Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със съеденителя.


Gorin

Препоръчано мнение

Здравейте,приятели ! От няколко дни имам проблем със съединителя. Видях, че няма спирачна течност и долях. Трябва ли да се обезвъздушава, защото трябвя да натисна педала 2 пъти за да мога да включа на първа. Другите предавки нормално включва, но често като го натисна, няма налягане в самия педял. Предварително благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Не мисля, че спирачната течност има нещо общо с превключването на предавките. Възможно е да имаш проблем със скоростната кутия или съединителя, но те не са свързани със спирачната течност. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,приятели ! От няколко дни имам проблем със съединителя. Видях, че няма спирачна течност и долях. Трябва ли да се обезвъздушава, защото трябвя да натисна педала 2 пъти за да мога да включа на първа. Другите предавки нормално включва, но често като го натисна, няма налягане в самия педял. Предварително благодаря !

 

По този проблем аз мисля, че ще е необходимо да се обезвъздушава системата. Явно доста е било паднало нивото на течноста преди да долееш и като е взело въздух - затова трябва едва ли не да се натисне /напомпи/ два пъти за да може да отдели. Явно затова трудно включва на първа- защото не може да отдели добре при натискане. Ако има въздух то при натискане педала ще е по мек от обикновено. А възможно е да има необходимост и от промиване на системата и да се подмени с нова спирачна течност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По този проблем аз мисля, че ще е необходимо да се обезвъздушава системата. Явно доста е било паднало нивото на течноста преди да долееш и като е взело въздух - затова трябва едва ли не да се натисне /напомпи/ два пъти за да може да отдели. Явно затова трудно включва на първа- защото не може да отдели добре при натискане. Ако има въздух то при натискане педала ще е по мек от обикновено. А възможно е да има необходимост и от промиване на системата и да се подмени с нова спирачна течност.

Благодаря ви за информацията. Педала е невероятно мек при първото натискане. При второто се оправя. Не зная откъде да изпусна въздуха. Течността когато долях бе почти до гумичката. Като натискам педала течността от казанчето не се движи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си помпата и цилиндъра (долния на съединителя), обикновенно проблема е в цилиндъра който движи вилката на съединителя.

Оправих го ! На самата помпа има обезвъздушител. Изпуснах въздуха и всичко е ОК ! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправих го ! На самата помпа има обезвъздушител. Изпуснах въздуха и всичко е ОК ! :icon_thumbup:

 

Браво на теб! Радвам се, че си отстранил проблема. Аз имах подобен, но при мен се оправи само със сипването на спирачна течност...поне така казаха майсторите, защото аз нищо не разбирам :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

значи и аз тази вечер имах проблем със съединителя на Галанта ми. Изведнъж омекна и дори и да помпам пак си е същия. Включването на скоростите е трудно, но все пак като го натискам се включват скоростите иначе без да го натисна не мога да превключвам. Имам течност в казанчето, но не знам какво стана. Особено много трудно включва на първа - ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да напише :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Изпуска ти гумичка от някоя от двете помпи. Трябва да си ги оправиш при Пламен. Препоръчва се от Хюндай. На половин цена са и са много качествени. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска ти гумичка от някоя от двете помпи. Трябва да си ги оправиш при Пламен. Препоръчва се от Хюндай. На половин цена са и са много качествени. :)

благодаря за бързия отговор. Все пак до някъде ме успокои, защото си мислех, че може и да е някой от дисковете на съединителя. Аз вече написах ЛС на Пламен... Не знам само дали има опасност да карам така или не :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ако караш така ще счупиш синхронизаторите и после лошо. :icon_n_headache:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На лансера ми се чува едно свирене като отпускам съединителя при потегляне, казват че може да е от аксиалния лагер или от изтъркан феродов диск и не знам какво да сменям.Моля помогнете.Търся и скоростна кутия(ръчна) за лансер 88г двигателя е 4G15

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На лансера ми се чува едно свирене като отпускам съединителя при потегляне, казват че може да е от аксиалния лагер или от изтъркан феродов диск и не знам какво да сменям.Моля помогнете.Търся и скоростна кутия(ръчна) за лансер 88г двигателя е 4G15

Ти видя ли и в тая тема за виене

Ако е подобно и му намериш цаката, задължително пиши там, моля!

На мен последно ми излязоха и с теория за сервото на волана. От Виликар предположиха, че не е страшно и мога да си карам така докато не зачестее или се задълбочи звука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

Имам малък проблем със съединителя на Галанта ми (модела е ЕА2А 4G 63 - '97г.). Трябва да го натисна плътно до долу за да превключа леко предавките. Поразрових из форума и намерих различни мнения и препоръки. Дали да опитам да регулирам отделянето както беше препоръчал DJ Tymbi тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...p;hl=съединител

Може ли да е от остаряване и износване на гумичките. Не съм много на ясно и изобщо не съм специалист, просто изчетох доста мнения из форума та се чудя какво да предприема. А е доста неприятно и ме е страх да не повредя скоростите, щото понякога не се напъвам много да го натискам и леко прехъркват или влизат трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам малък проблем със съединителя на Галанта ми (модела е ЕА2А 4G 63 - '97г.). Трябва да го натисна плътно до долу за да превключа леко предавките. Поразрових из форума и намерих различни мнения и препоръки. Дали да опитам да регулирам отделянето както беше препоръчал DJ Tymbi тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...p;hl=съединител

Може ли да е от остаряване и износване на гумичките. Не съм много на ясно и изобщо не съм специалист, просто изчетох доста мнения из форума та се чудя какво да предприема. А е доста неприятно и ме е страх да не повредя скоростите, щото понякога не се напъвам много да го натискам и леко прехъркват или влизат трудно.

Действай.......... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...