san4o pansa Публикувано 11 март 2013 Сподели Публикувано 11 март 2013 Здр,на всички!Преди време бях пуснал тема за конденз в багажника.Е,открих причината-удар отзад!Гредичката,която държи бронята е понесла удара и е поизкривила точковите заварки отвътре,даже бронята се държи на 4 болта,а трябва да са доста повече.Проблема с влагата май ще го реша,но ми се иска тая греда да я сменя и да прихвана бронята както трябва.Въпроса ми е: Става ли от хеч на седан и к'ви пари е?Просто не намирам седан за части,а и повечето пишат седан,а то е хеч!!!Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Базикчо Публикувано 11 март 2013 Сподели Публикувано 11 март 2013 Можеш ли да покажеш на снимка тази греда ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 На мен ми изглежда доста сложно. Калници,капак, стъкло, стопове , всички ламарини отзад. Май ще ти излезе по-евтино да смениш колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 12 март 2013 Автор Сподели Публикувано 12 март 2013 На мен ми изглежда доста сложно. Калници,капак, стъкло, стопове , всички ламарини отзад. Май ще ти излезе по-евтино да смениш колата. Хахах,колега или съм се изказал неправилно или ти не си ме разбрал...Няма да си режа задницата и да слагам друга!!!Ако беше някой Ренде за 400лв бих,ноо каризмата....не не...Гредата искам да сменя,която държи бронята на цели 11 места!!!Че въпроса ми беше дали на хечбек и седан са еднакви гредите???Защото има повече хечбеци за части отколкото седани... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 (редакция) Това е така наречената основа на бронята....Състои се от три части, една централна и две странични към калниците. Хванати са с болтчета 6мм. Може би за твое щастие централната задна част е еднаква и при седан и при хечбека. Оригиналното номерче е MB885061. Редактирано 12 март 2013 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 12 март 2013 Автор Сподели Публикувано 12 март 2013 Това е така наречената основа на бронята....Състои се от три части, една централна и две странични към калниците. Хванати са с болтчета 6мм. Може би за твое щастие централната задна част е еднаква и при седан и при хечбека. Оригиналното номерче е MB885061. Мерси,Милене!По принцип предималко "побългарих" пластмасовите уши на бронята(5 на брой),който от удара са останали на гредичката.И утре ще видя ако съм силиконирал както трябва и не сълзи отвътре,слагам бронята...М/удругото много агресивна изглежда така,без броня..Наострена...Но нещо не мога да прикача снимки...Уж е 40кб пък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 13 март 2013 Сподели Публикувано 13 март 2013 Хх-а, ами карай без броня колега!...А иначе и при мене аналогичен случай- леко ударче отзад от бившата собственичка, леко отворен шев, но неее не конденз в багажника, -цяла локва в краката на шофьора и на пасажера зад него!...Прединфарктно състояние...Няма да обяснявам как проследих поточето от предната седалка до левия стоп- Кама сутра я знаете! А отвън колегата полива с маркуча...Е, след това силикониране, проба пак силикон и...подсушаване!! УСПЕХ колега!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 март 2013 Автор Сподели Публикувано 13 март 2013 Хх-а, ами карай без броня колега!...А иначе и при мене аналогичен случай- леко ударче отзад от бившата собственичка, леко отворен шев, но неее не конденз в багажника, -цяла локва в краката на шофьора и на пасажера зад него!...Прединфарктно състояние...Няма да обяснявам как проследих поточето от предната седалка до левия стоп- Кама сутра я знаете! А отвън колегата полива с маркуча...Е, след това силикониране, проба пак силикон и...подсушаване!! УСПЕХ колега!! Ауууу...Твоя случай е по-фрапиращ.Точно от тези шевове тече,най-малко от 7 места.При мен-локва в коритото...мокро киче,инструменти,тубата прогизнала....нз нз...Тези „шевове” ми се струват доста калпави,плътно ламарина до ламарина,няма дупка,но тече...Днес е третия ден от процедурата.Силикона нещо не ми помогна,пак беше текло вчера.Купих лепило Moment fix за пистолета иии свърши перфектна работа,хваща и на мокро.Утре продължавам...Оффф! П.СЦена на тази греда-основата на бронята? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 март 2013 Сподели Публикувано 13 март 2013 Моита е с три здрави удара отзад......При втория удар ми бяха криви колинките и преговете под задните врати. В момента пак е ударена, задната маска е на пихтия, изпънал съм я само да си затварям капака........И вода нямам грам никъде, може и да изтича :D ама е факт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 март 2013 Автор Сподели Публикувано 13 март 2013 Моита е с три здрави удара отзад......При втория удар ми бяха криви колинките и преговете под задните врати. В момента пак е ударена, задната маска е на пихтия, изпънал съм я само да си затварям капака........И вода нямам грам никъде, може и да изтича :D ама е факт. Интересно...Да не би различните години да имат разлика в качеството на изработката???Моя удар е много лек- само долната част,където гредата влиза в купето са поизкривени...Нз от какво зависи... Чак не проумявам как влиза тая вода като отвън няма дупка или процеп,а вътре мухъл и теч.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 14 март 2013 Сподели Публикувано 14 март 2013 Забравих да спомена че ползвах силикон за улуци, мисля, че е на полиуретанова основа, а гредичката просто я пооформих с "управителя", ужасно е слаба!?.Как възстановявате ушенцата по самата броня? На мен са ми останали само тези отстрани... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 15 март 2013 Автор Сподели Публикувано 15 март 2013 Забравих да спомена че ползвах силикон за улуци, мисля, че е на полиуретанова основа, а гредичката просто я пооформих с "управителя", ужасно е слаба!?.Как възстановявате ушенцата по самата броня? На мен са ми останали само тези отстрани... Кой отстрани??Отстрани имаш по две щипки и по два болта-един кръстат горе до веждата и долу 10мм...Амии колега,моите 5те бяха здраво завити на гредичката,не на бронята.Ушите си личат къде са били на бронята.От ламаринена лайсна 3см широка направих Г-та,със същия наклон като на бронята.Прихванах ги с по 2 самонарезни(да не се въртят) към счупените уши.После ги залепих с Moment Fix към бронята,точно където са били...Вчера я сложих-големи мъки.Поизправих гредичката,но усукването навътре със самия багажник не позволи да прихвана с болтовете към гредата.Само единия дойде,а другите ги пристегнах със свински опашки.Да ви кажа стана бетон,не мърда!И без пролуки и луфтове...Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 16 март 2013 Сподели Публикувано 16 март 2013 Еее, браво колега дано "Момента"държи здраво!, аз май ще поизчакам да се позатопли времето,и тогава ще се заема с укрепването, че по каляската работя основно по време на работа... на Пампорово..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.