bobiklima Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 (редакция) Здравейте колеги с гордост ви наричам така, защото от вчера и аз съм собственик на Space Runner 1,8 4*4. Автомобила e с газов инжекцион,последно поколение Ловато ако не се лъжа.Проблема е следния ако въобще е проблем, светна лампа Check enjine още като я пробвах но нищо по колата не се промени собственика ми обясни, че е от газовата уредба и че не винаги свети. По късно и аз установих същото света гогато тя си пожелае. Загасям и паля колата и угасва. Моля помогнете ми какво се случва. Редактирано 11 декември 2012 от bobiklima Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Може да си я прочетеш сам грешката но най-вероятно ще е заради прекъснатите бензинови инжектори. Карай си така и не се тревожи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 11 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2012 Може да си я прочетеш сам грешката но най-вероятно ще е заради прекъснатите бензинови инжектори. Карай си така и не се тревожи Благодаря колега за бързата реакция Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Здравейте колеги с гордост ви наричам така, защото от вчера и аз съм собственик на Space Runner 1,8 4*4. Автомобила e с газов инжекцион,последно поколение Ловато ако не се лъжа.Проблема е следния ако въобще е проблем, светна лампа Check enjine още като я пробвах но нищо по колата не се промени собственика ми обясни, че е от газовата уредба и че не винаги свети. По късно и аз установих същото света гогато тя си пожелае. Загасям и паля колата и угасва. Моля помогнете ми какво се случва.Здравей колега моята кола е СПЕЙСТАР и когато е на газ също ми свети лампата това е нормално не се притеснявай и карай спокоино.Важното е когато си на бензин да не свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 11 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2012 Здравей колега моята кола е СПЕЙСТАР и когато е на газ също ми свети лампата това е нормално не се притеснявай и карай спокоино.Важното е когато си на бензин да не свети.Благодаря и на теб колега много ме успокоихте.Здраве и късмет пожелавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 (редакция) Здравейте колеги с гордост ви наричам така, защото от вчера и аз съм собственик на Space Runner 1,8 4*4. Автомобила e с газов инжекцион,последно поколение Ловато ако не се лъжа.Проблема е следния ако въобще е проблем, светна лампа Check enjine още като я пробвах но нищо по колата не се промени собственика ми обясни, че е от газовата уредба и че не винаги свети. По късно и аз установих същото света гогато тя си пожелае. Загасям и паля колата и угасва. Моля помогнете ми какво се случва. Здравей колега моята кола е СПЕЙСТАР и когато е на газ също ми свети лампата това е нормално не се притеснявай и карай спокоино.Важното е когато си на бензин да не свети.Честито за придобивката. Особено зимата е много приятно да се кара с 4х4.А за чека... Въобще не е нормално с ГИ да свети тая лампа особено с "последно поколение Ловато". Но за да се реши проблема трябва да се прочете грешката каква е.Взема се един светодиод, лепи се последователно на светодиода един резистор 1-1,5 кОм. Включва се цялата тая шашма между 1-ви и 12-ти пин на диагностичната букса, дава се "контакт" и се четат кодовете записани в ЕКУ-то. Четенето е по морза: тире за десетици; точка за единици. Или например - - - - . , което е код 41 и означава проблем с инжектори.Направете това, кажете кодовете, които са записани и ще търсим (ако е възможно) решение. Редактирано 11 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 13 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2012 Честито за придобивката. Особено зимата е много приятно да се кара с 4х4.А за чека... Въобще не е нормално с ГИ да свети тая лампа особено с "последно поколение Ловато". Но за да се реши проблема трябва да се прочете грешката каква е.Взема се един светодиод, лепи се последователно на светодиода един резистор 1-1,5 кОм. Включва се цялата тая шашма между 1-ви и 12-ти пин на диагностичната букса, дава се "контакт" и се четат кодовете записани в ЕКУ-то. Четенето е по морза: тире за десетици; точка за единици. Или например - - - - . , което е код 41 и означава проблем с инжектори.Направете това, кажете кодовете, които са записани и ще търсим (ако е възможно) решение.ОК колега а къде се намира диагностичната букса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 До левия ти крак, около кутията с предазителите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Здравейте колеги с гордост ви наричам така, защото от вчера и аз съм собственик на Space Runner 1,8 4*4. Автомобила e с газов инжекцион,последно поколение Ловато ако не се лъжа.Проблема е следния ако въобще е проблем, светна лампа Check enjine още като я пробвах но нищо по колата не се промени собственика ми обясни, че е от газовата уредба и че не винаги свети. По късно и аз установих същото света гогато тя си пожелае. Загасям и паля колата и угасва. Моля помогнете ми какво се случва.-Чека ти светва заради това че ECU-то не си "вижда" бензиновите инжектори. Изследвал сум пози проблем надълго и нашироко преди доста време, при някой модели :mitsu-smiley: иска "особенни стойности" на симулатора за бензинови инжектори, вграден в газoвия контролер(компир). Отваряне на "газ-мозъка" разпояване на няколко елемента и подмяната им със нови със съоветстващата стойност за конкретният мотор и всичко си идва на мястото, чекът не светва при работа на газ! По точно , ще светне при евентуален проблем за да окаже че нещо не е в ред, тоест- чека работи коректно, както на газ така и на бензин!Има и още един некоректен начин да се гаси чека по време на работа на газ(микрореленце прекъсващо един от изводите на чек лампичката, управлявано от газ компютъра),-За да да не те дразни светлината му, но не ти го препоръчвам , не е желателно, това е практика на автоджамбази и недоучили газификатори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Има и 3-ти начин без изключване на лампата (2 години вече карам така), ама нека първо да се уточни, че точно там е проблема и тогава ще разискваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 17 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2012 Има и 3-ти начин без изключване на лампата (2 години вече карам така), ама нека първо да се уточни, че точно там е проблема и тогава ще разискваме.Колега кое трябва да уточним че е проблема за да споделиш 3 начин с нас.Според предпоследния пост на колегата ми се струва абсолютно логично че компа не си открива инжекторите и бих отишъл при колегата да направи това което е необходимо по компа на газта, но София ми е мнооого далеч.За това моля да споделиш с нас и 3 начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) Проблема е дали наистина грешката е код 41. Защото ако не си "вижда" инжекторите, то ще светва още с минаването на газ и ще гасне при обръщане на бензин.Защото и при мен имаше едно "ту свети, ту гасне" и накрая се оказа термо датчик.Затова написах "уточни грешката" и ще търсим решението. Може да е точно една от 17 причини да блесне чека.А иначе в тази тема съм описал решението. Там съм писал, че при мен е временно... временно, временно вече 2 години напук на всички съмнения без проблеми :icon_thumbup:Сега виждам, че другия линк не работи. Идеята е там където са срязани кабелите да свържем по 1 съпротивление 50 ома 3 вата на всеки инжектор. В режим бензин тази точка така или иначе е окъсена, а когато сме на газ да няма пълно прекъсване на инжекторните вериги. Редактирано 17 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) -Чека ти светва заради това че ECU-то не си "вижда" бензиновите инжектори. Изследвал сум пози проблем надълго и нашироко преди доста време, при някой модели :mitsu-smiley: иска "особенни стойности" на симулатора за бензинови инжектори, вграден в газoвия контролер(компир). Отваряне на "газ-мозъка" разпояване на няколко елемента и подмяната им със нови със съоветстващата стойност за конкретният мотор и всичко си идва на мястото, чекът не светва при работа на газ! По точно , ще светне при евентуален проблем за да окаже че нещо не е в ред, тоест- чека работи коректно, както на газ така и на бензин!Има и още един некоректен начин да се гаси чека по време на работа на газ(микрореленце прекъсващо един от изводите на чек лампичката, управлявано от газ компютъра),-За да да не те дразни светлината му, но не ти го препоръчвам , не е желателно, това е практика на автоджамбази и недоучили газификатори!Аз лично си реших проблема с поставяне на резистори отвънка и вече чека не ми свети.(така си запазвам гаранцията на компа) Редактирано 17 декември 2012 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 Колеги здравейте отново! Сега питането ми е следното: кабелите на инжекторите е прекъснат само единия край.Само на него ли трябва да се свържат съпротивленията или да се прекъсне и другия и на 2-та края от инжектора да се свържат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 Не мога да качвам файлове, а не ми се слагат снимки по други сайтове. Така че само описания давам. Нищо допълнително не се реже, освен необходимото при самия монтаж на ГИ.В другата тема, пост №7, в картинката... там накъдето сочат ножичките се слагат резисторите. 4 броя... на всеки инжектор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.