mishaldo Публикувано 1 февруари 2013 Сподели Публикувано 1 февруари 2013 (редакция) Здравейте, от скоро притежавам Каризма 1.6 125 коня 2001 г.На метан нямам забележки - колата е супер. Но днеска докато стоях на едно място със запален автомобил, стрелката за температурата стигна почти до червеното - тръгнах и след около 15 метра стрелката се върна по средата.Това нормално ли е и от какво може да бъде?И още едно нещо ме притесни - два пъти ми се случи при вкарване на втора при ниски обороти, нещо изпуква за 1 секунда, но като подам газ нищо....Това трябва ли да ме притеснява?Може ли да е от метана или какво може да е?И последен въпрос - скоро ще ми предстои обслужване.Къде да отида - от София съм.Благодаря предварително на всички които ще помогнат. Редактирано 1 февруари 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Но днеска докато стоях на едно място със запален автомобил, стрелката за температурата стигна почти до червеното - тръгнах и след около 15 метра стрелката се върна по средата.А провери ли, дали се включва перката на радиатора като е в червената зона или преди това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Сподели къде се намира изпарителя?Ако е по-високо от капачката на радиатора, вероятно имаш въздушен джоб.Има още едно за което се сещам - объркани маркучи за подгряването на изпарителя.Понякога казаджиите ги правят като с тетка съставят 2 потока на охлаждащата течност от което се появява склонноста да прегрява на малки обороти, и не само на малки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Здравейте, от скоро притежавам Каризма 1.6 125 коня 2001 г.На метан нямам забележки - колата е супер. Но днеска докато стоях на едно място със запален автомобил, стрелката за температурата стигна почти до червеното - тръгнах и след около 15 метра стрелката се върна по средата.Това нормално ли е и от какво може да бъде? Здрасти,колега!За темп. не се притеснявай...Попаднах в голямо задръстване,ама ууужас.Гледам стрелката бяга...Една две-три чертички преди червеното изгасих.Паля след 2 мин,пак там отива...Ляв мигач и докато тръгна възд. струя я охлади.заобиколих с 40 км,ама се бях уплашил...Майстори я гледаха,не откриват нищо...И един ден я оставих да работи на двора...стигна червеното,включи се перката и...открих ключа за палатката...Доста се стеснах,а то за нищо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Стрелката седи една идея преди половината на скалата....Всичко останало е ненормално, няма задръствания, няма нанадолнище, няма нанагорнище и тем подобни ситуации. Мръдне ли стрелката значи има проблем. На моита стрелката не е мръднала от това положение а има вече 12год. служба при мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Стрелката седи една идея преди половината на скалата....Всичко останало е ненормално, няма задръствания, няма нанадолнище, няма нанагорнище и тем подобни ситуации. Мръдне ли стрелката значи има проблем. На моита стрелката не е мръднала от това положение а има вече 12год. служба при мен. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМа твойта не е чипосвана, :P пък тази има чип (1.6 125 к.с.), :D да не говорим, че и метан нямаш . . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Стрелката седи една идея преди половината на скалата....Всичко останало е ненормално, няма задръствания, няма нанадолнище, няма нанагорнище и тем подобни ситуации. Мръдне ли стрелката значи има проблем. На моита стрелката не е мръднала от това положение а има вече 12год. служба при мен. Колега,няма как една кола да работи20-25мин(при вече загрят двигател) на 30 градуса по целзий,на място и да не загрее...То в такъв случай няма ти трябва перка за да я охлади...А за положението на стрелката си е така.Никога не минава средата.При мен беше единичен случай,пак казвам беше над 30 градуса...А на Паджеро 2.5 DI-D причината за загряване на мотора беше намалено ниво на антифриза.Положенията на стрелката е 1:1 с каризмата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.