stevensgr Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Пешо,говоря за лоша връзка,не за липсата и. Демек,когато все още преминава напрежението,но през все по-малко "чисто" сечение. Така с времето това място грее,грее,докато разтопи кабела или направи слой от нагар върху клемите или пиновете и напълно спре да преминава каквото и да било напрежение. Иначе си абсолютно прав,но и да припомня,че напрежението търси най-краткия път през веригата,а когато пътя е един и леко мръсен или хлабав,се получава описания от мен по-горе случай.Аз като пусна аварийните го нямам този проблем,така че си търсете повредата колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 (редакция) Ако знаеш колко кал и мръсотия извадих от единия страничен мигач /на калника/. Не е лошо да се погледне и там. Аз те разбрах, но просто така написано звучеше много неприемливо По скоро трябва да говорим за утечка на ток. Предлагам друг експеримент. При същите условия - дълги светлини/ако не са ксенон/ превключваш като аварийки. Мощността е съизмерима и ако няма промяна, ще елиминираме от задачката реле-регулатор, акумулатор... Редактирано 23 февруари 2014 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 ....Предлагам друг експеримент. При същите условия - дълги светлини/ако не са ксенон/ превключваш като аварийки. Мощността е съизмерима и ако няма промяна, ще елиминираме от задачката реле-регулатор, акумулатор...Експеримента направен ,при превключване на дългите същи има изменения на оборотите ,но като ли е по малко от това ако са включени аварийните П.С .: Няма хлабави връзки(поне видими) . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Експеримента направен ,при превключване на дългите същи има изменения на оборотите ,но като ли е по малко от това ако са включени аварийните П.С .: Няма хлабави връзки(поне видими) . И при мен понякога се получава при повечко консуматори да промени работата мотора. При аварийни се усеща повече, понеже постоянно цикли пуснати - изгасени. Според мен лека промяна е нормална, при Колта го имам същото нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 За мен това е нормално. Генератора си натоварва мотора. Просто при аварийните заради цикъла не могат да се установят оборотите и прави впечатление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Я нормално,искате клип да ви правя ли,как на прословутите 6 крушки не се менят оборотите ???Като се вадят буксите се издухват на компресор и след това се напръскват с контактен спрей,изсъхва и се щракат. Крушките се вадят и се проверяват за искряло и нагар по тях,ако има се изчиства със шкурка. И наистина вземете проверете това реле регулатор,както казва Пламен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 (редакция) А нормално ли е да го прави само при загрял двигател ?При студен двигател няма никакви проблеми Аз на стария Лансър по едно време имах следния симптом - при студен двигател всичко е о.к., при загрял - спира да зарежда. И това то хванах, защото като стар лададжия си бях прехвърлил на Мицубишито закупена от битака малка кутийка с три светодиода, които отчитаха зарядното напрежение. Те го хванаха, а лампата на таблото започна да присветва много-много по късно. Проблемът се оказа в диодния блок на алтернатора- след смяната му колата си зареждаше нормално. Та, колега, ако си със стар акумулатор, който "не може да носи" И ако имаш проблем като моя ще виждаш това, което пишеш - промяна в светенето на крушките. Редактирано 23 февруари 2014 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.