Премини към съдържание

Две ламбда сонди и газово


stivemaster

Препоръчано мнение

Здравейте колеги ,пускам нова тема за моите кахъри ,че само на измислени майстори случвам,и мисля че с е другата тема не представям вече последната ми известна информация ,а именно че колата е с две ламбда сонди и не знам какво трябва да направи т,н,майстор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпратих го без да искам недовършено извинете.

Здравейте колеги ,пускам нова тема за моите кахъри ,че само на измислени майстори попадам ,и мисля че с е другата тема не представям вече последната ми известна информация ,а именно че колата е с две ламбда сонди и не знам какво трябва да направи т.н. майстор ,за да работи колата нормално на газ ,защото в момента явно не работи нормално.

Редактирано от stivemaster
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че газовата на колегата е обикновена. Какво като има две сонди? Аз съм със същия двигател и обикновена АГУ - никакъв проблем с работата на газ (като изключим, че заради старите ми свещи, гасне :D). А за двете ламбда-сонди - мисля, че показанията им са в широк диапазон и не би следвало да ти правят проблем на газ, ако проблема беше в тях, твърде вероятно е на бензин да ти свети чек-а. Ако не ти свети... търси проблема другаде :). Нямало е и смисъл да слагаш ламбда-емулатор. (Прочетох в някаква друга тема поста ти, вече не помня къде). И все пак - в тази нова тема не видях да си описал проблема никъде, ако искаш коментари - опиши проблема :). Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема е че смених свещите (наистина ужасни бяха) но нищо съществено не се промени .Смених дистрибуторната капачка и палеца, също нищо съществено .Колата не върви както трябва ,при ускоряване придърпва леко в оборотите от 1500 до 2500 и при изключване от скорост по някой път оборотите падат до 400-500 и дори гасне.В някои случаи на обороти светва чека или при подаване на повече газ също.Откакто стана студено сутрин паля пред къщи един път ,после пред едната градина,после пред другата и на едното място поне се задавя запалвайки на бензин и трябва да завъртя здраво за да запали.Запалвайки прекъсва леко ,но обръщайки на газ изглажда и не прекъсва.Притеснява ме това с емулатора първата сонда показва на ЕКУ-то нормални данни а втората показва че катализатора е нечовешки добър,това не е ли проблем !!! Освен това не знам какъв ъгъл на изпреварване на запалването е зададен в компа и дали е възможно да се промени или трябва да се слага ТАП .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами.. според мен направо разкарай този емулатор за ламбда-сондата. Ако ъгъла на запалване не сте го пипали, не го пипайте. По-добре намалете разстоянието между електродите на свещите... (не съм го правил, така съм чувал само). За придърпването - на бензин или на газ? Ако е на бензин - може и от запушени дюзи да е; може и от свещи, но ти си ги сменил... И моята придърпва точно като твоята, но аз не съм сменял още свещи. За паленето на бензин и давенето - да не би да правиш, както правех аз - паля на бензин, като ѝ дам обороти, сама обръща на газ, карам, гася на газ, после като тръгна да паля, тя се дави... Това в случай, че копчето е на средно положение - палене на бензин и автоматично обръщане на газ при обороти, а давенето се получава, защото веднъж изгасена на газ, всички тръбопроводи са наситени със газови пари, после като се опита да запали на бензин, горивата се смесват, и се дави... (Преразказвам думи на колеги от форума). И като разбрах, че е така, започнах да правя следното - копчето е на първо положение (бензин), паля, карам и като загрее, обръщам на газ (цъкам копчето на трето положение, подминавам второто автоматично), карам, гася на газ. После при второ палене - паля на газ (пали от раз). Да, ама като застуди, от свещите от какво ли, ми изгасна няколко пъти в движение на газ... И оттогава си карам на бензин, че сега нямам време да се занимавам с нея.

Според мен, както си описал проблема, ѝ няма нищо - притеснителното е най-вече, това че ти гасне в движение (много неприятно) - уточни само на бензин или на газ ти гасне, и в движение ли? За запалването - може и да е от това, което ти описах, ако палиш така.. С друго аз не мога да помогна, дано колегите изразят своето мнение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така паля както казваш ,гася я на газ и не пипам копчето изобщо защото не му дадох да пробива таблото и ключа всъщност е в нишата която се отваря като чекмедже отлаво на волана, така че не се занимавам да отварям да превключвам и т.н.

Придърпва и на двете горива ,абе карам служебна кола моноинжекция 1.4 и върви повече ,как да обясня .Ще намаля разстоянието на свещите но до колко всъщност .Като ги сложих го намалих на 1.0мм.Това с емулатора не съм склонен да го махна тя и така по някога свети чека ,а този комп записва грешките ,иначе съм карал коли с тъп комп ,който записва но когато изгасиш колата не ги запомня ,но тази не е така.Така че изведнъж ще ям дървото ,пък като гледах какво е обучението после - тъпа играчка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си в такъв случай плочката- клапа, понеже казвате, че сте с обикновени газови, дали не опира в дроселната клапа при полуотворено положение- един приятел имаше същия проблем и го реши като пилна малко клапата на плочката. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни каква е функцията на втората л\мбда ..........сонда?

Функцията на втората сонда е да провери дали катализатора си върши работата :). Нали едната е преди, другата след катализатора - логично. Ако отчитанията на двете са в широк диапазон, значи катализатора работи, ако отчитат еднакво, чека светва - катализатора в коша и нов :D. Да, ама аз махнах катализатора отдавна (както и много други колеги) - чека не е светвал. Или сондите са умрели, или просто показанията им не влиаят много... Или аз съм в тотална заблуда относно функцията им :D. Според мен, колега, твоят проблем не е със сондите, а другаде, но къде точно - :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или сондите са умрели, или просто показанията им не влиаят много..

Второто е верния отговор :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги!

За да не пускам нова тема, надявам се не е проблем да попитам тук... проблем с ламбда - дали го имам или не..?

Монтирал съм си газ. инжекцион, полски. Миналата седмица бях на контролен преглед при газаджията, който ми е монтира.

Вече почти 7 000 км без проблеми, без да е светвал чек-а и т.н.

Та като ми я закачиха на компютъра изразиха съмнение дали работила ламбда сондата ми, тази от която взимат сигнала за компа на Г.И.

Първоначално дала някаква стойност 0.5 - 0.6 и после нищо не показвала... Не им разбирам на тези сонди...

Възможно ли е като не ми е светвал чек-а да имам проблеми ...? тази седмица ще ходя пак, че тогава нямаха много време а и аз бързах...

Какво ви е мнението?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...