Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

garny

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    Lancer 1.5 GLXI 1991
  • Интереси
    Компютри

garny's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. garny

    Странно кратко виене

    Колега, благодаря за отзива в темата. Ще ми се да те питам за още някои подробности. От къде намери скоростна кутия на старо? Пишеш, че си отишъл със скоростна кутия, но не става ясно дали са ти я монтирали или не. Единствено разбирам, че на съединителя са ти подменили дисковете. Интересно още, как така различните майстори с различни цени са дали. Там съм ходил 3 пъти и всеки път ми казват отиваш на еди кой си стенд и после плащам в стаичката. Последно, като резултат от смяната премахна ли се онзи досаден шум? Благодаря още веднъж
  2. Ами според мен тия работи дето си ги писал изобщо не са за кеф. Ти къде си карал с 5км/ч? Що не отиде да ти проверят компресия в някой сервиз? Щом ти играят оборотите, осбено видимо, значи големи проблеми. А пък и това със скърцането може да се окаже фатално. Чудно ми е за какви пари си намери такъв звяр. И като ще ходиш пред КАТ виж тук
  3. И на женския пазар жилетките са по 3лв. По отношение на простотията в КАТ мога още да допълня, че тая машина за пари е така устроена, че да пълни гушите на Стопанска Инвестиционна Банка. Всеки, който наскоро е минал няма начин да не забележи по колко пъти те карат да ходиш да плащаш на касата. Въпреки, че повечето, ако не всички процедури, са с ясна такса служителите зад гишетата изискват на всяка една стъпка представянето на бележка за предишно плащане. По този начин гишетата на СИ Банк прибират по 2лв за всеки превод в БНБ, където се оказва сметката на КАТ. Обърнете внимание още, че гишета на други банки няма наоколо. И така вместо с един превод да се приключи ходенето на каса и размотаването, служителите на КАТ допълнително затормозяват процеса на регистрация. Въпреки репоратжа за корупцията в КАТ, при който там бяха заловени хора, които събират "такса за ускорено преминаване на преглед", аз лесно можех да идентифицирам новият човек в схемата. Той, обаче очевидно работи само с "проверени" хора. Тези хора с лекота минават на завоя в КАТ след като са подминали като пътна ограда редящите се колони коли. За минаването в КАТ мога да посоча няколко тънки момента: 1) По възможност отидете двама души. Вторият трябва поне да може да пали, кара на 1-ва до 10м и гаси колата, докато вие си оправяте документите. Той е и много важен, като излезете от канала, щото после трябва да седи на паркинга в колата. Копелетата вдигат наред въпреки, че им е пределно ясно за какво става дума. 2) Отидете много рано. В 6:00-6:20 може да попаднете още на завоя преди бариерите 3) По късно изобщо не се опитвайте да влезете от входа откъм спирката на 413 (там пускат само лични хора). Отидете направо откъм следствена служба. Там се редят простосмъртните 4) Никога не избирайте вътрешна колона на редене преди завоя, защото не можете да реагирате, ако се освободи място от "познати" 5) Оглеждайте колите около себе си. Забележете кои идиоти тичат напред назад, когато се придвижват колоните. Ако попаднете зад такъв ще загубите ценно време, когато влезе при гишетата за зявление или се забави по някоя друга причина 6) Веднъж попаднали зад завоя се бутайте в десните колони, щото колкото по-наляво толкова повече чакане и разправии за място пред канал. 7) Не пропускайте плащането за канал, ще трябва после да се връщате от третите гишета. И най-кофти е да ти го кажат на самото гише след като си чакал 40мин. 8) след канала, на последната опашка, избягвайте да се редите зад хора с номера, особено с повече от два номера в ръка. Обикновенно техните документи много се бавят
  4. garny

    Търся скоростна кутия

    вижте пък аз на какво попаднах по въпроса в една статия "При по-стари модели скоростната кутия може да вие леко, но това е по-скоро "козметичен" дефект, който пречи само на чувствителните уши. При лоша поддръжка от предишния собственик може да очаквате прекъсване на двигателя, дължащо се на износени свещи, или пропускаща ток дистрибуторна капачка". Моля за коментар
  5. garny

    Проблем със съеденителя.

    Ти видя ли и в тая тема за виене Ако е подобно и му намериш цаката, задължително пиши там, моля! На мен последно ми излязоха и с теория за сервото на волана. От Виликар предположиха, че не е страшно и мога да си карам така докато не зачестее или се задълбочи звука.
  6. garny

    Летни гуми

    Малко се измести идеята на темата, ама какво да се прави... Целта ми беше да чуя скорошните проучвания на тема летни гуми на колеги От отговора на jamano и връзката към съответната тема разбрах, че за предпочитане са гумите със зададена посока на движение, а още по-добре асиметрични. От описаните в статията почти никой модел няма 175/70R13 освен Continental EcoContact3 все пак скъпичка за 4бр. Намерих едни Fulda Diadem Linero, обаче които са с насоченост и доста добра цена. Двуомя се между тях 4бр Fulda или 2бр Barum Briliantis и 2бр Continental EcoContact3 (с 20лв повече от 1 вариант
  7. garny

    Летни гуми

    А ти с какъв размер си? 155 ли? Щото моите джанти изискват 175/70R13 (такива са ми зимните гуми). Може и да бъркам, ама едва ли мога да сложа нещо друго. За моя Lancer размерите по каталог AutoData са 175/70R13, 185/65R14 и 195/65R14 (резервната е 155....)
  8. garny

    Летни гуми

    175/70R13 82 Предпочитам Т тип(скорост) Виждам, че Корморан ползваш. Тях от къде си ги взел?
  9. garny

    Летни гуми

    Е моята идея с въпроса за актуални предложения беше, ако някой си е купил нещо. не бих искал да правим темата на магазин. Аз всъщност съм си харесал едни Kleber Viaxer. И Barum Bravuris ми допадат, ама няма моя размер, а с нови джанти ще ми дойдат нанагорно. А какво ще кажете за тези Semperit Comfort Life на сайта пише, че имат одобрение от Adac 03/2007. На мен обаче шарката ми се струва като за водни ски. Мислите ли, че си измислят Аз по принцип не си падам по каскади и съзтезания и не търся екстремни усещания, но нямам и никакъв опит в избирането. Като гледам изброените критерии, смятам че стабилност, износоуст, цена и шум е подредбата, с която мога да се характеризирам.
  10. Предстои ми купуване на летни гуми и очаквам да чуя различни актуални мнения и предложения.
  11. garny

    Ел. схема на фаровете

    Колега, а ще споделиш ли твоя опит с малко разяснения по идеята и свързването. :icon_blush: :please:
  12. garny

    Странно кратко виене

    Така, последните мои наблюдения са, че колата на 1-ва и 2-ра предавка и ниска скорост вие при едва извит волан. Даже тази сутрин го докарах до доста продължително виене, като задържах волана в тази позиция. В ситуацията бях на първа, токущо бях потеглил на широк паркинг на Била и като го чух задържах и скорост и волан и си виеше. Като извих повече волана (все пак трябваше да направя завоя) спря. Появява се и в двете посоки на въртене, но само в самото начало при едвам загатнат завой. Къде са накладките и как мога да ги събера една до друга не ми е много ясно? Как мога да ги видя и да разбера колко са износени? Ако отида в сервиз предполагам ще ми кажат че са износени, ако обеля и дума за тях. Във Виликар ми правиха оглед при покупката. После пак при смяна на ангренажен ремък и нищо не казаха за накладки. Само нещо от типа лебедки или билетки или нещо такова на предните колела. В подфорума за Galant има тема за амбриажни помпи. Но на това място в моя Lancer седи друго (мисля). Ако пратя снимка на съдържанието ми под предния капак ще може ли да ми посочите кое е и аз да проверя.
  13. garny

    Странно кратко виене

    Да това виене се появява само при завой. Само при ниска скорост и при лекото завъртане на волана. То е някак си в определена позиция. Вчера даже се получи без смяна на скорости. Карах на първа и взимах леко завойче. Сигурно поне 20 пъти съм тръгвал от място и спирал, но само 2 или 3 пъти ми се случи на завой. Ще уточня, че цял ден си загубих при онези простаци дето следят за движението, да не си помислите че съм мазохист. Това с лакатушенето ще го пробвам скоро.
  14. garny

    Странно кратко виене

    Аз по принцип работя с компютри и тези неща не значат много за мен. Аксиален лагер всъщност наскоро ми обясняваха къде е принципно. Значи вчера си направих няколко опита. Тръгване и спиране, превключване на по-горна и по-долна предавка, но само напред. Колата не издаде и тон. На завой, обаче понякога Lancer-а ми плаче. Не знам защо, и не виждам никаква особена последователност (в моя бранш това няма много смисъл :icon_hmm: ). Буквално на един и същи завой веднъж е на кеф, а после се оплаква. Първичен лагер на скоростната кутия и аксиален лагер, ако са свързани само със смяната на скоростите не трябва ли дори и при право движение да се обажда. Какво мога да очаквам, когато нещата започнат да се задълбочават. Някакви допълнителни симптоми. Има ли нещо, което е свързано с кормилната уредба, макар че всъщност в покой пък и при постоянна скорост (малка разбира се) колата не се обажда изобщо. Остава ми да карам на завой само на една скорост (обикновенно II-ра) до пълното изправяне :(
  15. garny

    Странно кратко виене

    Първо да благодаря за вниманието 1. Звука по никакъв начин не бих го определил като скърцане. Звукът е кратък, така че трудно мога да го нареча и виене, като да изречеш "Ху" кратко и ясно. 2. Когато паля и гася не се чува. Само при движение и то преди да съм изминал 5-7км 3. Чува се когато сменям предавките, обикновенно при 1->2-ра, но мисля че и към трета. Към ниска не съм забелязал 4. Няма според мен общо с двигателя. Днес бях на сервиз Виликар. Смених ангренажен ремък и маслото на скоростната кутия. Тъпото е че тази сутрин и до обяд звукът не се прояви. Точно като бях там не можах да го демонстрирам. Един приятел ме успокои, че е лагер на скоростната кутия, който я свързва с колянов вал, но съм можел да си карам известно време и така. Това, което мен обаче ме притеснява е че аз не мога да си определя допустими граници на звука. Нито честота. Може ли някой да каже какво става, когато положението започне да се влошава. Колата иначе си върви, превключвам си скоростите и не отказва. Малко е хлабав лоста, ама е на 16 и е предимно градско момче. Само 5-та му е стегната и обратната Днес започва да се прокрадва и една друга мисъл у мен. Дали не е свързано нещо със завои, а не с предавка. Явно ще се наложи за по-дълго да го наблюдавам и пак ще пиша. ПП: Тоя третия въпрос много ми хареса. Ами аз всъщност, като се размисля няколкото проблемни ситуации, които са ми ясни в главата са точно излизане от завой със смяна на скорост. Две се сещам още при потегляне от паркинг и две в движение от 2->3-та. Ще пиша пак, когато мога по-точно да дефинирам ситуацията. Ако се сещате нещо вие пишете, моля!
×
×
  • Създаване...