Gorin Публикувано 1 февруари 2007 Сподели Публикувано 1 февруари 2007 Здравейте,приятели ! От няколко дни имам проблем със съединителя. Видях, че няма спирачна течност и долях. Трябва ли да се обезвъздушава, защото трябвя да натисна педала 2 пъти за да мога да включа на първа. Другите предавки нормално включва, но често като го натисна, няма налягане в самия педял. Предварително благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 :mitsu-smiley: Не мисля, че спирачната течност има нещо общо с превключването на предавките. Възможно е да имаш проблем със скоростната кутия или съединителя, но те не са свързани със спирачната течност. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 2 февруари 2007 Сподели Публикувано 2 февруари 2007 Здравейте,приятели ! От няколко дни имам проблем със съединителя. Видях, че няма спирачна течност и долях. Трябва ли да се обезвъздушава, защото трябвя да натисна педала 2 пъти за да мога да включа на първа. Другите предавки нормално включва, но често като го натисна, няма налягане в самия педял. Предварително благодаря ! По този проблем аз мисля, че ще е необходимо да се обезвъздушава системата. Явно доста е било паднало нивото на течноста преди да долееш и като е взело въздух - затова трябва едва ли не да се натисне /напомпи/ два пъти за да може да отдели. Явно затова трудно включва на първа- защото не може да отдели добре при натискане. Ако има въздух то при натискане педала ще е по мек от обикновено. А възможно е да има необходимост и от промиване на системата и да се подмени с нова спирачна течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 2 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2007 По този проблем аз мисля, че ще е необходимо да се обезвъздушава системата. Явно доста е било паднало нивото на течноста преди да долееш и като е взело въздух - затова трябва едва ли не да се натисне /напомпи/ два пъти за да може да отдели. Явно затова трудно включва на първа- защото не може да отдели добре при натискане. Ако има въздух то при натискане педала ще е по мек от обикновено. А възможно е да има необходимост и от промиване на системата и да се подмени с нова спирачна течност. Благодаря ви за информацията. Педала е невероятно мек при първото натискане. При второто се оправя. Не зная откъде да изпусна въздуха. Течността когато долях бе почти до гумичката. Като натискам педала течността от казанчето не се движи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 4 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2007 Провери си помпата и цилиндъра (долния на съединителя), обикновенно проблема е в цилиндъра който движи вилката на съединителя. Оправих го ! На самата помпа има обезвъздушител. Изпуснах въздуха и всичко е ОК ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivy Публикувано 5 февруари 2007 Сподели Публикувано 5 февруари 2007 Оправих го ! На самата помпа има обезвъздушител. Изпуснах въздуха и всичко е ОК ! :icon_thumbup: Браво на теб! Радвам се, че си отстранил проблема. Аз имах подобен, но при мен се оправи само със сипването на спирачна течност...поне така казаха майсторите, защото аз нищо не разбирам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 4 март 2007 Сподели Публикувано 4 март 2007 значи и аз тази вечер имах проблем със съединителя на Галанта ми. Изведнъж омекна и дори и да помпам пак си е същия. Включването на скоростите е трудно, но все пак като го натискам се включват скоростите иначе без да го натисна не мога да превключвам. Имам течност в казанчето, но не знам какво стана. Особено много трудно включва на първа - ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да напише :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 март 2007 Admin Сподели Публикувано 4 март 2007 Изпуска ти гумичка от някоя от двете помпи. Трябва да си ги оправиш при Пламен. Препоръчва се от Хюндай. На половин цена са и са много качествени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 4 март 2007 Сподели Публикувано 4 март 2007 Изпуска ти гумичка от някоя от двете помпи. Трябва да си ги оправиш при Пламен. Препоръчва се от Хюндай. На половин цена са и са много качествени. благодаря за бързия отговор. Все пак до някъде ме успокои, защото си мислех, че може и да е някой от дисковете на съединителя. Аз вече написах ЛС на Пламен... Не знам само дали има опасност да карам така или не :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 март 2007 Admin Сподели Публикувано 4 март 2007 Ако караш така ще счупиш синхронизаторите и после лошо. :icon_n_headache: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oscar Публикувано 13 март 2007 Сподели Публикувано 13 март 2007 На лансера ми се чува едно свирене като отпускам съединителя при потегляне, казват че може да е от аксиалния лагер или от изтъркан феродов диск и не знам какво да сменям.Моля помогнете.Търся и скоростна кутия(ръчна) за лансер 88г двигателя е 4G15 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garny Публикувано 13 март 2007 Сподели Публикувано 13 март 2007 На лансера ми се чува едно свирене като отпускам съединителя при потегляне, казват че може да е от аксиалния лагер или от изтъркан феродов диск и не знам какво да сменям.Моля помогнете.Търся и скоростна кутия(ръчна) за лансер 88г двигателя е 4G15Ти видя ли и в тая тема за виенеАко е подобно и му намериш цаката, задължително пиши там, моля!На мен последно ми излязоха и с теория за сервото на волана. От Виликар предположиха, че не е страшно и мога да си карам така докато не зачестее или се задълбочи звука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pesheff Публикувано 8 юни 2007 Сподели Публикувано 8 юни 2007 Здравейте,Имам малък проблем със съединителя на Галанта ми (модела е ЕА2А 4G 63 - '97г.). Трябва да го натисна плътно до долу за да превключа леко предавките. Поразрових из форума и намерих различни мнения и препоръки. Дали да опитам да регулирам отделянето както беше препоръчал DJ Tymbi тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...p;hl=съединителМоже ли да е от остаряване и износване на гумичките. Не съм много на ясно и изобщо не съм специалист, просто изчетох доста мнения из форума та се чудя какво да предприема. А е доста неприятно и ме е страх да не повредя скоростите, щото понякога не се напъвам много да го натискам и леко прехъркват или влизат трудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юни 2007 Сподели Публикувано 9 юни 2007 Здравейте,Имам малък проблем със съединителя на Галанта ми (модела е ЕА2А 4G 63 - '97г.). Трябва да го натисна плътно до долу за да превключа леко предавките. Поразрових из форума и намерих различни мнения и препоръки. Дали да опитам да регулирам отделянето както беше препоръчал DJ Tymbi тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...p;hl=съединителМоже ли да е от остаряване и износване на гумичките. Не съм много на ясно и изобщо не съм специалист, просто изчетох доста мнения из форума та се чудя какво да предприема. А е доста неприятно и ме е страх да не повредя скоростите, щото понякога не се напъвам много да го натискам и леко прехъркват или влизат трудно.Действай.......... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.