vlad enev Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Здавейте колеги. Имам едно проблемче. В разширителното ми казанче постоянно се появява масло.. по малко, но има. Не съм мил системата, само систематично почиствах казанчето и пак се появява. Знам първата ви дума ще е смени гарнитурата. Колата не загрява (повече от оптималното за модела), следя маслото - не намаля драстично.Един майстор тук ми предложи да промие охлаждащата система и да ми сложи присадка за да запуши евентуалната "пробойна в гарнитурата или блока или главата... Та на темата обратно има ли шанс тази присадка да попадне в маслото и да ми направи по-големи поразии (да запуши някоя дюза и т.н.Двигателя е ТД на Рено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 (редакция) Така, колега. Имах същия проблем 1:1 Малко по малко масло в антифриза - периодично почистване и след 2 години един хубав ден преля много здраво беше препълнено всичко с масло. А маслото беше идеално чисто и нямаше кой знае какъв спад. От смяна да смяна съм доливал не повече от 300гр. Както и да е и аз бях чул за масления топлообменник. Изолира се много лесно - двата маркуча, които влизат в него ( единия е входен а другия изходен) се вадят и се свързват директно един към друг, чисто се преливника колкото може и се наблюдава. Ако е от там проблема, ще мине доста време, докато се изчисти системата и периодично ще трябва да се чисти преливника, но ще е усети разликата, ще има спад. В моя случай обаче нещата не бяха такива, предполагам и при теб ще се окаже гарнитура на края. И моята Каризма също не загряваше повече от нормалното, всичко точно, само дето имаше яко масло в преливника. Та така, половин година след смяната на гарнитурата все още чакам системата да се изчисти докрай. Бъде сигурен, че по стените на маркучите има адски дебел слой маслени налепи, а за радиатора да не говорим. Ако имах излишни 100лв бих сменил и него, лошото е, че и този дето ще взема няма да е нов и не се знае дали няма да е същата боза отвътре. Но поне може да се промие стария. Иначе не си прави опити с добавки или пък други за прочистване на системата, защото според мен са доста агресивни и не се знае как ще се отразят. На 15 годишна печка току виж почнали да гърмят съединенията и да тече като лейка. Имаме един такъв бус, на който за 2 месеца изгърмяха всички съединения на охладителната система. А аз на Каризмата след забележи едно миене на преливника с някакъв почистващ препарат ми протече уплътнението на водната помпа :D Така че по-добре недей. Аз сега го чистя преливника само с малко нафта и повечко вода Редактирано 26 ноември 2012 от backstage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Един майстор тук ми предложи да промие охлаждащата система и да ми сложи присадка за да запуши евентуалната "пробойна в гарнитурата или блока или главата... Та на темата обратно има ли шанс тази присадка да попадне в маслото и да ми направи по-големи поразии (да запуши някоя дюза и т.н.Двигателя е ТД на РеноПрисадката няма шанс да попадне в маслото, както и няма шанс да спре теча ..:DКажи му на този майстор, че налягането на маслената система е няколко пъти по голямо от това на охладителната и когато има пробив от едната към другата, тези присадки не вършат никаква работа ..Кажи му също, че най добре е да открие причината и да я отстрани, вместо да предлага наколенки на доктор Ливайн ..Също така, за да я открие по лесно пробойната, му кажи, че при тази кола пробойна в блок, гарнитура и глава се търси най накрая, първо се започва от масления охладител за който ти спомена Миро, ако не е в него се проверява турбината и ако не е и в нея, чак тогава се търси в двигателя, но почти никога не се стига до там ..Ако тръгне по обратния ред да я търси, много скъпо ще ти легне удоволствието от намирането ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Благодаря Ви колеги, но можете ли да ми кажете които точно са тези 2 маркуча. Масления филтър е директно на двигателя, над него има една алуминиева кутия в която влизат 2 маркуча... вързани са един за друг и от нея слизат надолу под десния фар. Те ли са Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Дай номер на рамата или снимка.Най добре снимка, защото по думите му излиза, че охладителя е отделно от филтъра .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Също така, за да я открие по лесно пробойната, му кажи, че при тази кола пробойна в блок, гарнитура и глава се търси най накрая, първо се започва от масления охладител за който ти спомена Миро, ако не е в него се проверява турбината и ако не е и в нея, чак тогава се търси в двигателя, но почти никога не се стига до там .. Ех Марине имаше и един случай с спукан блок,ако не се лъжа.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 . Ех Марине имаше и един случай с спукан блок,ако не се лъжа....Лъжеш се .. Такъв случай имаше, ама колата не беше Каризма ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Ето номера - XMCLNDA4AYF036270 Снимка мога довечера по тъмно да направя и не знам какво ще се види :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Следва турбо и гарнитура...А с какво да изчистя охлаждащата система от маслото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuchkatalbc Публикувано 18 март 2013 Сподели Публикувано 18 март 2013 Здравейте, имам същия проблем с масло в антифриза. Тръгнах да пътувам от Велико Търново за Мелник и колата прегря малко след Севлиево. Отворих капака и видях как няма никакъв антифриз. Долях около половин литър вода, за да мога да се върна до Търново. Карал съм с 80 км/ч, защото когато вдигнех над 2000 оборота колата пак тръгваше да загрява повече от обикновено. Когато стигнах до сервиз там откриха, че има масло в антифриза. Запалихме колата и я форсираха нямаше никакъв проблем, не прегря. Отидох да покарам 10 километра по заръка на майстора, като ми каза да я тествам над 2000 оборота. Отново не прегря, но не беше останала никаква вода под капачката. Оставих им колата и си продължих пътуването за Мелник. В петък са я палили и е не е имало никакъв проблем, но днес прекъсваше при палене и от ауспуха излизаше син дим. Дали пак е същият проблема с масления охладител или е нещо по-сериозно. Майсторите предполагат, че е гарнитурата или е спукана глава. Моля помагайте,поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 18 март 2013 Сподели Публикувано 18 март 2013 Най-вероятно гарнитура или по-скоро глава според мен. Охладителя е малко вероятен. Между другото да задам аз един допълнителен въпрос към знаещите - коя система е с по-голямо налягане водната или смазочната? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Най-вероятно гарнитура или по-скоро глава според мен. Охладителя е малко вероятен. Между другото да задам аз един допълнителен въпрос към знаещите - коя система е с по-голямо налягане водната или смазочната? Ако все още не си намерил отговор на въпроса си то знай че в маслената магистрала налягането е по-голямо от колкото на водната, затова маслото влиза във водата по малко когато пукнатината е толкова малка, че да не може да премине водата през нея. Във този случай имаш масло във антифриза а не вода в маслото. Когато проблема се задълбочи малко маслото продължава да влиза във водата когато работи двигателя, а когато го угасиш и налягането на маслото спадне под това на водата процеса става обратен, тогава по капачката на маслото започва да се образува нещо като боза и то доста дебел пласт. След тези етапи следва ремонт като най без болезнения е само смяната на гарнитурата - вярвай ми от личен опит го знам но не с Mitsubishi, затова чета темите из форума и търся съвети за покупка на дизелово такова.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Капитана Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Здравейте колеги, аз също имам този проблем и днес колата тотално ме "предаде". Досега само в разширитения съд се образуваше нещо подобно на грес и само го почиствах, съответно доливах и антифриз след това тъй като намаляваше с около 300-400 мл , а маслото се губеше със същтото количество между двете смени. Но днес колата просто загря изведнъж и изхвърли антрифриза и има сериозен теч някаде около маслениоя филтър, което според мен си е сериозен проблен. та някой има ли идея какъв е проблема, защото не мога да я паля в това състояние , за да не стане по-голяма щетата. Модела е каризма 1.8 ГДИ 2001 XMCLNDA2A1F001107 вин номер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 30 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2013 Гарнитура излезе накрая. Проблема е решен НО един съвет от мен: НИКОГА ама НИКОГА не ходете на майстор в Смядово. Толкова е некадърен че няма на къде... След неговия "ремонт" ми сменяха повдигачите че бяха станали на мармалад от некадърно зацепване на ангренажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.