Премини към съдържание

stivemaster

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer 1.3 12v

stivemaster's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте имам посочения проблем със задна лява пружина ,въпроса ми е мога ли да завъртя направо двата макферсъна отзад ,тъй като разликата в нивото на колата празна е 10мм, но аз съм 120 кила и като седна и аз става повече.
  2. Здравейте някой може ли да ме светне къде се намират изводите за управление на централното на Лансер GLX '99г.,защото не са и сложили дистанционно ,а мен ме дразни това и мисля да и сложа.Имам двуканален модул с NO и NC изводи.
  3. Някой може ли да обясни каква е функцията на втората л\мбда ..........сонда?
  4. Така паля както казваш ,гася я на газ и не пипам копчето изобщо защото не му дадох да пробива таблото и ключа всъщност е в нишата която се отваря като чекмедже отлаво на волана, така че не се занимавам да отварям да превключвам и т.н. Придърпва и на двете горива ,абе карам служебна кола моноинжекция 1.4 и върви повече ,как да обясня .Ще намаля разстоянието на свещите но до колко всъщност .Като ги сложих го намалих на 1.0мм.Това с емулатора не съм склонен да го махна тя и така по някога свети чека ,а този комп записва грешките ,иначе съм карал коли с тъп комп ,който записва но когато изгасиш колата не ги запомня ,но тази не е така.Така че изведнъж ще ям дървото ,пък като гледах какво е обучението после - тъпа играчка.
  5. Ами проблема е че смених свещите (наистина ужасни бяха) но нищо съществено не се промени .Смених дистрибуторната капачка и палеца, също нищо съществено .Колата не върви както трябва ,при ускоряване придърпва леко в оборотите от 1500 до 2500 и при изключване от скорост по някой път оборотите падат до 400-500 и дори гасне.В някои случаи на обороти светва чека или при подаване на повече газ също.Откакто стана студено сутрин паля пред къщи един път ,после пред едната градина,после пред другата и на едното място поне се задавя запалвайки на бензин и трябва да завъртя здраво за да запали.Запалвайки прекъсва леко ,но обръщайки на газ изглажда и не прекъсва.Притеснява ме това с емулатора първата сонда показва на ЕКУ-то нормални данни а втората показва че катализатора е нечовешки добър,това не е ли проблем !!! Освен това не знам какъв ъгъл на изпреварване на запалването е зададен в компа и дали е възможно да се промени или трябва да се слага ТАП .
  6. Изпратих го без да искам недовършено извинете. Здравейте колеги ,пускам нова тема за моите кахъри ,че само на измислени майстори попадам ,и мисля че с е другата тема не представям вече последната ми известна информация ,а именно че колата е с две ламбда сонди и не знам какво трябва да направи т.н. майстор ,за да работи колата нормално на газ ,защото в момента явно не работи нормално.
  7. Здравейте колеги ,пускам нова тема за моите кахъри ,че само на измислени майстори случвам,и мисля че с е другата тема не представям вече последната ми известна информация ,а именно че колата е с две ламбда сонди и не знам какво трябва да направи т,н,майстор
  8. Да ама днес вдигах колата на подемник и понеже не гледах като я купувах или гледах но не и това ,се оказва че колата е с две ламбда сонди ,а аз взех само един ламбда симулатор когато ми слагаха АГУ-то.Разбира се онзи чукундур когото наех да я сложи не ми каза нищо затова и .....се получи така.Какво според вас отчита компютъра в момента и как да процедирам понататък ?
  9. Майтап ли си правиш колега ?
  10. Здравейте от Варна съм оскоро го имам това Митсубиши и вече се шашнах от това в какъв град и изобщо държава живея.Та като го купих забелязах че въртящия момент на празен ход е съвсем недостатъчен за маневриране дори ,при ускоряване в ниските обороти има едно леко придърпване и недостатъчно добро ускорение и леко притрисане при работа на място. За да усложня всичко си сложих и газова Ловато обикновена със симулатор и емулатор и тези ефекти се усетиха още повече макар че ми се струва че работи по добре на газ отколкото на бензин.В опит да отстраня проблема започнах със свещите и взех Дензо 16 (такива дават за 4G13) ,извадих старите NGK и :icon_doh: баси филма не бях виждал такива свещи - невероятен нагар и износване на електрода.Викам си от това е било, е да ама не подобри се малко но не съвсем ,пусна ли газта на свободна без значение дали е в движение или на място понякога оборотите падат до 400 и после се вдигат до 1100 и така.Отворих дистрибуторната капачка и там не беше добре ,нагорели контакти както на капачката така и на палеца.Е викам ще си взема нови и готово .Хубаво ама във Варна не е така просто само на едно място намерих капачка уж италианска EPS и палец уж японски YEC ,взимам и бягам .Слагам ги и греда палеца не влиза меря го с един милиметър по малък и предаващата искрата пластина не е процепена на три както е оригинала http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=3465_8475_8476&products_id=65917 ами е цяла като това http://www.google.bg/imgres?q=1.431.136&hl=bg&client=opera&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=bC7Go2jg51gkNM:&imgrefurl=http://img.partsbase.net/part/bre-9590&docid=xjyHgE2SHNgR9M&itg=1&imgurl=http://img.partsbase.net/images/255/255764.jpg&w=400&h=400&ei=tnh5UKuABIaTswbtkoHoBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=530&vpy=2&dur=964&hovh=225&hovw=225&tx=129&ty=111&sig=108415237091074837538&page=1&tbnh=146&tbnw=155&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:108&biw=1280&bih=662 Върнах гадния миндил и сложих стария палец с новата капачка ,днес като запалих студена на бензин едва задържа оборотите на празен ход трябваше да я изфорсирам веднъж за да ги задържи отначало 1500 после постепенно падат на 1200 но после почва да прекъсва на около 1000 и чак като я изфорсиран над 2000 за да обърне на газ се пооправя но като тръгна изключа ли от скорост понякога падат на 400 оборота. Имате ли предположения от какво може да са тези симптоми , като се има предвид че няма пропуски по всмукателните колектори отзад не мирише на сяра като прииключил катализатор и т.н. Пиша във форума щото ми писна от съветите на наивници "отиди на майстор" майсторите във Варна като им гледаш маисторлъка си викаш да ви ...... в майсторите. Най пресния пример е газаджията на който му обясних всичко което искам (можех и сам да си го сложа правил съм го 6 пъти но нямам нито време нито условия пред къщи)и въпреки всичко всяко нещо го дооправях след него , изключителен писюрин.
×
×
  • Създаване...