svet Публикувано 4 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Помпата се включва като дадеш на стартер и след това реле я поддържа включена като върнеш ключа след запалването. Така значи ток стига до нея само когато завърти стартера ката ли?Утре ще проверя.Благодаря колега :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Помпата се включва като дадеш на стартер и след това реле я поддържа включена като върнеш ключа след запалването.Не е така. Като дадеш контакт релето подава + към помпата за няколко секунди докато нагнети и прекъсва, като завъртиш стартера тогава релето пак започва да подава +. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Не е така. Като дадеш контакт релето подава + към помпата за няколко секунди докато нагнети и прекъсва, като завъртиш стартера тогава релето пак започва да подава +.Не на всички коли е така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 5 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Колеги днес подкарах :plane: :icon_thumbup: Всичко си дойде на мястото като сложих новата помпа.Сигнала стигна до помпата като завъртях стартера и колата си запали без проблем(нямаше как да знам че не стига сигнал до помпата когато колата е на контакт :icon_blush: )Благодаря на всички колеги отзовали се на моето нещастие :icon_dance: без ваша помощ нямаше да се справя :icon_thumbup: . Колкото до това ,защо изгоря релето"ключ през ток" предполагам че виновникът е този: http://tinypic.com/view.php?pic=66l0rq&s=6 http://tinypic.com/view.php?pic=167qheg&s=6 http://tinypic.com/view.php?pic=24qps7p&s=6 .Не можах да си обясня каква е причината за да се запали помпата,но да предположим че и е дошло времето :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Или че дълго време си карал с малко бензин и затова е заминала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Или че дълго време си карал с малко бензин и затова е заминала.Това е една от най честите причини, и аз мисля така, като гледам снимките ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 2 март 2013 Автор Сподели Публикувано 2 март 2013 Намери се каква е причината ми за всички болежки(дюзи,бензинова помпа,филтри и т.н и какво ли още не).Оказа се изгнила гърловина на тръбата за резервоар и оттам е вкарвало вода вътре.Голямо мазало беше вътре докато го изчистя.Сега искам да разбера тръбата към резервоара дали е еднаква при всички бензинови модели или има разлика?Благодаря ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 март 2013 Сподели Публикувано 2 март 2013 Еднакви са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 2 март 2013 Автор Сподели Публикувано 2 март 2013 Еднакви са.Благодаря колега! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.