Здравейте от Варна съм оскоро го имам това Митсубиши и вече се шашнах от това в какъв град и изобщо държава живея.Та като го купих забелязах че въртящия момент на празен ход е съвсем недостатъчен за маневриране дори ,при ускоряване в ниските обороти има едно леко придърпване и недостатъчно добро ускорение и леко притрисане при работа на място. За да усложня всичко си сложих и газова Ловато обикновена със симулатор и емулатор и тези ефекти се усетиха още повече макар че ми се струва че работи по добре на газ отколкото на бензин.В опит да отстраня проблема започнах със свещите и взех Дензо 16 (такива дават за 4G13) ,извадих старите NGK и :icon_doh: баси филма не бях виждал такива свещи - невероятен нагар и износване на електрода.Викам си от това е било, е да ама не подобри се малко но не съвсем ,пусна ли газта на свободна без значение дали е в движение или на място понякога оборотите падат до 400 и после се вдигат до 1100 и така.Отворих дистрибуторната капачка и там не беше добре ,нагорели контакти както на капачката така и на палеца.Е викам ще си взема нови и готово .Хубаво ама във Варна не е така просто само на едно място намерих капачка уж италианска EPS и палец уж японски YEC ,взимам и бягам .Слагам ги и греда палеца не влиза меря го с един милиметър по малък и предаващата искрата пластина не е процепена на три както е оригинала http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=3465_8475_8476&products_id=65917 ами е цяла като това http://www.google.bg/imgres?q=1.431.136&hl=bg&client=opera&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=bC7Go2jg51gkNM:&imgrefurl=http://img.partsbase.net/part/bre-9590&docid=xjyHgE2SHNgR9M&itg=1&imgurl=http://img.partsbase.net/images/255/255764.jpg&w=400&h=400&ei=tnh5UKuABIaTswbtkoHoBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=530&vpy=2&dur=964&hovh=225&hovw=225&tx=129&ty=111&sig=108415237091074837538&page=1&tbnh=146&tbnw=155&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:108&biw=1280&bih=662 Върнах гадния миндил и сложих стария палец с новата капачка ,днес като запалих студена на бензин едва задържа оборотите на празен ход трябваше да я изфорсирам веднъж за да ги задържи отначало 1500 после постепенно падат на 1200 но после почва да прекъсва на около 1000 и чак като я изфорсиран над 2000 за да обърне на газ се пооправя но като тръгна изключа ли от скорост понякога падат на 400 оборота. Имате ли предположения от какво може да са тези симптоми , като се има предвид че няма пропуски по всмукателните колектори отзад не мирише на сяра като прииключил катализатор и т.н. Пиша във форума щото ми писна от съветите на наивници "отиди на майстор" майсторите във Варна като им гледаш маисторлъка си викаш да ви ...... в майсторите. Най пресния пример е газаджията на който му обясних всичко което искам (можех и сам да си го сложа правил съм го 6 пъти но нямам нито време нито условия пред къщи)и въпреки всичко всяко нещо го дооправях след него , изключителен писюрин.