Celeborn Публикувано 16 март 2013 Сподели Публикувано 16 март 2013 (редакция) Колеги, имам малко странен проблем с бутоните на волана в Outlander-а (Instyle+ 2008г.)Прекалено често, задържайки за повече от секунда копчето за увеличаване на музиката все едно съм натиснал бутонът за гласови команди на Bluetooth модула. Почва да си говори, да иска да задавам команди и т.н. Няма значение дали в този момент има регистриран pair-нат телефон или не. Друг път, пък, същото копче за увеличаване всъщност започва да намалява звука (обратното при другото копче не се случва, т.е. проблемът е само в горното - това са увеличаване). С Volume бутоните от централния панел няма проблеми, когато това стане. Бутоните Prev/Next (< / >) на волана също не са ми давали проблем.И двете неща се оправят от самосебе си след някакво време или след изключване от контакт и повторно пускане. Някакви идеи къде да търся проблема? Не знам дали е софтуерно или проблем във връзката до бутона... Редактирано 16 март 2013 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2013 Сподели Публикувано 16 март 2013 Колеги, имам малко странен проблем с бутоните на волана в Outlander-а (Instyle+ 2008г.)Прекалено често, задържайки за повече от секунда копчето за увеличаване на музиката все едно съм натиснал бутонът за гласови команди на Bluetooth модула. Почва да си говори, да иска да задавам команди и т.н. Няма значение дали в този момент има регистриран pair-нат телефон или не. Друг път, пък, същото копче за увеличаване всъщност започва да намалява звука (обратното при другото копче не се случва, т.е. проблемът е само в горното - това са увеличаване). С Volume бутоните от централния панел няма проблеми, когато това стане. Бутоните Prev/Next (< / >) на волана също не са ми давали проблем.И двете неща се оправят от самосебе си след някакво време или след изключване от контакт и повторно пускане. Някакви идеи къде да търся проблема? Не знам дали е софтуерно или проблем във връзката до бутона...Софтуерен проблем е това, бърка комуникацията на модула във волана....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DradonX Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 При мен прави абсолютно същия проблем. Аутлендър 2008. Само че е доста рядко и за момента не съм се занимавал с проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 24 април 2013 Сподели Публикувано 24 април 2013 а как да си сверя часовника ,по точно как да запаметя зададения час ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaMаB Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 И двете неща се оправят от самосебе си след някакво време или след изключване от контакт и повторно пускане. Някакви идеи къде да търся проблема? Не знам дали е софтуерно или проблем във връзката до бутона... Да се включа и аз с 2-3 такива вклювания от последният месец. Като при мен и изключване от контакт не помага. За момента единствено се оправя само след превклюване на MODE бутона. Софтуерен проблем е това, бърка комуникацията на модула във волана....... A идея дали има решение с ъпдейт на софтуер или подмяна на нещо? Имам чувството и, че се получава ако натискам копчета при завъртян волан. Има ли лентов кабел, който може да създава проблеми от усукване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 7 август 2013 Автор Сподели Публикувано 7 август 2013 (редакция) XaMаB, мисля че се ориентираш правилно за кабела. След оригиналния ми пост се позачетох из out-club.ru и всички хора с подобни проблеми там казват, че те са се разрешили след смяната на лентовия кабел вътре във волана. Принципно номерът на цялата част е 8619A018 (ползва се в доста модели след 2006), но може да се замени и само лентовия кабел (стига да се открие подходящ), тъй като той се протрива/смачква. Аз по една или друга причина още не съм се занимавал да направя тази продецура, а и малко ме е шубе да пипам сам около еърбега, но възнамерявам в близките месеци да я свърша тази работа.Цената на оригниалната част трябва да е към 120-150 лева, но излиза, че има и други алтернативи от различни модели, някои дори с по-добър вътрешен дизайн (така че да не се протрива). http://cdn.mkimg.carview.co.jp/minkara/note/000/001/315/126/1315126/p1.jpg Редактирано 7 август 2013 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaMаB Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Последната седмица навъртях 3500 км и успя да ми се случи още три пъти. Сам не смея да се захвана, но май ще се разтърся за кабел и да търся къде да го сменят, че започна много често да се случва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.