. (няма сняг в момента) Ще прикача една снимка на вагончето... :good: ( май нещо не се получи със снимката, ама карай) Ако някой има идеи за тази Светеща лампичка, ще съм ви благодарен. :icon_bye:
  6. Благодря за идеята, приятелю. Ще погледна още утре и ще пиша задължително.
  7. Здравейте, приятели и Митсуманяци. От 11 години съм закрастен и карам само Митсубиши. Преди10 дни си докарах от Германия Спейс Вагон. Произведена е 96г. двигателя е 133к.с. 2000см. На оклоло 140 000 км. От два дни, ми светва лампата на таблото за ABS и не огасва. Когато запаля двигателя, лампичката угася и след десеттина секунди светва отново и остава така. Погледнах за спирачна течност в казанчетата, открих три казанчета и във всички има достатъчно масло. Когато я карах на ход до България изминах 2000км. но лампичката не светваше. Обаче от два дни ме притеснява. МНого ще съм ви благодарен, ако дадете идеи и опит за проблема. За Колата бих казал, че съм очарован. Върви като самолет, чиста, удобна, функционална, красива. То и няма как,... ТОВА Е МИТСУБИШИ! :first: Благодаря ви предварително. :icon_bye:
×
×
  • Създаване...