f18 Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Здравейте,Интересувам се при годишното обслужване на автомобилна в БС, освен стандартните неща като смяна на масло, филтри и други консумативи, прави ли се нещо като пълен преглед на автомобила...В смисъл - да се огледат някои неща - окачване и др. и ако нещо е тръгнало да бъда сигнализиран ... Имате ли някакви впечатления?Знам че би трябвало да е така, но дали действително го правят?! Примерно накладки, амортисьори, ако са тръгнали (и аз неукия само пилот ;о) не мога да го установя първоначално), дали аджеба някой ще ме сигнализира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 По принцип, когато приемат автомобила, те питат дали имаш някакви оплаквания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 Здравейте,Интересувам се при годишното обслужване на автомобилна в БС, освен стандартните неща като смяна на масло, филтри и други консумативи, прави ли се нещо като пълен преглед на автомобила...В смисъл - да се огледат някои неща - окачване и др. и ако нещо е тръгнало да бъда сигнализиран ... Имате ли някакви впечатления?Знам че би трябвало да е така, но дали действително го правят?! Примерно накладки, амортисьори, ако са тръгнали (и аз неукия само пилот ;о) не мога да го установя първоначално), дали аджеба някой ще ме сигнализира?100% ще и направят преглед и ако има нещо не наред ще те питат дали да го сменят.Въпрос на избор е дали ще им кандисаш на цените или ще си я правиш някъде другаде.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 16 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2013 Да - ясно че ако имам оплакване ще им го кажа. Въпросът е ако нямам, обаче нещо е тръгнало ... т. е. дали (1) само сменят консумативите, които по книжка следва да се сменят на съответния пробег и толкова (2) или все пак, освен това, правят някакъв обстоен преглед - примерно окачване, накладки, амортисьори ... знам ли.Надявам се да е (2) - последния път като си оставих колата на такова обслужване, я обслужваха 4 часа?! - надявам се да не е просто изчаквала 3 часа и половина ... Че такива неща ми разправяха за сервиза на Шкода (оставяш служебната кола - взимаш, плащаш - в книжката пише сменен филтър примерно, всичко както си трябва - и после се оказва че изобщо не е бил сменяван и така няколко години).Доколко са точни и професионални в работата си - това ми е интересно или са просто нек'ви майстори, които отбиват номера джаста-праста. Примерно - правило ми е впечатление, че винаги след смяна на масло в БС - то е винаги малко над MAX. Като купих колата - беше малко под МАХ, както си трябва според мен. След това, колкото пъти сменях масло в БС (3 пъти) - винаги беше малко над MAX. A съм чел по документации (вярно за други коли) че маслото тр да е на щеката винаги м/у MIN и MAX, като не е добре да бъде над MAX, защото това в някои случаи може да повреди автомобила.В случая е съвсем малко, ама знам ли. Дано хората в БС знаят какво правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Поне докато си обслужвах колата там, ми преглеждаха всичко, и ако имаше нещо за смяна извън гаранционните неща или консумативите, които трябва да се сменят при определени километри задължително ми се обаждаше приемчика и ми искаше ОК да го правят. При мен се е случвало само с изгорели крушки на соповете и накладки. Други ремонти по време на гаранцията не са ми излизали.Все пак колата ми беше гаранционна, когато за да влезеш в сервиза си записвах час 1 седмица предварително, т.е. имаха много работа. Сега обаче не е така, съответно не знам какво е обслужването. Все пак ще споделя, че винаги ми оставяха сменените части и филтри в колата като гаранция, че са ми ги сменили наистина. Още се въргалят из гаража оригиналните накладки, които смених на 60к.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) - правило ми е впечатление, че винаги след смяна на масло в БС - то е винаги малко над MAX. Като купих колата - беше малко под МАХ, както си трябва според мен.Много правилно си забелязал! Този резултат е от сипването на количеството масло според вместимостта на двигателя.Поради тази причина винаги ги предупреждавам да ми сипят 4 литра, защото ми калкулират 5 литра и си плащам 5 литра, а сипват 4.5! Имам една неразпечатана бутилка масло, за да доливам при нужда. Това е за предпочитане вместо да ми избие някъде по двигателя. Обикновено като остареят семерингите на коляновия вал избива от там, а най-гадно е да избие към скоростната кутия. Да не говорим, че може да се опита да го изгори.Когато съм сменял масло и филтри в Дарс ауто, ме питат дали си искам старите. В Ратола също ще ти ги дадат, но в БС никога не са ме питали. И в Севлиево представителя на БС ме питаха и ми се обадиха да ме питат дали да ми долеят охладително течност. Редактирано 16 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 17 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2013 Все пак ще споделя, че винаги ми оставяха сменените части и филтри в колата като гаранция, че са ми ги сменили наистина. Още се въргалят из гаража оригиналните накладки, които смених на 60к. Само да вметна, че това не е гаранция че действително са ги сменили. Случаят със сервиза на Шкода, който за който писах е точно такъв - винаги са давали някаква стара уж сменена част - сменена обаче не от този автомобил!!Явно идеята е била че щом е служебна колата, никой няма да задълбава и от сервиза са си правили нек'ва схема ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 Само да вметна, че това не е гаранция че действително са ги сменили. Случаят със сервиза на Шкода, който за който писах е точно такъв - винаги са давали някаква стара уж сменена част - сменена обаче не от този автомобил!!Явно идеята е била че щом е служебна колата, никой няма да задълбава и от сервиза са си правили нек'ва схема ...То това е ясно, но няма как да влезеш на такъв сервиз я халето и да гледаш дали влагат нови части. И аз съм чувал за подобни схеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 (редакция) А най-страшната е да ти отвият пробката, да източат маслото и забравят да ти сипят масло. За капак забравят да сложат пробката и ти изкарват колата на паркинга като готова!!! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifКакво ли разстояние можеш да изминеш така? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Редактирано 17 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 18 януари 2013 Сподели Публикувано 18 януари 2013 По принцип те уведомяват за части , който не се покриват от гаранцията. Мое мнение , от личен опит с БС!!!В ратола при мен беше друго , отидох огледаха установиха проблема и след известно време смениха това което трябва . Благодаря на Любо от Ратола Пловдив , за упорството и съдействието . ПС Все пак живеем в България и всеки гледа се скатае. Най-добре ако ти кажат колата е ок , отиди някъде другаде не в официален дилър за контролно мнение , колата ти е гаранционна и си в правото да се възползваш от нея.Цените между БС и Ратола са доста различни почти с 40 процента по низки в полза на Ратола (относно консумативи) Накладки , дискове НЕ СИ ДЛЪЖЕН ДА СМЕНЯШ при дилъра , консумативите може да си ги сменяш кадето си изкаш ми отговори приемчика в Балкан Стар Пловдив и гаранцията остава , показа ми го някаде в книжката . Ставаше дума за дискове и накладки предни да се сменят гаранционно , отказаха , не се покриват консумативи от гаранцията съгласих се попитах ами маслото , филтрите те консуматив ли са ? отговор да , аз ами за какво да ти дам 600 лева на тебе , млъкна и не проговори повече.Дисковете и накладките си ги смених при приятел в сервиз и гаранцията не ми отпадна!Така ,че търсете си правата , прочетете си добре гаранцията , какво влиза и какво не , стига са ни лъгали !!!Хайде със здраве , че като се сетя и се ядосвам ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.