Премини към съдържание

Масло в антифриза? Присадка?


vlad enev

Препоръчано мнение

Здавейте колеги. Имам едно проблемче. В разширителното ми казанче постоянно се появява масло.. по малко, но има. Не съм мил системата, само систематично почиствах казанчето и пак се появява. Знам първата ви дума ще е смени гарнитурата. Колата не загрява (повече от оптималното за модела), следя маслото - не намаля драстично.

Един майстор тук ми предложи да промие охлаждащата система и да ми сложи присадка за да запуши евентуалната "пробойна в гарнитурата или блока или главата... Та на темата обратно има ли шанс тази присадка да попадне в маслото и да ми направи по-големи поразии (да запуши някоя дюза и т.н.

Двигателя е ТД на Рено

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, колега. Имах същия проблем 1:1 Малко по малко масло в антифриза - периодично почистване и след 2 години един хубав ден преля много здраво беше препълнено всичко с масло. А маслото беше идеално чисто и нямаше кой знае какъв спад. От смяна да смяна съм доливал не повече от 300гр.

 

Както и да е и аз бях чул за масления топлообменник. Изолира се много лесно - двата маркуча, които влизат в него ( единия е входен а другия изходен) се вадят и се свързват директно един към друг, чисто се преливника колкото може и се наблюдава. Ако е от там проблема, ще мине доста време, докато се изчисти системата и периодично ще трябва да се чисти преливника, но ще е усети разликата, ще има спад. В моя случай обаче нещата не бяха такива, предполагам и при теб ще се окаже гарнитура на края. И моята Каризма също не загряваше повече от нормалното, всичко точно, само дето имаше яко масло в преливника. Та така, половин година след смяната на гарнитурата все още чакам системата да се изчисти докрай. Бъде сигурен, че по стените на маркучите има адски дебел слой маслени налепи, а за радиатора да не говорим. Ако имах излишни 100лв бих сменил и него, лошото е, че и този дето ще взема няма да е нов и не се знае дали няма да е същата боза отвътре. Но поне може да се промие стария.

 

Иначе не си прави опити с добавки или пък други за прочистване на системата, защото според мен са доста агресивни и не се знае как ще се отразят. На 15 годишна печка току виж почнали да гърмят съединенията и да тече като лейка. Имаме един такъв бус, на който за 2 месеца изгърмяха всички съединения на охладителната система. А аз на Каризмата след забележи едно миене на преливника с някакъв почистващ препарат ми протече уплътнението на водната помпа :D Така че по-добре недей. Аз сега го чистя преливника само с малко нафта и повечко вода :)

Редактирано от backstage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Един майстор тук ми предложи да промие охлаждащата система и да ми сложи присадка за да запуши евентуалната "пробойна в гарнитурата или блока или главата... Та на темата обратно има ли шанс тази присадка да попадне в маслото и да ми направи по-големи поразии (да запуши някоя дюза и т.н.

Двигателя е ТД на Рено

Присадката няма шанс да попадне в маслото, както и няма шанс да спре теча ..:D

Кажи му на този майстор, че налягането на маслената система е няколко пъти по голямо от това на охладителната и когато има пробив от едната към другата, тези присадки не вършат никаква работа ..

Кажи му също, че най добре е да открие причината и да я отстрани, вместо да предлага наколенки на доктор Ливайн ..:)

Също така, за да я открие по лесно пробойната, му кажи, че при тази кола пробойна в блок, гарнитура и глава се търси най накрая, първо се започва от масления охладител за който ти спомена Миро, ако не е в него се проверява турбината и ако не е и в нея, чак тогава се търси в двигателя, но почти никога не се стига до там ..

Ако тръгне по обратния ред да я търси, много скъпо ще ти легне удоволствието от намирането ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги, но можете ли да ми кажете които точно са тези 2 маркуча. Масления филтър е директно на двигателя, над него има една алуминиева кутия в която влизат 2 маркуча... вързани са един за друг и от нея слизат надолу под десния фар. Те ли са

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай номер на рамата или снимка.

Най добре снимка, защото по думите му излиза, че охладителя е отделно от филтъра ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също така, за да я открие по лесно пробойната, му кажи, че при тази кола пробойна в блок, гарнитура и глава се търси най накрая, първо се започва от масления охладител за който ти спомена Миро, ако не е в него се проверява турбината и ако не е и в нея, чак тогава се търси в двигателя, но почти никога не се стига до там ..

 

 

Ех Марине имаше и един случай с спукан блок,ако не се лъжа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

 

 

Ех Марине имаше и един случай с спукан блок,ако не се лъжа....

Лъжеш се ..:) Такъв случай имаше, ама колата не беше Каризма ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето номера - XMCLNDA4AYF036270

Снимка мога довечера по тъмно да направя и не знам какво ще се види :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте,

 

имам същия проблем с масло в антифриза. Тръгнах да пътувам от Велико Търново за Мелник и колата прегря малко след Севлиево. Отворих капака и видях как няма никакъв антифриз. Долях около половин литър вода, за да мога да се върна до Търново. Карал съм с 80 км/ч, защото когато вдигнех над 2000 оборота колата пак тръгваше да загрява повече от обикновено. Когато стигнах до сервиз там откриха, че има масло в антифриза. Запалихме колата и я форсираха нямаше никакъв проблем, не прегря. Отидох да покарам 10 километра по заръка на майстора, като ми каза да я тествам над 2000 оборота. Отново не прегря, но не беше останала никаква вода под капачката. Оставих им колата и си продължих пътуването за Мелник. В петък са я палили и е не е имало никакъв проблем, но днес прекъсваше при палене и от ауспуха излизаше син дим. Дали пак е същият проблема с масления охладител или е нещо по-сериозно. Майсторите предполагат, че е гарнитурата или е спукана глава.

 

Моля помагайте,

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно гарнитура или по-скоро глава според мен. Охладителя е малко вероятен. Между другото да задам аз един допълнителен въпрос към знаещите - коя система е с по-голямо налягане водната или смазочната?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Най-вероятно гарнитура или по-скоро глава според мен. Охладителя е малко вероятен. Между другото да задам аз един допълнителен въпрос към знаещите - коя система е с по-голямо налягане водната или смазочната?

 

Ако все още не си намерил отговор на въпроса си то знай че в маслената магистрала налягането е по-голямо от колкото на водната, затова маслото влиза във водата по малко когато пукнатината е толкова малка, че да не може да премине водата през нея. Във този случай имаш масло във антифриза а не вода в маслото. Когато проблема се задълбочи малко маслото продължава да влиза във водата когато работи двигателя, а когато го угасиш и налягането на маслото спадне под това на водата процеса става обратен, тогава по капачката на маслото започва да се образува нещо като боза и то доста дебел пласт. След тези етапи следва ремонт като най без болезнения е само смяната на гарнитурата - вярвай ми от личен опит го знам но не с Mitsubishi, затова чета темите из форума и търся съвети за покупка на дизелово такова.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз също имам този проблем и днес колата тотално ме "предаде". Досега само в разширитения съд се образуваше нещо подобно на грес и само го почиствах, съответно доливах и антифриз след това тъй като намаляваше с около 300-400 мл , а маслото се губеше със същтото количество между двете смени. Но днес колата просто загря изведнъж и изхвърли антрифриза и има сериозен теч някаде около маслениоя филтър, което според мен си е сериозен проблен. та някой има ли идея какъв е проблема, защото не мога да я паля в това състояние , за да не стане по-голяма щетата. Модела е каризма 1.8 ГДИ 2001 XMCLNDA2A1F001107 вин номер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Гарнитура излезе накрая. Проблема е решен НО един съвет от мен: НИКОГА ама НИКОГА не ходете на майстор в Смядово. Толкова е некадърен че няма на къде... След неговия "ремонт" ми сменяха повдигачите че бяха станали на мармалад от некадърно зацепване на ангренажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...