doctor_pepe Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Здравейте колеги!След щателно прочитане на всичко написано във форума по отношение на климатрониците на каризма ( в частност моята е 1.6 ,90к.с., 98г.),РЕШИХ и аз да почистя моя.Разглобих почистих филтъра(при мен е мателен) ,изсуших го и след това го монтирах.И започнаха проблемите.В студено време (-2 и надолу) изобщо не започва да духа НИКАКЪВ въздух.Когато колата загрее почти до нормална работна температура се включва и започва да си духа нормално топло.Температурата е настроена сега през зимата посточнно на 32 градуса.През цялото време на работа ми свети А/Р.Какво да направя,помогнете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Ако започне веднага да духа ще хванеш синузит, затова винаги духа след като позагрее малко /след като стрелката на водата мръдне леко нагоре/, а А/Р-то трябва да си свети. Това показва, че работи йонизатора, който си почистил. До колкото знам в много влажно време е възможно да започне да мига. Аз такова явление не съм забелязал. Относно духането ако искаш веднага да започва, натисни копчето за обдухване на предното стъкло! Тогава заработва и компресора на климатика и вентилатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doctor_pepe Публикувано 10 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2013 И да натисна копчето за обдухване на предното стъкло, ефект никакъв.Загрява си колата и чак тогава започва топлото.Преди да го почистя, пак не започваше веднага минаваха около 2,3, минути.Сега чакам около 9-10 мин докато започне да работи.Пробвал съм и на авто режим - няма и няма.Да не е от тази кутия на филтъра, която се вижда след махане на джабката и има жълт надпис с високо напрежение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 (редакция) Здравей.......това че си с климатроник ,не означава че си с печка.........топлото идва от охлаждащата течност на двигателя а не от климатроника , така че ......имаш топло когато ти загрее двигателя...........климатроник си е -автоматичен климатик......не знам как си ги вдигнал тия 32 градуса .При мен повече от 30 не мога да задам но ,като загрее колата и те са прекалено много .Сега в студа ,топлото почва след 7..10 минути работа на колата настройките са ми на ръчна работа ,снежинка да няма на дисплея ,няма смисъл да ти върти компресора!!!! Редактирано 10 януари 2013 от nako 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 И да натисна копчето за обдухване на предното стъкло, ефект никакъв.Загрява си колата и чак тогава започва топлото.Преди да го почистя, пак не започваше веднага минаваха около 2,3, минути.Сега чакам около 9-10 мин докато започне да работи.Пробвал съм и на авто режим - няма и няма.Да не е от тази кутия на филтъра, която се вижда след махане на джабката и има жълт надпис с високо напрежение.Ако до преди почистването си е било според теб наред, значи е хубаво да отвориш пак йонизатора , за да провериш да не си забравил някое кабелче да си виси свободно. Нещо не си събрал както трябва. Огледай го добре! Даже ако е необходимо зачисти местата,където контактуват отделните елементи! Надявам се, че всичко ще се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 От йонизатора няма как да започне да му духа топло ,климатроника си е само за охлаждане ..не и за отопление или по точно -регулира вентилатора и клапите за постигане на зададената температура......на охлаждане ,на отопление просто няма как да стане докато не загрее двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doctor_pepe Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Колеги ,някои знае ли къде се намира датчика от които взема информация климатроника за температурата на антифриза.Дали е вътре в радиаторчето или е около тръбите на двигателя.Ако някои знае ,много ще ми помогне.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doctor_pepe Публикувано 21 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2013 Колеги ,оправих проблема.Пуснах отделен кабел "+" само към вентилатора на климатроника,поставих преди него едно реле и един бушон 15 А и взех ток от чистачките(там бушона е 20 А).Така вече при даване на контакт,вентилатора започва да духа,за мое щастие мога и да го управлявам (увеличавам и спирам ,от таблото на климатроника).Засега ще пробвам така, да видим дали ще даде пробив системата.Ако има проблем пак ще го споделя.Но засега сложих карай на чакането вентилатора да започне да духа след загряване на колата до 90 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Колеги, искам да споделя един проблем с моя климатроник. Проблема е,че компресора работи и тръбата, която отива към купето става студена, но вътре в колата духа топло, все едно съм пуснал парно. Опитвах се да регулирам температурата, но си духа все едно и също тоест топло дори и горещо. Колата е Каризма 1.9TD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Sestrimski Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Провери клапата на парното,може да е заяла. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Проверих я, наистина е заяла и дори по лошо, немога да я мръдна, защото моторчето е изгоряло а ръчно като я въртя лостчето на клапата превърта и няма как да я мръдна обратно. Кофти работа, май ще се печа в колата си това лято........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Базикчо Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 Колега кажи кое моторче точно ти трябва аз имам всичко от климатроника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 Става въпрос за моторчето, което отваря и затваря клапата на парното тоест това в средата. Но проблема е, че дори да го сменя това моторче клапата въобще не може да се помръдне отвътре, защото самото лостче което я мести е счупено и клапата няма какво да я движи. Трябва да се стигне до мястото с радиатора на парното и клапата, което е адски трудна работа. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 3 Май 2013 Сподели Публикувано 3 Май 2013 Сетих се нещо друго по лесно: откачват се входящия и изходящия маркуч на парното и се снаждат двата, така се изолира парното, тъй като не постъпва антифриз в радиатора на парното. Мисля да го пробвам този вариант и ще споделя след това резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Направих го това нещо и резултата е положителен, няма парно и духа студено, но се получи нещо странно. Като пусна климатроника духа студено, а като го спра и прехвърля да духа само от вентилатора, духа същото студено както и при включен кликматик, откъде загриба този студен въздух след като климатика не върти, а навън е адска жега, има ли някой представ защо е така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 1 март 2018 Сподели Публикувано 1 март 2018 Колега ако случайно следиш темата още имам въпрос към теб. След като направи байпаса имашели някакъв проблем с инсталацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.