milko dobrev Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Колеги купихме джипката от Англия, стотина километра нямаше никакви проблеми.Но от след това почна да гасне както си караш падат оборотите и гасне и нще да запали, като запали изпушва малко бяло и след това караш 2-3км и пак гасне.Разбирасе като изгасне не пали веднага а след 30 минути някаде пали. Някакви идеи какво може да е, за да се ориентираме къде да гледаме и какво да търсим.А и колата е още в Англия. Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Колеги купихме джипката от Англия, стотина километра нямаше никакви проблеми.Но от след това почна да гасне както си караш падат оборотите и гасне и нще да запали, като запали изпушва малко бяло и след това караш 2-3км и пак гасне.Разбирасе като изгасне не пали веднага а след 30 минути някаде пали. Някакви идеи какво може да е, за да се ориентираме къде да гледаме и какво да търсим.А и колата е още в Англия. Мерси предварителноНа първо време проверете дали влиза вода в мотора от охладителната система...т.е. като запали мотора, и поработи някоколко минути, маркучите дали ги надува, ако да, лоошо.......другото което можете даа направите е да проверите дали не засмуква въздух от някъде по горивната система.......най лесния начин е след филтъра и преди помпата да се сложи прозрачна тръбичка пластасова подходяща и така да се гледа за балони в горивото.........ако има, почвайте подред да отсявате проблемите....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 25 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Мерси колега, и аз си мисля за въздух в системата, но ще видим какво ще се окаже.Дано не е първото ти предположение, че лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
йордан Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Колеги купихме джипката от Англия, стотина километра нямаше никакви проблеми.Но от след това почна да гасне както си караш падат оборотите и гасне и нще да запали, като запали изпушва малко бяло и след това караш 2-3км и пак гасне.Разбирасе като изгасне не пали веднага а след 30 минути някаде пали. Някакви идеи какво може да е, за да се ориентираме къде да гледаме и какво да търсим.А и колата е още в Англия. Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
йордан Публикувано 19 януари 2013 Сподели Публикувано 19 януари 2013 Колега, свали ГНП.и смени всички семерини и уплатнения.Аз го имах същия проблем и така го отстраних. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Колегата Йордан ти даде отговора на твоите проблеми в Англия.Семерингите ги има и в Ебей по 24 паунда комплекта с три дена доставка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 От 25.11.2012 год. Колегата едва ли още чака помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 21 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2013 Колеги малко късно пиша на преди дни докарах джипката в България, оказа се изгнила тръбичка на нафтата до резервоара и взимало въздъх. Проблема се рещи много лесно и безболезнено, мерси за отзивите на всички колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 21 февруари 2013 Сподели Публикувано 21 февруари 2013 Браво че си се оправил че в чужда дьржава далеч от познати и приятели кьдето могат да помогнат си е стресиращо.Още повече посред зима. По какво я локализира трьбичката? Беше се омазнила ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 21 февруари 2013 Сподели Публикувано 21 февруари 2013 Колеги малко късно пиша на преди дни докарах джипката в България, оказа се изгнила тръбичка на нафтата до резервоара и взимало въздъх. Проблема се рещи много лесно и безболезнено, мерси за отзивите на всички колеги.Как оправихте проблема, че наскоро и аз имах подобен проблем с тия тръбички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 23 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2013 Кума ми си купи пътна помощ от острова и така го докарахме до България. И като го запалихме с директна нафта от туба направи локва под резервоара. Бяха спукани и обратната и правата нафта, сменихме ги с тръбички и вече орем из горите около Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 23 февруари 2013 Сподели Публикувано 23 февруари 2013 Кума ми си купи пътна помощ от острова и така го докарахме до България. И като го запалихме с директна нафта от туба направи локва под резервоара. Бяха спукани и обратната и правата нафта, сменихме ги с тръбички и вече орем из горите около Пловдив.Като орете внимавайте дан прегреете двигателя. Ина че си го карайте със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.