Премини към съдържание

Въпрос,колеги!


Препоръчано мнение

Здр,на всички!Преди време бях пуснал тема за конденз в багажника.Е,открих причината-удар отзад!

Гредичката,която държи бронята е понесла удара и е поизкривила точковите заварки отвътре,даже бронята се държи на 4 болта,а трябва да са доста повече.

Проблема с влагата май ще го реша,но ми се иска тая греда да я сменя и да прихвана бронята както трябва.

Въпроса ми е: Става ли от хеч на седан и к'ви пари е?Просто не намирам седан за части,а и повечето пишат седан,а то е хеч!!!

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда доста сложно. Калници,капак, стъкло, стопове , всички ламарини отзад. Май ще ти излезе по-евтино да смениш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда доста сложно. Калници,капак, стъкло, стопове , всички ламарини отзад. Май ще ти излезе по-евтино да смениш колата.

 

 

Хахах,колега или съм се изказал неправилно или ти не си ме разбрал...

Няма да си режа задницата и да слагам друга!!!Ако беше някой Ренде за 400лв бих,ноо каризмата....не не...

Гредата искам да сменя,която държи бронята на цели 11 места!!!

Че въпроса ми беше дали на хечбек и седан са еднакви гредите???Защото има повече хечбеци за части отколкото седани...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е така наречената основа на бронята....Състои се от три части, една централна и две странични към калниците. Хванати са с болтчета 6мм. Може би за твое щастие централната задна част е еднаква и при седан и при хечбека. Оригиналното номерче е MB885061.

post-473-067046000 1363117116_thumb.jpg

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е така наречената основа на бронята....Състои се от три части, една централна и две странични към калниците. Хванати са с болтчета 6мм. Може би за твое щастие централната задна част е еднаква и при седан и при хечбека. Оригиналното номерче е MB885061.

post-473-067046000 1363117116_thumb.jpg

 

 

Мерси,Милене!По принцип предималко "побългарих" пластмасовите уши на бронята(5 на брой),който от удара са останали на гредичката.И утре ще видя ако съм силиконирал както трябва и не сълзи отвътре,слагам бронята...

М/удругото много агресивна изглежда така,без броня..Наострена...Но нещо не мога да прикача снимки...Уж е 40кб пък?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хх-а, ами карай без броня колега!...А иначе и при мене аналогичен случай- леко ударче отзад от бившата собственичка, леко отворен шев, но неее не конденз в багажника, -цяла локва в краката на шофьора и на пасажера зад него!...Прединфарктно състояние...Няма да обяснявам как проследих поточето от предната седалка до левия стоп- Кама сутра я знаете! А отвън колегата полива с маркуча...Е, след това силикониране, проба пак силикон и...подсушаване!! УСПЕХ колега!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хх-а, ами карай без броня колега!...А иначе и при мене аналогичен случай- леко ударче отзад от бившата собственичка, леко отворен шев, но неее не конденз в багажника, -цяла локва в краката на шофьора и на пасажера зад него!...Прединфарктно състояние...Няма да обяснявам как проследих поточето от предната седалка до левия стоп- Кама сутра я знаете! А отвън колегата полива с маркуча...Е, след това силикониране, проба пак силикон и...подсушаване!! УСПЕХ колега!!

 

Ауууу...Твоя случай е по-фрапиращ.Точно от тези шевове тече,най-малко от 7 места.При мен-локва в коритото...мокро киче,инструменти,тубата прогизнала....нз нз...

Тези „шевове” ми се струват доста калпави,плътно ламарина до ламарина,няма дупка,но тече...Днес е третия ден от процедурата.Силикона нещо не ми помогна,пак беше текло вчера.Купих лепило Moment fix за пистолета иии свърши перфектна работа,хваща и на мокро.Утре продължавам...Оффф!

 

П.С

Цена на тази греда-основата на бронята?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моита е с три здрави удара отзад......При втория удар ми бяха криви колинките и преговете под задните врати. В момента пак е ударена, задната маска е на пихтия, изпънал съм я само да си затварям капака........И вода нямам грам никъде, може и да изтича :D ама е факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моита е с три здрави удара отзад......При втория удар ми бяха криви колинките и преговете под задните врати. В момента пак е ударена, задната маска е на пихтия, изпънал съм я само да си затварям капака........И вода нямам грам никъде, може и да изтича :D ама е факт.

 

 

Интересно...Да не би различните години да имат разлика в качеството на изработката???Моя удар е много лек- само долната част,където гредата влиза в купето са поизкривени...Нз от какво зависи... Чак не проумявам как влиза тая вода като отвън няма дупка или процеп,а вътре мухъл и теч..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че ползвах силикон за улуци, мисля, че е на полиуретанова основа, а гредичката просто я пооформих с "управителя", ужасно е слаба!?.Как възстановявате ушенцата по самата броня? На мен са ми останали само тези отстрани...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че ползвах силикон за улуци, мисля, че е на полиуретанова основа, а гредичката просто я пооформих с "управителя", ужасно е слаба!?.Как възстановявате ушенцата по самата броня? На мен са ми останали само тези отстрани...

 

Кой отстрани??Отстрани имаш по две щипки и по два болта-един кръстат горе до веждата и долу 10мм...

Амии колега,моите 5те бяха здраво завити на гредичката,не на бронята.Ушите си личат къде са били на бронята.От ламаринена лайсна 3см широка направих Г-та,със същия наклон като на бронята.Прихванах ги с по 2 самонарезни(да не се въртят) към счупените уши.После ги залепих с Moment Fix към бронята,точно където са били...

Вчера я сложих-големи мъки.Поизправих гредичката,но усукването навътре със самия багажник не позволи да прихвана с болтовете към гредата.Само единия дойде,а другите ги пристегнах със свински опашки.Да ви кажа стана бетон,не мърда!И без пролуки и луфтове...Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее, браво колега дано "Момента"държи здраво!, аз май ще поизчакам да се позатопли времето,и тогава ще се заема с укрепването, че по каляската работя основно по време на работа... на Пампорово..!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...